До Анонимен 54 .Проблема с управлението на държавните предприятие е свързан с партйно назначените "калинки". Поставят се хора на управленски нива не на професионален принцип, а на партиен. Какво се оказа с Топлофикацията, след Вальо Топлото, че се разхищават едни милиони и няма контрол ? Ми в АЕЦ ако влезе проверка и ще стане страшно. Рафинерията дето я харизаха на рашките.... Държавата е добър управник ако се назначават професионалисти, но политиците няма сметка, защо няма как да се гепи.
Просто да напомня, че тази така ценна услуга, при която влаковете тръгват и пристигат на секундата, а вътре свети от чистота, се готви да поскъпне с 30 %.
Прди години имах един познат дето беше проверяващ в БДЖ, уж проверяваше кондукторите. Човека крадеше като замаен. Винаги кондукторите го знаеха на кой влак ще се качи и изобщо никой не проверяваше а вземаше процент от това дето прибират кондукторите. Кондукторите пък прибират парите на тея дето не са си взели билети от касите и си ги купуват във влака. Освен дето проверяващия нищо не прави и само краде ами и БДЖ му плаща заплата за да краде.
Спомнете си пиесата "Криворазбраната цивилизация",и ще разберете,че от 70 години у нас нищо не се е променило.Освен,че някои хора станаха много богати и много алчни за власт и пари,и изгониха 2 милиона българи,които явно не им трябват.
До А, стига,БЕ.... 57 БДЖ в този си вид отдавна да е фалирало, ама държавата го крепеше. Напразно! Отблъсна хората от ЖП транспорта. Оттук нататък много трудно пътниците ще се върнат към този транспорт, особено който си е изпатил.
Пътуването с БДЖ е като БГ тотото - залагаш дали ще пристигнеш и с колко часа закъснение ще бъдеш на крайната гара. Ако бързаш да хванеш самолет след това, най добре е да тръгнеш 2 дни по рано за да е сигурна работата. Отделно вагоните са тотална м-зерия, прозорците не се отварят, лятото ставаш на супа, зимата духа от всякъде, влизаш здрав, илизаш след 15 часа болен и настинал, текнал си целия. Да пътуваш с БДЖ си е направо есктремно приключение
Сега остава да се появи някое величие и да замаже нещата с говорене. Утре ще се случи пак същото. Никога БДЖ не решава проблемите адекватно. Престой на пътници? Има средства за комуникация- разбери какво става, информирай пътниците, извини се, стоят някъде с часове- за извинение им предложи кафе, чай, вода или друго. Настани ги да седнат някъде, да не са на студа, на вятъра или дъжда. Да има тоалетни нормални. Създай условия! Направи нещо европейско, цивилизовано!
.Как така..не успяхте ли за 35г. Демокрация да фалирате това БДЖ.....ПРИ ТИЯ ДОПОТОПНИ МАШИНИ СТРУКТУРИ И ПЕРСОНАЛ, ВИЕ СТЕ ЗА ГИНЕС, БЕ.... !
Години ще са необходими на Генерал Борисов да оправи хаоса от делаверите на комунистите и промянаджиите!
Пътуването с БДЖ е истинско приключение също като голи и уплашени по дискавери. Като се качиш и кондура раздава боб и започваш да хвърляш боб а ако си носиш и леща най добре, кога ще пристигнеш и дали ще стигнеш изобщо. Може и стадо крави по пътя да сгази влака, някой пиянка, 2-3 автомобила, някой тир. Зимата парното го няма никакво, най добре си носете дърва да си накладете огън и 2-3 одеала. Ососбено на дългите курсове София-Буграс, София-Варна там е гарантиран престоя в някоя гора.
До Анонимен 51 Тая държавна структура(БДЖ) не се справя с работата от 30 год. Няма друга държава, където да се търпи толкова некадърност с години. Отдавна БДЖ трябваше да се приватизира. Или да навлезе конкурент отвън. БДЖ е монопол в момента и затова си позволява толкова нередности безнаказано.
Що бе,нали ви обещават да стигате от София до Бургас за 3 часа!Нищо,че ще чакате влака 2 часа!Каква пародия!
Е ТО ТОВА Е КАТО В БГ-КАБЕЛАРКИТЕ - ЧАС ИЛИ ДВА,КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА,ВРЕМЕТО Е ОТНОСИТЕЛНО...,НАЛИ!!!
Всичко е с цел !!! Една държавна структура се води умишлено към фалит за да се ускори приватизацията. И друга причина, че до няколко години започват парите от Европа за ЖП превозите и до тогава новият собственик трябва да е във владение...
Сигурно работят по линиите за да ги подготвят за високоскоростните железници. Оставете ги хората.
Свиквайте, в 2циганските2 държави е така. Ама важното е да тичате пак да гласувате, а за останалото, те си знаят.
До БДЖ 44 При вас в БДЖ това е постоянно, системно. На все все нещо ви пречи, все някой друг ви е виновен, а най- вече са ви виновни пътниците.
Някога във всяка гара имаше дизелов агрегат за такива аварийни случай. Някой така и никога не им се наложи да работят, само ги пробваха един път месечно. После ги продадоха за жълти стотинки...
"Само в България" - огромни закъснения на влакове снощи, блокирани пътници