16

Анонимен

преди 1 година

Чалгарите не стават за шофьори и повечето от вас трябва да карате само тротинетки и каруци. Книжките за леки коли трябва да се дават само след изследвания за годност за астронавти на НАСА и висок резултат на АйКю тест.

15

Убиват с камери

преди 1 година

След видеo терористично снимане с тол камери възможностите на жертвите да уоравляват МПС падат до 30 процента.ЗАКОНЪТ ЗАБРАНЯВА ДВИЖЕНИЕТО С ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ ДЕНЕМ.Милиони са увреждани тежко от нагло вредни скенери монтирaни вместо безопасни жълти фарове.. Скенерите ЗАСЛЕпЯвАТ И УВРЕЖДАТ ЗРЕНИЕТО>> Експерти да проверят увреждания с LED<XENON,HALOGEN ,LAZER

14

Анонимен

преди 1 година

ЗАЩОТО СИ КУПУВАТ КНИЖКИТЕ !

13

Анонимен

преди 1 година

. . . Безопасността не започва от тях, а от семейството", категоричен бе Кесяков. . . . . Варене на жаби! Малко по малко и ще изкарат пешеходците завинаги виновни защото или не са изкарали курсове за пешеходци или семейството е виновно, но 16 годишните шофьори с 2,5 тона автомобили не са виновни! Какво да се очаква от такъв народ? Отговор: по-бързо да изчезне!

12

ДА

преди 1 година

Ба,как неподготвени,бре!Карат из града с 40,влачат се и като вземат книжка-юруш!То не е научено нито да изпреварва,нито да пази дистанция,нито как се кара извънградско,на тъмно нощем-НИЩО!!!Е,как няма да стават сакатлъци!Да не говорим за паркиране...Поне полигона да върнат в обучението.Навремето сме карали курсове по 3 месеца-вечер листовки,денем шофьорлък,но имахме и нощно и извънградско.Сега...нямам думи!Утре ще си направя и аз фирма за обучение-да падат едни пари!

11

Затвор за Стратиев

преди 1 година

Убиици ползват ТОЛ КАМЕРИТЕ за тежки трудно лечими увреждания на милиони дневно.Тежко увредените след ударно проникващо видео терористично облъчване се следят през лични документи с холограми.КОНСТИТУЦИЯТА ЗАБРАНЯВА видео терора вкл с тол камери.Виновните лица още са на свобода.Добър приятел умря от инфаркт след 20 ударни пресканирания от тол камери от Плевен ДО Търново.. Слица в Търново пада и умира.

10

@ @ @

преди 1 година

Oсновна вина за задръстванията имат курсовете за водачи с инструктори и техники на шофиране от миналия век, които бълват туткави и неадекватни шофьори, които докато се учат се влачат по улиците и светофарите и с такива умения и навици си остават за цял живот. С мощните и бързи съвременни автомобили може много по-динамично и експедитивно да се освобождават кръстовищата.

9

Анонимен

преди 1 година

Винаги е било така. Моя ДАЯ-джия след "Честито колега" ми каза- "Сега да не си помислиш , че си шофьор?Книжката не е документ, че можеш да караш- а че имаш право да се учиш сам!" Проблема е , че прости и неуравновесени , незрели хора взимат книжки. Аз я взех на 31 за да карам кола която купих с труд и да возя семейство. Не за да се правя на Ник Лауда с подарена от баща ми кола на 18.....

8

Анонимен

преди 1 година

Че е пълно с неподготвени водачи то е ясно, но за да си безразсъден това не е от значение. Това не се учи с шофьорски курсове. Радикални мерки трябват като например ако си млад шофьор между 18 и 25 години и те хванат с превишена скорост над 20км/ч да ти вземат книжката директно за 5 години без обжалване. Ходи натискай газ до дупка сега...

7

Проблемът е,

преди 1 година

Че има много "експерти",станали такива след три дневни курсове(платени).

6

Георги

преди 1 година

Никой не е достатъчно подготвен след курса. Добър шофьор се става като минеш 100 000км. Тогава се придобиват навици, нерви, знаеш кога и къде да внимаваш и т.н. Човека е прав - въпрос на възпитание е начинаещите да бъдат внимателни. Аз ги гледам сега младежите - мигачи пускат тук там, дистанция не спазват, все бързат за някъде и съответно се блъскат и трепят

5

Haha

преди 1 година

То и прекомерния контрол, не е добре, защото навремето всеки 12-13 годишен вече караше по селата и когато навършеше годините просто се явяваше формално на курс, да вземе кетапа като вече завършен шофьор със солиден стаж. А сега какво дебнат навсякъде из храсталаците на места където са най-безполезни и човек не може да научи детето си. Изобщо тази институция МВР трябва да се закрие, защото е опасн за живота на нормалния човек, и всички на улицата с по една метла, ще бъдат по полезни на обществото

4

Общ работник

преди 1 година

Какво иска да каже тоя всъщност?! Кой провежда изпитите? Кой издава документа за правоспособност на водачите? Кой организира образователната система в държавата? Аз ли? Или комшията в бакалията? Увеличете събираемостта на глобите и оправете пътищата! А дотогава дори глобата да е 1млн лева, ако знаеш че вероятността да ти я наложат е примерно 1:1000000, всеки ще си кара с гза си. Признавам си, дори и аз правя така.

3

Анонимен

преди 1 година

Фактите са следните: - Книжка се взима лесно, а подкупите са честа практика - Няма контрол на пътя. Където има проверки, те са за неща като несветещи фарове, а сериозни проблеми като неправилно изпреварване не се контролират - Дори човек да е глобен, може просто да продължи да прави каквото си прави - можете да натрупате купища нарушения без сериозни последствия - Липсата на контрол води до чувство на безнаказаност и хората не спазват правилата - Шофьорите не се замислят за опасност и риск

2

Г

преди 1 година

А подготвените с джипарите които карат вече и в градовете като все едно са на полето? Джигити зор да ме мине и пак да е до мен на следващият светофар. Но си купих мачете и гордо им го демонстрирам. Лошото е, че ми писва и скоро може и да го ползвам.

1

Георги

преди 1 година

Видях нещо ключово "за миналата година броя на загиналите е най-малък от 60 години насам". Аз си спомням като бях дете - преди 30 години имаше само по една кола в семейство и то не всеки имаше кола. Но тогава също се избиваха много заради скапаните коли.. почти всяка катастрофа беше с фатален край