96

Анонимен

преди 1 година

Висок съм 180см. и обичайно като седна на седалка в самолет на тази компания колената ми не опират в предната облегалка. Веднъж се натъпках в седалка, като колената ми бяха до болка забити в предта седалка. На моята забележка стюардесата се направи на бит котак, и ми каза в коя държава се произвеждат седалките, макар че ме излъга - седалките се правят в Чехия, но не седалката е виновна, а умишленото тъпчене на пасажери. За обичайното закъснение от поне 30 минути минимум, няма какво да се пише...

95

ponti

преди 1 година

Предполагам се отнася до мен. Име няма да кажа, но се занимавам с наземно облсужване на трите големи летища в Бг от 2003г. Запознат съм с всички стандарти и практики на авиокомпаниите в детайли (това ми е работата), както на лоукоста, така и на останалите. Мнението ми по-долу е като на клиент (пътник), а не на специалист. Мисля, че разяснението е достатъчно.

94

Анонимен

преди 1 година

Ахаххаха, йахде още един от кухнята. LOL!

93

ponti

преди 1 година

Още малко от кухнята (който е погледнал по-долу) - Когато времето е лошо, Райън (и въобще бойнгите) не кацат. Кацат еърбъсите и съответно уизер. Другите отиват в резервното летище - Пловдвив , Варна, Бургас, Букурещ, Солун.

92

Анонимен

преди 1 година

Mного ми е смешно, някой като напише "Аз летя постоянно" или "работя това от 20 години, аз знам". Ама застани с името си беееее! Кой си ти? Или няква даже написала някво име, ама и то не се знае дали е истинско. И понеже хората са много зле и веднага им вярват на такива, каквато и глупост да напишат.

91

Анонимен

преди 1 година

До ако искаш - Аха, за красотата се хвана, за лопия характер не се хвана. ХАХАХАХАХ! Те пък в казиното едни красавици...

90

Анонимен

преди 1 година

Много е зле Уиз! Беше добре допреди 7-8 години. Обаче последните четири години, разбира се и пандемията сигурно е повлияла е трагедия! Без причина сутринта в 6 часа трябва да излети самолета - започва едно мотаене, всички са наредени пред гейта и едвам едвам почва качването в автобусите на софийското летище. Хоп, закъсня 1 час ей така от глупост самолета. Нито технически проблем, нито лошо време. След това през деня има още 6 полета същия самолет - за последния полет закъснението е над 3 часа

89

Анонимен

преди 1 година

Най-грозните и гадни по характер стюардеси, които съм виждал в живота си! Дори и бабичките стюардеси в САЩ са по-добре, защото поне са възпитани.

88

ponti

преди 1 година

А помня времената, когато по рейс София-Москва с Аерофлот имаше топло меню с хайвер, сьомга, салата, десерт и други глезотии. Имаше избор от няколко топли менюта - пиле, риба. Стюардесите като кукли - като се наведе да ти сервира и ще свършиш в гащите.... Ех времена!

87

ponti

преди 1 година

Работя в тази индустрия от 20г. Обърнете внимание, че в статията се позовават само на британския пазар - колко дължали на британски пътници и тн.. 5млн са нищо. Защо не дадат сравнителни данни с Райън?! Райън е най-дървения лоукост превозвач евър! Уизер са лукс в сравнение с тях. Най-малкото ербъс-а е мн повече самолет от москвича бойнг. Циганиите на райъна са брутални. При уизер нещата са много по-толерантни. Летя често по работа и с едните и с другите. Летя и с Луфтханза - разлика само в цена.

86

Уолстрийт Джърнал

преди 1 година

За къф крах става въпрос тука? Щот сега проверих - акцийте им се качват стремглаво нагоре от края на 2022-ра.

85

Анонимен

преди 1 година

"За колкото пари-толкова кюфтета"..турска поговорка.Това ми го каза турския гид,когато го попитах,защо 5 звездния хотел е като нашите 3 звездни.Защото цялата почивка беше 700 лв

84

Петя Миланова

преди 1 година

Пътувам непрекъснато с нискотарифни компании, обиколила съм с приятели и със семейството ми места, за което много им благодаря за евтините полети. Пътувала съм до Рим за 5 евро, до Атина за 6 евро и да не изброявам още. Пътувахме семейно по същата дестинация и се прибрахме в събота, всичко беше наред. Да не говорим, че от Абу Даби са пуснали полет до Мале и за нищо пари отидохме до Малдиви. Случвало ми се е да има закъснения на полетите, но има нормални начини да поискаш обезщетение.

83

Ввв

преди 1 година

До 78Това че продаваш евтино не означава че можеш да си правиш квото си искаш...а тия 5млн не са джобни защото срещу тия пари са платени летищни такси гориво и заплати и след това ги връщаш...скоро време могат да получат глоба която няма да е 5млн...

82

Уиз=фалит!

преди 1 година

До АнонименКакво ми пука другите колко закъсняват. И с Българията съм закъснявал, но такова нещо няма никъде. Да го чакам 3 часа скотския самолет и да ми кацне в 4 ч. в София. Уиз ***!

81

Григор

преди 1 година

Вече е написано от друг човек във форума. Евтино с качество няма. На който не му се иска евтино, да пътува със скъпа авиокомпания . Има първа, бизнес класа и икономик. Искаш да спести пари...е такъв комфортен филм няма.Много хора са принудени да пътуват с лоу кост компании, а някои искат евтино , ама и с претенции. После се изцепват тук.Нали сте баровци! Пътувайте си със скъпите авиокомпании.

80

Поздрави от Англия

преди 1 година

До тези които викат, че Wizz са нискобюджетни и какво сме очаквали от тях. Ми лично аз не очаквам нищо повече от коректност и сравнителна точност при полетите. Вече почти от година си чакам обезщетение за закъснял полет от над 3ч. Не е ок да те държат с малко дете на 1,5г и всички останали затворени 7ч на летището, чакайки да дойде голямата птица. И накъса ти кажат че ти се полага вода 400мл. И ваучер за сандвич който няма от къде да си го закупиш, щото вече хората от заведенията са си отишли.

79

невярна статия

преди 1 година

Има по-лоши примери от Уиз. Тази статия е преувеличена а заглавието заблуждаващо.

78

Гастербайтер

преди 1 година

Благодарение на техните услуги вече се отказах да летя. Easy jet са класи над тях.

77

sport

преди 1 година

Решили са да минат метър, навсякъде, ама не им излязоха съвсем плановете.