17

шенген и магистрали

преди 1 година

Там има "уникални" кръчми ?!!! И 5-6 кръчмари остават безработни ...

16

ДОЛУПЪПЪБЪКЭПЪДЭБЭ

преди 1 година

ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА БЪЛГАРИЯ Е ЗАЛОЖНИК НА ШЕПА ХОРА ОТ ДЕФИЛЕТО ДА ГИ ПИТАМ ТОВА ЛИЧНО ВАШЕ ЛИ Е КОГА ГО ПРИВАТИЗИРАХТЕ И ЗАЩО ОСТАНАЛИТЕ БЪЛГАРИ ДА СМЕ ВАШИ ЗАЛОЖНИЦИ

15

до истината

преди 1 година

Софиянци отдавна не ходя на кафявоморието, те за това мутрите там вече са избеснели, дрогирани и пияни нон стоп.

14

Анонимен

преди 1 година

Като се строи магистрала, винаги трябва да остане и алтернативен път. Ако магистралата мине през дефилето, старият път изчезва, а алтернативния ви път ще е от другата страна на планината. По-добре е да се приеме източния вариант, защото тунелите в България имат слава на лошо проектирани, построени и подържани.

13

Анонимен

преди 1 година

Да ама фирмите на мутрите нямат капацитет да построят тунела и ще трябва парите да отидат в чужда фирма. Затова натискат толкова пътят да мине оттам. А после безкрайни ремонти, кранчето ще тече.

12

Анонимен

преди 1 година

Е ако можеш да направиш и магистрала, и да запазиш условията за туризъм е най-добре. Иначе кво, само магистрали строим и затриваме всичко по пътя си, и после цялата държава да са тираджии и търговци, щото няма кво друго. Айде нема нужда.

11

Така е

преди 1 година

Отидете и питайте местните - всеки ще ви каже, че холандците натискат тази магистрала да се бави колкото може повече...

10

Анонимен

преди 1 година

До Истината 10 - те и сега си ходят! Хората с пари не са стъпвали по черноморието с години. Там ходят северна България и сливналии.

9

Истината

преди 1 година

Истината е че при построяването й Софиянци ще ходят само на Бяло море и нашите муттри по Българското Черноморие няма да им кого да скубят.

8

Анонимен

преди 1 година

До От София Е прочети в статията, местните хора единодушно са съгласни за друг вариант, ама нашите бързаци са избрали този вариант ей така щото им е най-лесно, а и най-добре ше се крадне без да си дават много зор.

7

Майора

преди 1 година

Публична тайна е че зоната в дефилето е земетръсна и не дай Боже при такъв дълъг тунел , може да съане лошо! Така че по добре път и магистрала и по малко жертви отколкото протести! Рафтинг може да се провежда и на друго място!

6

Аз Аз

преди 1 година

От кога реката стана тяхна.

5

Истината

преди 1 година

Истината е, че ако тази магистрала стане и България влезе в Шенген, Холандските пристанища ще духат супата, защото товаропотокът ще се изнесе по линия Гърция - България - Европа. Затова и холандците не ни пуснаха в Шенген - здраво ще го закъсат...

4

От София

преди 1 година

И на местно и на държавно ниво, тръгне ли някой нещо да строи, винаги друг скача, почват дела и протакане с години. Оправия няма! После защо толкова години никой нищо не е направил или само частично или недовършено. И в София същата работа, където и да се строи път, все изкачат мними собственици и се започват безкрайни процедури по отчуждаване срещу четворни цени. Явно пак става въпрос за пари и настъпване по мазола. Просто нямаме държава!

3

Анонимен

преди 1 година

То кой каквото си има в изобилие, това не цени и съсипва най-много. Ние си имаме природа и си я съсипваме.

2

Анонимен

преди 1 година

Ми като не иска среща, да хванат Шишков, да го пуснат на рафтинг и да не го вадят докато не се съгласи да разговаря с хората.

1

Анонимен

преди 1 година

Не може група кресливи селяниии от Кресна да диктуват и определят какво и как да се прави. Има оценки за влиянието върху ОС, има одобрение. Колко хора още трябва да загинат в дефилето заради егото на малка група изнудвачи? Та от там минава европейски коридор и милиони коли годишно. Час по-скоро да се завършва тази магистрала.