34

Анонимен

преди 3 месеца

Нито на чините, нито на швабите електричките ще се купуват, хората искат коли, не ефтини електрокари с батерии - фоерверки за много пари. Очаква ги всички хванали се с чините фалит.

33

Развеселен

преди 3 месеца

До Анонимен 32 "немските коли защо не ги купуват " Ти кога пробва да си купиш нова немска кола? :))) За Порше няма да питам, там е безнадеждно :)))

32

Анонимен

преди 3 месеца

"Директорът на немския гигант Оливер Блуме нареди да бъдат съкратени разходите на цялата група с милиарди евро." - ми що така бе, немските коли защо не ги купуват? Не са ли убави немските коли?

31

Анонимен

преди 3 месеца

Айде стига с хвалебствия за щайгите на чините, на тия производството им е винаги с дефекти.

30

Развеселен

преди 3 месеца

До Анонимен 29 Епа, вземи се хвани на работа в голяма руска фирма. Там има и изобилие от суровини и китайците са безгранични партньори, пък и чух, че икономиката на Разия станала най-голямата в Еуропа :)))

29

Анонимен

преди 3 месеца

И аз работя в голяма европейска фирма, но в малко по-различен бранш. И при нас от три години сме на зверски икономии. Общо взето само от заплати не се икономисва, защото само това оставяше, преди тотално да се сринат нещата. И май положението е същото в много европейски фирми. Както всички се досещаме - комбинацията от скъпи суровини, залени сделки и китайци, направо ни разказва играта. И все по-зле ще става в Европа.

28

Анонимен

преди 3 месеца

До сега лесно беше, спират пред дискотеката с новото Порше и украинките ще се избият коя първа да му седне... в колата.

27

Анонимен

преди 3 месеца

Произвеждат коли и имат служебни, един познат работи по 10 часа в кухнята на един ресторант и то карат да си таксува пържените картофи щото били със сирене и минералната вода, щото вода имало и на чешмата.

26

Анонимен

преди 3 месеца

До Британски учЕн - порше не е фолксваген,ами фолксваген е порше. Фолксваген е собственост на Порше.

25

Анонимен

преди 3 месеца

В Германия си задават въпроса, защо в класацията за краш тест на Euro NCAP за 2023г. в топ 3 няма нито един немски производител, дори европейски, а там са само Тесла и китайски марки.

24

Британски учЕн

преди 3 месеца

какво означава няма да карат поршета ами ще минат на фолксваген, ами Порше е Фолксваген, трябва да минат на шкоди за назидание, пак е фолксваген ама опърпан ефтин вариант. Все кола, ще им върши същата работа като Порше.

23

Анонимен

преди 3 месеца

Новият suv NIO ES8 отвява BMW и Mercedes обратно в училище да се учат да правят автомобили. На краш тест Euro NCAP набира повече сумарни точки от BMW X5, BMW iX и BMW серия 3. Изцяло алуминий. Максимална комплектация 84$ хил. 33 сензора, автопилот, автопаркиране, два елмотора 650 конски сили, 4.1 сек. до 100км/ч. Въздушно окачване с техлнолгия CDC, 6 лидара сканират постоянно неравности на пътя и се грижат за перфектен комфорт, регулиране височината на клирънса(12 - 21 см.). Фаровете с лидари и знаят как и кога да светят. Кожа напа навсякъде с масаж, вентилация и отопление.

22

Анонимен

преди 3 месеца

До 17. Стига с тия чини. Всичко лошо е от тях. Искат техен ред и всички ресурси да са техни и сега са маоисти.

21

Анонимен

преди 3 месеца

До 17 Ако не друго, то поне Китай прави най-лесно самозапалващите се автомобили. А Ривиан се славят, че и много лесно им се сменят гумите- сами се откачат на пътя.

20

Анонимен

преди 3 месеца

Яко са го закъсали след като такива икономии трябва да правят. Я шефовете направо на колела, след като следват чине моделът и са зелени, да дават пример, колите за народа.))

19

Анонимен

преди 3 месеца

До 16 Не се развива. Покрай електрокарите са на ръба на закриване на фабрики. Просто никой не ще да ги купува, а държавата принуждава срещу всяка двг кола да е произведена електричка. Ок, не 1:1, но всяка трета трябва да е такава и да гние непродаваема.

18

Порше да го духа

преди 3 месеца

Drag Race: Zeekr 001 FR vs. Tesla Model S Plaid vs. Porsche 918 Spyder

17

няма демокрация

преди 3 месеца

Китай прави най-добрите автомобили, вече превъзхождат немските по всички показатели. Китай започна да прави коли едва от 20 години, преди 20 години в Китай всички караха колела и ходеха с еднакви сини дрехи. Германия прави автомобили повече от 100 години, над 100 години опит и know-how в автомобилостроенето. Освен това в Китай няма политически партии, в Китай не се провеждат избори, в Китай няма демокрация.

16

Анонимен

преди 3 месеца

А защо трябва да съкращават разходите? Немската автомобилна промишленост не се ли развива добре?

15

Ядрен вампир Z

преди 3 месеца

Ако имахме истински мъже управляващи като Владимир и Ким,тия Шевчета щяха да чистят снега от улиците на Сибир с лопата