61

НемецО

преди 2 седмици

Накрая ще чакат за скрап.

60

Хя

преди 2 седмици

ЕС и САЩ вече дишат праха на Китай където електрическите автомобили правят истинска революция ... вече са повече от бензиновите ама трябва да видиш с очите си какво е 8 платка булевард , без шум , без воня на изгорели газове ...

59

Анонимен

преди 2 седмици

За момента само бензин, без никакви хибридни технологии, защото после ти искат една торба с пари за смяната на батерия с вместимост колкото на ел тротинетка

58

Човек

преди 2 седмици

Ами, то простотията вирее сред богатите. Появи се нещо ново и хайде на черешата.

57

Анонимен

преди 2 седмици

Да задържат всички управляващи в ЕС, които наложиха това безумие, да ги изкупят за лични нужди, да бъдат еко

56

Анонимен

преди 2 седмици

да ги докарат в БГ,тука има много бабаити които ще го купят за да изглеждат добре

55

Анонимен

преди 2 седмици

Светът върви към прогрес. Налага се отново да отворят въглищните централи.

54

Съвет

преди 2 седмици

Дпитат Урсула, тя да ги посъветва.

53

Анонимен

преди 2 седмици

В САЩ отдавна е така. Но разбира се че либерастията няма да го каже по новините си. Всички лотове са пълни с тостери, сега отиваш до магазина на Тесла и след 2, максимум 3 дена я вземаш в къщи. Сега остава да кажат какво ще правят с батериите от онези Тсли от 2013-14-15 които скоро почват да сгъват. Ако не ги рециклират, а ги заравят в земята (те точно това ще правят) - съд и затвор за съсипване на природата.

52

Боби

преди 2 седмици

До Анонимен За елетриката се изисква да имаш гараж където да си монтираш зарядна станция и 12 ч бавно и славно да си зареждаш батерията... Като ползваш колата само за джиткане из града... Сериозните електрички като Тесла С просто са от различен клас... Не че не можеш и тях да ги ползваш в този режим.

51

Боби

преди 2 седмици

До Анонимен 49 - Да бълват разни гадости ако се рециклират по евтиния класически начин. АЛТЕРНАТИВА Вземаш една огромна вана с киселина. Изсипваш батерията която трябва да се рециклира. След това подаваш ток. И полуаваш електролитен Литии, Мед и други метали на съответните електроди и катоди... в зависимост от какво е направена батерията. Да много е скъпо изисква много електричество но не се отделя почти нищо в атмосферата. Най накрая механично събираш остатъците от Пластмасите и ги рециклираш

50

Анонимен

преди 2 седмици

Прекалено са хубави и евтини, та затова всеки вика "Ти я вземи, да ти е добре, аз ще се мъча с бензинка/дизеларка!". И накрая хартисали 100 000 електрички така.

49

Боби

преди 2 седмици

До Анонимен 48 Само аз знам за 6 или 7 чисто електрически бренда в Китай. Много повече са. Има брендове които представят коли от класа на Майбах - супер лимозини. Има и такива дето представят играчки с дригатели от 5-6 КС - да двумесна играчка направена почти изцяло от както се казва Велпапе...

48

Анонимен

преди 2 седмици

Те тез литовите батерии, ако знаеш колко отрова бълват когато се рециклират, направо бензина ще ти се стори чист въздух Боби :)))

47

Анонимен

преди 2 седмици

То има разлика между е-автомобил и е-автомобил. Ония китайски абсолютни бакклуци дето ги продават и дето са ОПАСНИ много ясно че никой няма да ги купува. Те самите китайци вече не ги купуват след суматите инциденти. Не виждам за Тесла да има някакъв отлив

46

Боби

преди 2 седмици

До Анонимен 45 Значи защо електриката тежи толкова много? Защото все още капацитета на батерията към масата е в скапано отношение - Реално ако този коефициент се удвои Електриките ще завладеят света.

45

Боби

преди 2 седмици

До Тролей 5 Електриките имат много нисък център на тежеста. При катастрофа са по-безопасни от модерните бензинови. До момента в който в литиевата батерия не попадне вода. Което става много рядко.

44

Анонимен

преди 2 седмици

Неудобна работа е да имаш е-кола, бавно се зарежда, тежи колкото 5 нормални коли, все едно е танк, язък за усилията на наркомана Мъск, не можа да открие отново толата вода, спряха му парите от държавата :))) То идеята за е-кола е от 40-те, но просто е за фукане, не е за обикновенна употреба :)))

43

Тролей №5

преди 2 седмици

А, да. А $трилионите ги направиха тези, които изкупиха лития и другите суровини за направа на батериите за петместните тролеи. E класа 2014 г. с 300 к.с. - 1850 кг. Е класа 2024 г. с 300 к.с. - 2250 к.г. Това как се отразява на пътната настилка? Как се отразява при катастрофа с по-лек автомобил?

42

Кирчо

преди 2 седмици

Да бе , тя батерията колкото колата и си заминава 5-8 години..... айде ше ви *** и зеления преход !