След като отмина времето на "Дивия Запад", дойде времето да се пишат романи за "Дивия Изток"
Абе то е ясна работата... БДЖ, АЕЦ Козлодуй, и Българското Левче са последните НЕприватизирани активи на тая васална територия наречена България. Срещу БДЖ се води саботаж целящ продажбата на цялата ЖП инфраструктура за жълти стотинки, също както другаря КостОФФ продаде авиокомпания Балкан с всичките И активи и самолети на евреитте от ГАДЗЕЕВИ за *колосалната сума*, от 150хил.долара...първото което е правил хитлер като завладее държава е било да овладее ЖП линиите.Това са вените на една страна!
Без реване и тръшкане. Рискът на прикачването, закъснение половин час и пиеш една студена вода. Вярно, закъснението не зависи от хората, но и заминаващия влак не е длъжен да ги чака до безкрай.
Грешиш!Не е Индия а е България)))Тоест бившата България и скоро ще е първата индийска територия на европейския континент!
"Кое е правилно,пътниците да чакат влака или влака да чака пътниците!" .......защо коментираш, след като очевидно си прочел само заглавието?
Как са могли да подържат преди БДЖ равна на европейските влакови линии пък сега е все едно е някъкъв уестърн трагична комедия.
Кое е правилно,пътниците да чакат влака или влака да чака пътниците!Пък и БДЖ е една бездънна яма за крадене!Оня ден пак откраднали няколко милиона с разни финтове и схеми,казаха по новините и чак Кьовеши се възмутила!
има разписание бе кво да ви чака ? влака който е закъснял нарушава целия трафик , но за да е закъснял не е спрял на някоя спирка та машиниста да пие кафе .
пак питам защо в 2023 атлантическа България е с влакове и вагони от ВСВ още ???За ф-ки на NFT има за бдж-то няма и то по двете основни линии от София до морето ?!
Влак не изчака пътниците и ги остави да чакат