123

ОФчо

преди 1 година

Веднъж, може да излъжеш цял народ за "джинси, дъвка и кока-кола", да разруши държавата си, втори път, няма да стане!!!

122

Анонимен

преди 1 година

И кой губи от това, руските граждани или западните производители?

121

До 136

преди 1 година

Ела да търсиш китайски части по моя немски автомобил. Ще ти дам 1000 кинта ако намериш! Китайски части на немски, евентуално произведен за китайския пазар, при това не е сигурно. Всички немски афтъмаркет части са произведени в ЕС! Дори и прости пластмаси за брони

120

Анонимен

преди 1 година

Ми те немците получават китайските частни и после сглабят на линията, а какво качество са искали немците и са платили за на китайския завод също има значение. Китайците правят от много евтини неща до доста скъпи и качествени.

119

Анонимен

преди 1 година

Купуват каквото си искат. Който не купува, обсъжда.

118

Анонимен

преди 1 година

И по-зле ще става

117

До 130

преди 1 година

Напротив! "Богатия" руснак, само Лада може да си позволи. Лада имаха около 40% от пазара на нови автомобили у блатото. Сега процента може и да е надолу предвид липсата на серво и каквито и да било системи

116

ХА ХА ХА

преди 1 година

Братушките пак удариха джакпота: не стига, че им продават нафта на безценица, но сега ще им изкупят и ментетата

115

Анонимен

преди 1 година

Руснака ще ходи пеш, но Лада няма да си купи

114

Анонимен

преди 1 година

Китай и Русия са новите лидери във високите технологии. ЕС и САЩ изтичат в канала.

113

Анонимен

преди 1 година

Затова можеш да видиш стар модел на западна кола или телевизор, печка, пералня, но с Китайска марка. И никой нищо не може да каже на Китай, защото те имат подписан договор със западната марка, че могат да използват старите им производствени мощности.

112

Анонимен

преди 1 година

Дреме ми. Това си е между големите. Ние нито произвеждаме,нито продаваме. Да си гледаме нашата кочинка

111

Анонимен

преди 1 година

Що ве кво му е на москвича?

110

Анонимен

преди 1 година

Китай дръпна мбого заради западните заводи на негова територия. Как става тов? Ами много просто. Когато западна компания изгражда завод, или поточна линия, те подписват договор, че след като този продукт който произвеждат спре да се произвежда, заводазаедно с поточната линия и цялото производствено "НоуХау" стават Китайска собственост. И така западните фирми прозвеждат нещо си 2-3 години и после трябва ноава линия за новия модел на марката. Но старата линия остава за Китай.

109

Мужик

преди 1 година

Като няма риба ще ядат раци, каквото каже жужето! Нали си го обичат 80%.

108

До 116

преди 1 година

Сериозно? Навремето Голф 2 KR тежеше около 900 кг и имаше 140 кс. Забрана? Подобно беше и с Кадет/Астра GSI.

107

Анонимен

преди 1 година

То и тук в САЩ масово навлизат Китайските коли. Дори изместват Японските и Корейските. Може да са некачествени, но с тези цени мога да си позволя всеки 2 години да си купувам нова. Повреди се.. на скрап и нова. Това с Европейска или Американска кола неможеш да си го позволиш. При тях ремонта ще ми излезе по-скъпо от колкото да си купя нова Китайска кола.

106

китайски коли

преди 1 година

Китайските коли са като първия китайски произведен пътнически самолет с части и участие на боинг и еър бъс. Този проект е бил създаден са нуждите на китайския пазар, но китайците (защото са си ***) за започнали да взимат поръчки от други държави, което не се е харесало на западните компани. И така първия изцяло "произведен" (по скоро зглобен) самолет в Китай , с 70% западни части си остана последния и единствен Китайски самолет. Можете да проверите и сами , има много статии за това :))

105

Анонимен

преди 1 година

Китайците вече правят по-добри коли от немските.

104

До 105

преди 1 година

Глупости! В Бремен се прави С-клас, Е-клас и още модели. Всички трансмисии, управление и тн в немско. Б-клас се сглобява в Унгария. Спринтер и той в немско. В Китай Мерцедес произвежда само товарни, за тамошния пазар заводите са в Тайланд и Индонезия