Кога останалия свят ще се осъзнае,че от света на исляма не излиза нищо човешко?Д-и-ва-ци,на които им дават оръжие в ръцете,не заслужават да живеят.Кога нормалните общества ще разберат,че решението на проблема е,физическо ликвидиране на терористите.Светът на исляма е изостанал някъде н осми век,и въобще не искат да мръднат.Полуживотинско съществуване.Човешкия за тях няма никаква стойност.Израел нагледно ни изнася лекция,как светът да се справи с ислямистите.
За да не поемат рискове, доставките през Червено море бяха почти едновременно спрени от всички най-големи корабни и транспортни компании, сред които: датската "Мерск", швейцарската МСК, германската "Хапаг Лойд", френската СМА и петролният и газов гигант "Бритиш Петролеум". Маршрутът около Африка през нос Добра Надежда удължава пътя от Азия до Европа с осем хиляди километра и 10-14 дни, чисто по отношение на горивото, цената на всяко пътуване се увеличава с най-малко един милион долара (средно - с 15%).
ЕС загуби вече 35 милиарда , потокът от стоки през Червено море е намалял с 30%, в Европа е започнала паника поради разкъсването на логистичните вериги, доставката на стоки става все по-скъпа, което неизбежно води до по-високи цени.
Има си хас и да проработи тая мисия,сандалетковцитв са се покрили по дупkите като къртици,въоръжени с прилични ракетки сглобени в Иран с удобната подкрепа на Русия и Китай и чакат на гюме поредното корито!
Суецкият канал вече е загубил 18% от световния флот. Половината от флотилията на контейнеровозите, които редовно пътуват през Червено море и Суецкия канал, сега избягват маршрута поради заплаха от атаки, според нови данни от индустрията.
Исторически момент - нос Добра Надежда надмина по количество превозвани товари Суецкия и Панамския канал заедно.
Когато основният световен поток на стоки минава през проливите, ако една или две държави по пътя се запалят, ще има ситуация, при която някъде на брега на Йемен ще има няколко момчета по джапанки с джавелини и те ще събират дан от всеки газовоз, който минава минава. А Европа сега живее само от вносен втечнен газ. Няма да стрелят по този газовоз, ще вземат 10 милиона долара от тези компании, които ги застраховат. И цените на газа ще бъдат съответстващи. А САЩ ако искат всички самолетоносачи да изпратят срещу тях.
А какво става с Пригожин? Ами с Герасимов? Ами със Суровикин? Ами превзеха ли Киев за три дни? АХАХАХА
Просто е, простете уважаеми. Всички ракети за свръхзвукови. Русия, Китай, Иран имат хиперзвукови ракети.
Какво им струва да осъществят изпращане на контейнер от Шанхай до Ротердам по руския Северен морски път? Плаването е много по-кратко, отколкото около Южна Африка.
Борис Писториус уведоми канцлера Олаф Шолц за недостиг в бюджета за отбрана от 4,56 милиарда евро, пише Bild. Според изданието за нуждите на Бундесвера до 2025 г. са отделени 52 милиарда евро, като тази сума трябва да бъде увеличена, за да отговаря на изискванията на НАТО. Според Bild германското министерство на финансите предложи да се запълни недостигът на финансиране чрез намаляване на социалните помощи. Олаф Шолц обаче отхвърли тази опция.
Kилешче,нали седнало твориш тия твои бисери моето момче(момиче)ако ли не,поседни удобно малкият(малката)да не вземеш да се сурнеш на пода,то не че ще е голям зарар ама все пак...!
"БРО"Е тва вече е една модерна Европейска кАпейка от Шенген:):):)В русия неговите колеги кАпейки още се обръщат един към друг с "тавариш"другарю:):):)
Борбата с хутите: Мисията "без право на грешка" за защита на Червено море не работи