Имам юридически основания да отнема три материални бази от Община Враца, Република България и МОН сега дай ми една причина да не го направя? Основателна!
К'во да ви кажа! Една игра на думи ще ви кажа характерна само за българския език : Гугутките са едни кукутки !
Собствеността над "Св. 40 мъченици" ака The temple of the king се отнема на Република България и Българска православна църква поради нарушение на чл. 13 от КРБ и прикриване на юридически предтъплениясе придобива от ЮНЕСКО - организацията за запазване и защита на световното културно наследство. Чудесно по-добре при другите отколкото при маймунииии!
А може ли така нареченият храм "Св. 40 мъченици" - бивша заседателна зала на българските царе и крале от втора българска държава да не е нито държавна , нито църковна собственост , а само на ЮНЕСКО защото има артефакт от световното културно наследство на над 1000 години вътре, а такива са твърде ценни да са собственост на маймууууни!
И да питаме двете гугутки Даниел Вълчев и Сергей Игнатов защо това е така? Какво можеше да се направи с 600 милиона от една сделка уж с Майкрософт и от чив *** некви малограмотни общинари сте оставили да определят образователната политика на цялата държава! И откъде накъде тия училища са общинска собственост? Нито едно от тях не е строено с общински пари освен май Кузма Тричков и то донякъде! А може ли да не са ни общинска ни държавна!
Изобщо не става на въпрос за учителя! Явно вдетинения тийнейджър на към 60-те много е мразил учителите си от сорта на това да дефекира на учителското бюро! Става въпрос за реалности - Знаете ли какво казвам на учениците в класната стая: Само във Франция има 5000 ученици в същата или подобна специалност и професия като вашата в по-добри сгради и по- добра материална база , защото гугутките не могли да надделеят там! И след училище как ще сте наравно с тях?
Дявола вика дръжте дявола, ама как изчезна чл. 13 от КРБ и как се появи това Вероучение! Аз съм бил дявола ама друг път! Що не пусне БПЦ публичен регистър на имотите си?
Та и аз мога да кажа : 500 война с едни диваци, хуманизъм, ренесанс, алтруизъм новото време та едни палави гогутки да се изберат на всички цивилизационни постижения за последните 5 века!
Същото е и с нашата работа колеги, езък за цялата ни хубава работа на читавата част от гилдията за да може зрял мъж вдетенил се като тийнейджър като тая гогутка да се изакаа на метеното, изчистеното, измитото и да пусне от горе някое *** във формата на наредба, юридическа недомислица и противоречие със закона и ние *** пак да мием. И да не можеш да накажеш тая гогутка че в на 15000 км. https://m.youtube/watch?v=5vBh6Hc1_q4&pp=ygUNQWludCBubyBnb29kIA%3D%3D
Но да се върнем към Линкълн : Кои са тези догми на тихото минало за които той говори? Робството на първо място. Много ми е интересно ако Ейбрахам Линкълн бе имал възможността да говори с Прескот Буш и неговото No niggers! Дали щеше директно да го гръмне с нещо с думите: За какво беше Гетисбърг толкова години преди това да се роди!
Пак казвам предишният ми работодател пряк Красимир Данов имаше един голям лаф: Не знаеш Василе един тийнейджър на какво е способен. След 15 години работа с ученици и младежи от 5 до 12 клас ще ви кажа, че Данов нямаше предвид учениците, а зрели мъже, които напук на закон и на приемственост и на факти си правят като тийнейджъри каквото си искат и напук на закона ще си направят каквото лобизма каже или простотията им!
Колеги прочетете си трудовите характеристики - адекватни на съвременното състояние на сферата. И затова има процедура по атестация, ама ми е интересно на какви критерии МОН ще атестира БПЦ и свещенници....
Това мъртво знание не решава проблемите на 21 век, които са сложна акомулация от натрупвания на погрешно използвано знание и ресурси несъобразено с антропологично цивилизационното развитие. Сложно звучи, но Линкълн би звучал по-разбораемо: Догмите на тихото минало (Това , че са догми не е оправдание да ги не познаваш и прилагаш, незнанието на закона не е оправдание за неспазването му) (никога не е имало тихо минало ) са неадекватни на бурното настояще!
Едно е да се извика гост лектор за един два часа или дори да проведе специален клас или курс по определена учебна дисциплина или свързана с тях , друго е цяла година да се изучава, пее и говори за божието слово !
Това дето сме учили ние не го прилагаме, то е мъртво знание , тези методи през вековете в методиките на различните сфери на знание не са за 21 век. Ние учим мъртвото за да прилагаме живото знание , да намерим правилните методи, правилните практики за да може младите поколения да са поколения на 21 век. Изправени, сръчни, разумни, адекватни! А я ми обяснете това с пастира сред агънцата до какво ще доведе?
Това е един много особен момент: Тези свещенници и пастори дето преподават това Вероучение нито един от тях не е учил педагогика, детска и възрастова психология, дидактика и по ЗУПО всички те са неправоспособни. Добрия пастир сред агънцата! Ама не става въпрос за това , че този учебен предмет се изучава по желание на родителите и т.н. Става на въпрос, че изобщо не трябва да го има и да е с програми одобрени от МОН, защото всички ние дето сме правоспособни сме дискриминирани!
Това са само малка част от нещата заради които педагогиката е мъртва, да живее педагогиката! Зато и същото твърдение важи в естетиката - естетиката е мъртва, да живее естетиката! Учителят като професия е мъртъв , да живее учителя! Ама учителят вече не е най-голямата база данни , неговите функции вече не са учителят е прав дори когато греши , а на информационен медиатор - посредник между информацията и младите поколения! Филтър за дезинформация, филтър за манипулация и в това му качество....
Мирослав Рашков е новият шеф на полицията