Ахам, истинската борба между азиатската икономика (захранвана с ефтини руски енергоресурси), и европейската (която няма вече достъп до тях) явно е започнала! Благодарение на такива "гении", като тая на снимката, азиатската икономика просто ще погълне европейската, тъй като ще калкулира в себестойноста на продуктите си в пъти по- малки разходи за енергия. И гореспоменатите "гении" могат да реагират единствено с "наказателни мита", но това бърка в нашият джоб, а не урегулира пазара като такъв!!!
До 61VW прави много добри коли, но доста по-скъпи от китайските. Китай налага нелоялна конкуренция, която прераства в нещо като икономическа война. Купи си китайска и я сравни с VW и ще си промениш бързо мнението. Интересни хора са това, които говорят крайно за неща, до които не са се докосвали.
До Анонимен/43 "Lynk & Co вече могат да се видят навсякъде в Европейските градове." - BYD изпревари Тесла по продажби в Европа. Фолксваген още не могат да направят свястна електрическа кола...
До Анонимен/51 "... защото 90% от чиповете идват от Тайван." - така е. 90% от най-високотехнологичните чипове в света идват от Тайван. НО Китай произвежда повече чипове от САЩ или Европа. Факт.
До Така/56 ""Германските" автомобили се произвеждат в Китай." - почти нито един продаван в ЕС не се произвежда в Китай... но Фолксваген получава милиарди от ЕС, за да купи ноу хау от Китай, как се правят елктрически автомобили и това е факт.
Гласувате за ЕС - няма евтини китайски автомобили, а прескъпи фолксвагени с двойно по-ниско качество. Никой не ви е крив, че сте про'с'ти.
"Германските" автомобили се произвеждат в Китай. Германците ходят до Дубай, от там си купуват "германски" автомобили, произведени в Китай, и с тях се връщат в Германия. И излиза по-евтино, от колкото да си ги купят в Германия, същите тези "германски, европейски" автомобили, внесени официално от Китай и продавани за европейски. Клипчета на тубата има доста. Всичките нови модели на "германските" авто, се появяват по китайските изложения първо с йероглифи. После се внасят в ЕС и стават европейски
До Анонимен 40 Китай не може да спре никакви чипове,защото 90% от чиповете идват от Тайван.В Тайван се намират повече от 90% от производствените мощности за водещите чипове в света.
чайнизите фанаха да са бръчкат яко в Мъсковите далавери и еврослугинажа нададе вой ..."Кел сюрприз" !
Значи все пак си признаха, че всичко опира до пари, а не до "Да спасим планетата" Колко са смешния тия... Чудя се те самите вярват ли си... Скапани сатанисти!
А европейските прозводитуули ньмат субсидии щото държавите им нямат пари. --- Не е точно така, пари има но за определени хора, като тая на снимката. Те са толкова корумпирани колкото Баце, но ББ говори много докато там всичко това дори не се коментира.
или ставаме не конкурентни или и ние трябва да бачкаме като роби за без пари. --- Нямате избор, вие сте не-конкурентни, нямате енергия и суровини... Колкото до бачкането и сега работите без пари и така ще бъде докато сте периферия на ЕС и нямате интереси. ЕССР свърши това е. Колкото до наказателни мита - хахахах Ако искате да изнасяте ще забравите тоя език...
Много ясно че трябва да се наложат мита на чайниците. Там работната ръка е много евтина и има правителствени субсидии. Ако отворим пазарите си за тях или ставаме не конкурентни или и ние трябва да бачкаме като роби за без пари.
Китай внасят в ЕС само електрически коли които са перфектни за градска кола само за в града, и които попадат под данъчните облекчения на ЕС за зелена енергия, и затова Урсула злобее. Хем са по-добри от западните, хем по евтини, хем европейските държави ги освобождават от данък и така непряко субсидират Китай, а дъртата фашистка се плюни. Lynk & Co вече могат да се видят навсякъде в Европейските градове. Европа няма развит градски транспорт, не е предвидено, а и нямат пари.
Китай може и да не могат да правят ДВГ , но за сметка на това са в добри отношения с Япония , където пък правт най - хубавите ДВГ , онези на които им викат милионници
ЕК разследва китайските електромобили