Според мен, 5-звездните хотели в столицата, разделят гражданите според доходите им! Не е справедливо на някой с 20 лева в джоба да му откажат нощувка! Не на сегрегацията!
Хахаааа, копейкаджиите ще поискат и връщане на каруците в центъра :))))))))))))))))))) Щото е сегрегация, а? :))))))))))))))))))))))) Да си пасат конете в Борисовата градина, а?
още в събота изкарвам 30 годишната корса и започвам да въртя кръгчета из центъра. ше ми пръднат на *** с тая забрана
Не мога да дишам вече зловонниия въздух в града. Живея в център и ще съм щастлив, ако намалят и спрат всички неизправни коли, които ми съсипаха здравето и това на всички останали. Който не може да мисли, трябва да бъде спрян административно.
София -столицата с най-мръсен въздух в Света и с най- високи цени на имоти спрямо дохода на населениенцето му. Къща на две плочи с по две стаи в Драгалевци без канал и на 200м от асфалтов път -1,3 милиона евро завършена на тапа - в Токио,Калифорния ,Лондон ,Дубай могат само да дишат праха (саждите от дизелаците) на шопите...
А фирмените автомобили или тези под наем дадени на фирмите ? Защо и те са в кюпа ? Това нещо е много недоизмислено, подкрепям го напълно, но трябва да има и изключения.
,,Възражадане " е по-добре да си мълчат, защото са повече грешни от много гражадани на София.
Развита, културна и богата е тази държава в ,която богатите ползват обществен транспорт , а не тази в която и социално слабите карат коли ( без катализатор, горящи масло, без нови гуми и лоши спирачки- за 500 евро толкоз). Забрана на всички коли без катализатор и да си оправят горивата в Лук ойл не стават за новите коли и изисквания за преглед горивата.
градският транспорт не може да поеме нарастването на пътникопотока, ако всички слезнат от старите си коли и почнат да го ползват; колкото до старите коли - аз имам кола от 63-та година, която "замръсяваща" според стикера и не може да влиза в центъра(не че и бих се бутнал там), а реално на ГТП-то дава резултати за газовете, каквито според хората там не дават 90% от значително по-новите коли.Няма стара, има поддръжана и неподдръжана, пълно е с дизели дето чадят все едно гуми горят, а са нови.
Явно никой не е запознат с тази "забрана". Първо- важи само за автомобили произведени до 1991 г. Такива автомобили в София на отдавна няма или поне не и такива, които са в движение. Второ- "забраната" не важи за живущите в тази зона. Всичко е проформа и няма никаква драма.
тия зони са много силно обратно на умното:1. хората карат стари коли, не щото ги кефи, ами щото нямат пари за нови;2. градският транспорт не може да поеме подобно натоварване;3. обиколките, за да не се глобяват за зоните водят до нарастване на замърсяването;4. кола, минала ГТП не може да се води "замърсяваща", как минава ГТП тогава?5. едно преминаване на всички дизели над 10 години на метан и всички бензини на пропан ще има хилядократно по-голям ефект.
"Възраждане" иска да падне забраната за стари коли в центъра на София