Висок съм 180см. и обичайно като седна на седалка в самолет на тази компания колената ми не опират в предната облегалка. Веднъж се натъпках в седалка, като колената ми бяха до болка забити в предта седалка. На моята забележка стюардесата се направи на бит котак, и ми каза в коя държава се произвеждат седалките, макар че ме излъга - седалките се правят в Чехия, но не седалката е виновна, а умишленото тъпчене на пасажери. За обичайното закъснение от поне 30 минути минимум, няма какво да се пише...
Предполагам се отнася до мен. Име няма да кажа, но се занимавам с наземно облсужване на трите големи летища в Бг от 2003г. Запознат съм с всички стандарти и практики на авиокомпаниите в детайли (това ми е работата), както на лоукоста, така и на останалите. Мнението ми по-долу е като на клиент (пътник), а не на специалист. Мисля, че разяснението е достатъчно.
Още малко от кухнята (който е погледнал по-долу) - Когато времето е лошо, Райън (и въобще бойнгите) не кацат. Кацат еърбъсите и съответно уизер. Другите отиват в резервното летище - Пловдвив , Варна, Бургас, Букурещ, Солун.
Mного ми е смешно, някой като напише "Аз летя постоянно" или "работя това от 20 години, аз знам". Ама застани с името си беееее! Кой си ти? Или няква даже написала някво име, ама и то не се знае дали е истинско. И понеже хората са много зле и веднага им вярват на такива, каквато и глупост да напишат.
До ако искаш - Аха, за красотата се хвана, за лопия характер не се хвана. ХАХАХАХАХ! Те пък в казиното едни красавици...
Много е зле Уиз! Беше добре допреди 7-8 години. Обаче последните четири години, разбира се и пандемията сигурно е повлияла е трагедия! Без причина сутринта в 6 часа трябва да излети самолета - започва едно мотаене, всички са наредени пред гейта и едвам едвам почва качването в автобусите на софийското летище. Хоп, закъсня 1 час ей така от глупост самолета. Нито технически проблем, нито лошо време. След това през деня има още 6 полета същия самолет - за последния полет закъснението е над 3 часа
Най-грозните и гадни по характер стюардеси, които съм виждал в живота си! Дори и бабичките стюардеси в САЩ са по-добре, защото поне са възпитани.
А помня времената, когато по рейс София-Москва с Аерофлот имаше топло меню с хайвер, сьомга, салата, десерт и други глезотии. Имаше избор от няколко топли менюта - пиле, риба. Стюардесите като кукли - като се наведе да ти сервира и ще свършиш в гащите.... Ех времена!
Работя в тази индустрия от 20г. Обърнете внимание, че в статията се позовават само на британския пазар - колко дължали на британски пътници и тн.. 5млн са нищо. Защо не дадат сравнителни данни с Райън?! Райън е най-дървения лоукост превозвач евър! Уизер са лукс в сравнение с тях. Най-малкото ербъс-а е мн повече самолет от москвича бойнг. Циганиите на райъна са брутални. При уизер нещата са много по-толерантни. Летя често по работа и с едните и с другите. Летя и с Луфтханза - разлика само в цена.
За къф крах става въпрос тука? Щот сега проверих - акцийте им се качват стремглаво нагоре от края на 2022-ра.
"За колкото пари-толкова кюфтета"..турска поговорка.Това ми го каза турския гид,когато го попитах,защо 5 звездния хотел е като нашите 3 звездни.Защото цялата почивка беше 700 лв
Пътувам непрекъснато с нискотарифни компании, обиколила съм с приятели и със семейството ми места, за което много им благодаря за евтините полети. Пътувала съм до Рим за 5 евро, до Атина за 6 евро и да не изброявам още. Пътувахме семейно по същата дестинация и се прибрахме в събота, всичко беше наред. Да не говорим, че от Абу Даби са пуснали полет до Мале и за нищо пари отидохме до Малдиви. Случвало ми се е да има закъснения на полетите, но има нормални начини да поискаш обезщетение.
До 78Това че продаваш евтино не означава че можеш да си правиш квото си искаш...а тия 5млн не са джобни защото срещу тия пари са платени летищни такси гориво и заплати и след това ги връщаш...скоро време могат да получат глоба която няма да е 5млн...
До АнонименКакво ми пука другите колко закъсняват. И с Българията съм закъснявал, но такова нещо няма никъде. Да го чакам 3 часа скотския самолет и да ми кацне в 4 ч. в София. Уиз ***!
Вече е написано от друг човек във форума. Евтино с качество няма. На който не му се иска евтино, да пътува със скъпа авиокомпания . Има първа, бизнес класа и икономик. Искаш да спести пари...е такъв комфортен филм няма.Много хора са принудени да пътуват с лоу кост компании, а някои искат евтино , ама и с претенции. После се изцепват тук.Нали сте баровци! Пътувайте си със скъпите авиокомпании.
До тези които викат, че Wizz са нискобюджетни и какво сме очаквали от тях. Ми лично аз не очаквам нищо повече от коректност и сравнителна точност при полетите. Вече почти от година си чакам обезщетение за закъснял полет от над 3ч. Не е ок да те държат с малко дете на 1,5г и всички останали затворени 7ч на летището, чакайки да дойде голямата птица. И накъса ти кажат че ти се полага вода 400мл. И ваучер за сандвич който няма от къде да си го закупиш, щото вече хората от заведенията са си отишли.
Крахът на Wizz Air: Недоволни пътници, преуморени пилоти и алчни шефове