23

Иван

преди 10 месеца

Като ще гледате от Германия и Швейцария направете пътищата и заплатите като при тях.

22

Зает

преди 10 месеца

Както с всички проблеми държавните органи се "оправят" и с този проблем по възможно най-малоумния начин... Вместо да търсят варианти да прилагат ефективно текущите закони те променят ефективно текущите и с това ще отчетат дейност без реално измерване на това какво реално са постигнали като краен резултат.... ОТК трябва да на всички държавни органи, не поредните *** законотворци.

21

чудя се

преди 10 месеца

Дали ще се превърне в хранилка на храстовиците с триногата

20

Анонимен

преди 10 месеца

Те сега не спазват дори 60, а какво остава за 30.... и като знаем пък и как се събират глобите.

19

Анонимен

преди 10 месеца

има знак 30 и той е в храсталака не могат едни знаци като хората да сложат

18

Плиткоумници

преди 10 месеца

Да, чудна идея. Щото вчера четох, че масово стават катастрофи със смъртни случаи в центъра на София....... Нямам думи - що за *** идея! Да покажат репорти, с които да се констатира колко смъртни случаи от катастрофи с голяма скорост е имало в този участък!!!

17

Анонимен

преди 10 месеца

ааа - направо ги намалете на 15 км/ч - ми тротинетките се движат по-бързо ве адбали с адбали

16

Ученика

преди 10 месеца

А кога ще въведат в София зона "БЕЗ КОРУПЦИЯ", в която всяко едно съприкосновение между полиция и граждани ще се излъчва онлайн в стрийминг платформи?М?Началника отгоре гледа...

15

Анонимен

преди 10 месеца

Хубаво начало. За съжаление много бавно, точно както със сините и зелените зони. На запад вече и селата са със зони, а тук все още няма по кварталите в столицата.

14

Анонимен

преди 10 месеца

БългаринО ще го заболи само ако вместо книжката му вземат МПС-то. До тогава ще блъска хора и ще крещи "свобода".

13

Пипи

преди 10 месеца

Идеята за 30 км/час е за зони проектирани за съвместно движение на пешеходци и автомобили. Зоните са без тротоари и това е основна характерна черта. Софийския гений на транспорта и светофарите едва ли е чел всичко за тези зони. По принцип кварталът, където ще се въвежда 30 км/час трябва да е проектиран предварително като такъв. Та да го питам този гений кварталът, в който въвеждат ограничението проектиран ли е предварително за такъв? Проектиран е грънци. Ама чули недочул - давай да въвеждаме.

12

Анонимен

преди 10 месеца

Следващия Семерджиев или някой друг потенциален камикадзе, като прочете новата наредба ще си каже - Ееее, ето, сега ще карам с 30, а не със 160 :D Някой изобщо направил е някакъв поне елементарен анализ, при каква скорост са основните смъртни случаи в града. Защото съм почти сигурен, че не са при 50км в час.

11

Анонимен

преди 10 месеца

Т.е. благодарение на това ще дишаме по-мръсен въздух. Защото при 30 км/ч разхода е по-голям от такъв при 40км/ч. Иначе сме много зелени...

10

Анонимен

преди 10 месеца

Практиката и стандарта всъщност е за 30 mph. Българите пак си го преиначиха. Каквито и ограничения да слагат, който си кара бързо - пак ще го прави. Наказанията трябва да се променят, а не лимита. Така само правят живота на примерните шофьори по-труден. И каква е тази мода напоследък на шосе с предимство да е всеки който не е в МПС? Има си тротоари,пешеходни пътеки,подлези,надлези, велоалеи и т.н. да си ги ползват по предназначение, а не да се разхождат по асфалта и после шофьорите да са виновни

9

Анонимен

преди 10 месеца

На някоя печка, ако и е трябвало 40 минути да се измъкне от трафика, сега ще пуши поне час и половина, заради тапите които ще се образуват. Гениално.

8

Работа

преди 10 месеца

На 36 у шестък

7

Бьрзичка

преди 10 месеца

Прибрана чевеьста

6

Анонимен

преди 10 месеца

Разкарайте автомобилите от центъра. Не се живее от целогодишния трафик, не се диша от смога.

5

ибаси демокрацията

преди 10 месеца

Б Е З У М И Е!!!

4

Анонимен

преди 10 месеца

Това, че на места в София вече се движим с 30 км/ч, няма да ни спаси от праха и мpъcoтията по улиците, тротуарите, настилките, фасадите, покривите.