Кой изпраща нашите пилоти на смърт с руски машини, ремонтирани в неприятелските страни Русия, или Беларус?
Сжй изпраща нашите пилоти на смърт с руски машини, ремонтирани в неприятелските страни Русия, или Беларус?
С тез 20 часа годишни полети кво очаквате?!? Тез пилоти забравиха как се излита бе. Ама друго си е икономия на гориво и фъркане на симулатор...
До Анонимен Що бе, нали всичко вече ни е американско. И самолетите ни на хартия и те американски. Значи и думите трябва да съответстват. Нальот е от времето когато бяхме дружки със СССР. Сега сме солташ.к на американците, даже два таш.ка сме, руски думи вече нямат място в тези високи взаимоотношения.
До: номер 46 "ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем."Освен това самолетът няма кормило. Бойните изтребители имат само ръчка за управление, на английски side-stick или center-stick, в зависимост къде е разположена.Аналогично на руски е боковая ручка управления, и ручка управления.Аналогично е на компютърните игри, където пък ръчката се казва joy-stick.Понятно, товарищ?
този министър на отбраната е руски шпионин - използва руската дума нальот, а правилно е да използва американската, не я знам каква е.
репортажите видях тотално остаряла руска военна техника. Всичко - самолети, АПА, РЛС, РСП, РСБН, Б и Д приводна. А бе, ние натовска държава ли сме? Или за ''партньорите'' сме само буфер пушечно месо и ниска категория хора
"ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем." А ти къде си карал СУ-25? Питам де, щото явно ги знаеш наизуст тия самолети, имаш богат опит с тях? Или пък си авиомеханик? Къде си ги ремонтирал? Колко на брой?
Това е бил първия полет за тази година на този човек. Просто си е заработвал за песия някакви добавки за около 3000лв. Обаче е успял да унищожи самолет за 3 млн. Да е жив и здрав. Простите българи ще му купят нов. Само да оздравее! Молим се!
ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем. Тези самолети полуразрушени успяват да се приберат след бой, че отказ на машу ата е изключен, при това всичко в него е дублурано. Не пишете лаишки глупости. Не случайно оня Кулеба се тръшка тук да му ги подарим.
До 39хайде някой журналист да пита МО - колко е полета има този пилот през последните 5 години?))))))))По 30 часа годишно, и са напълно достатачно да имат способност да приземят самолет, нещо което не се отдава на пилот ветеран със 750 летателни часа!
Гербаджийският "Ас" Коцето Попов години наред цялото пилотстване му беше да се вози във втора кабина на самолета. Документацията от полетите сигурно се пази, а какви пари е взимал за това си "осигуряване на въздушния суверинитет на страната" - да каже НОИ.
ВВСто да се разпуска, нищо не става от нашите пилоти, за 30 години цяла ескадрила самолети разбиха. Стотици милиони хвърлиха за ремонти и заплати, последният ремонт на 8 броя Су-25 струва над 40 млн. евро!!!Родното небе много по-добре ще бъде пазено от качествено ПВО, за него трябва да бъдат влагани средства.
Разбилият се СУ-25 е ремонтиран в Беларус, започва проверка