Ти нормален ли си 300 м. спирачен път да са възможни? Това е почти да спираш от сточна гара до лъвов мост. То влак спира по-лесно. Ако не са работели спирачките въпросът е съвсем различен.
Обща численост на МВР - 48 хиляди според сайта на МВР, като там са най-различни - пожарникари, гранична полиция, жандармерия, МВР болница и т.н. Как решихте, че са 60 хиляди и то само полицията?
До Анонимен 31 Естествено, че държавата е виновна, че регистрира технически нередовни превозни средства. кой да е виновен?
Пишеш "брой държавни служители България" и от сайта на НСИ директно излиза таблица по месеци с броя им.Към декември 2022 пише:общо - 98343, централна администрация - 56345, местна - 41998.Отдолу има забележка, че в тези числа не влизат служители на МВР и МНО.
Тези колички нямат адекватни спирачки и е напълно възможно да спира 300 м при скорост около 100-120 км.ч. особено ако гумите са скапани
До Естет В момента имам двама познати, които излежават ефективни присъди за шофиране в нетрезво състояние без произшествие. По година и половина. Та какви по-ефективни присъди искаш? Присъди има.
До Ха Цели 7 године? Брех. Брех. Брех. Това адекватно ли ти се вижда? А на тоя 18 годишния какво ще му отнемеш? остатъците от форда, маратонките и смартфона ли?
Достатъчно е Наказанията да са Адекватни и ще има промяна! В Италия за 2 убити на пътя е осъден българин на 7 ГОД затвор и Отнемане на Имуществото му - многоетажна собственост, земи и т.н. !!!
Не си написал само че трябва да кацнем на Луната и да колонизираме Марс .Просто трябва да има присъствие на Полиция , не да пишат глоби .
Всъщност всички промени в закона през последните 33 години уж целяха това, което си написал, а стана по-лошо. Сещаш ли се защо?
Пожарникаря направи 400 000 души администрация, която в по-голямата си част неправи нищо, защото е назначена политически, "нашите хора". Същото е и в милицията 60 000 калпака на държавна хранилка!
Има си адекватни решения за движението по пътищата и те от много години се прилагат в нормалните държави. Като за начало може да се намалят значително заложените в закона санкции за нарушаването на закона. На пръв поглед звучи парадоксално, но историята отдавна е доказала, че по-високите санкции в закона не водят до нищо по-добро, а става по-зле.
Хайде стига с тези стотици хиляди държавни служители. Техният брой дълго време беше 97-98 хиляди, сега не съм проверявал колко са, но не е много по-различно. Стига и с това, че нищо не правели. Напротив, скъсват си знаете какво от работа, за да изпълняват непрекъснато променяните от депутатите закони, обикновено по предложение на правителството, а не на държавните служители. Защо не пробвате да поработите като такива, за да се спрете. Не съм държавен служител.
Не знам какъв експерт трябва да си да си купиш билет в автобус и по средата на пътя като видиш, че няма колани в автобуса да напишеш един акт за пет хиляди на собственика на автобуса и една глоба от хиляда лева на шофъора, че е допуснал пътници в автобуса, след като знае, че в автобуса няма функциониращи колани. Всичко е мафия в България и корупция. Иначе на хартия и по документи сме страхотни и перфектни.
В България няма експерти по пътна безопасност, въпреки че много хора се пишат за такива. Второ, КАТ и ДАИ трябва да изпълняват закона, а не да го пишат. Писането на закона е работа на хора, които никога не са работили в КАТ или ДАИ, иначе всички виждате какво става - сега закона се пише от хората, които го изпълняват. Все едно аз да си пиша закон за себе си, примерно каква да ми е заплатата.
Маса народ измря в автобуси послендите години и сега в автобусите от 10 автобуса в девет няма колани за пасажерите. Ние не сме държава а някаква територия по зле и от африканските територии. Стотици хиляди държавни служители вземат заплати и никаква работа не вършат, само се барат по заадните части и чешат с тях столовете, но иначе не пропускат да празнуват празник след празник а българите мрът по пътищата като мухи.
След 33 г. демократично възпитание, жертвите по пътищата се увеличиха стократно.Тук караме най-неизправните и стари коли в света и караме по най-разбитите пътища в света. За 33 г. БГ се превърна в една западна автоморга. От старите коли въздухът е толкова замърсен, че белодробните отделения в болниците са пълни. Ето до това ни доведе настоящия демократичен режим. Толкова добре живеем в ЕС, че хората нямат пари да си купят нови коли, затова пък всяко семейство има по 4 стари катраника.
Докато полицията не разстреля като кучета 1-2ма такива "шофьори" - за съпротива при арест примерно, няма да им дойде акъла в главата. Страх лозе пази, казват.
Няма адекватни решения за движението по пътищата