Така няма застраховки всеки месец такси пътни и сервиз, както и годишен преглед. Колело ново 160 лири електрическо до 1600 лири , а кола втора ръка годишно според пробега 5000 лири нагоре от 160/300 до 5000 балкан разлика. Защо не вземе едни помомощи към колелото и да си намали сметките с 5000 лири и да си работи на черно и по 30 часа седмично има достатъчно имигранти българи без адрес защото не им дават с коли за по 5000 с 60 часа минимум да блъскат ако и дадът или ги държат с коли на 10 ч
В кралство Белгия паркингът е скъп, за велосипеда паркингът безплатен е, затова любимо превозно средство е колелото.
10 години не слезнах от велосипеда и се убедих ,че освен здрави крака и стоманена воля карането крие и доста непредвидени рискове,за които дори не ми се разказва.
Украйна като спечели войната срещу Русия, на руснаците и колелото ще им се види като най- големия лукс. Ше маат краци пеша до колониите в Сибир, където ще бъдат утилизирани в пещите.
До УНИЖАВАМ русофилиВ Северна корея хората ползват велосипеди, много по-масово, отколкото в ЕС. Затова по-добре замълчи и не се излагай.
Белгийците вземат повече от 3000 евро пенсии или заплати ,кого бърка с автобус или колело ,то затова е пълно с мигранти ,заради еврата иначе тук за кво да остава за 930 лв заплата ли )))
Истинските белгийци предпочитат да не ходят на работа изобщо. Това е прекрасна схемаджийска страна, където хората са обединени от желанието да дават по-малко и да взимат повече.Иначе, велоалеите им са добри. По-широки от софийските тротоари със сигурност. И на кръстовищата са най-отпред и имат предимство на светофаррите.
В комунистически изградените градове, велосипеди, пешеходци, майки с колички и т.н. нямат място.
И моето предпочитание е така. Най-напред пеша, после велосипед, лична кола и накрая градски транспорт с най-голямо неудоволствие.
Белгийците предпочитат да ходят на работа с колело