48

Анонимен

преди 1 година

56 Руските кофи падат.

47

Анонимен

преди 1 година

Кой изпраща нашите пилоти на смърт с руски машини, ремонтирани в неприятелските страни Русия, или Беларус?

46

Анонимен

преди 1 година

Сжй изпраща нашите пилоти на смърт с руски машини, ремонтирани в неприятелските страни Русия, или Беларус?

45

ИВАН

преди 1 година

БЕЗ ВОЙНА ВСЯКА ГОДИНА ПАДА ПО ЕДИН САМОЛЕТ!

44

Анонимен

преди 1 година

С тез 20 часа годишни полети кво очаквате?!? Тез пилоти забравиха как се излита бе. Ама друго си е икономия на гориво и фъркане на симулатор...

43

Ауу

преди 1 година

До Анонимен Що бе, нали всичко вече ни е американско. И самолетите ни на хартия и те американски. Значи и думите трябва да съответстват. Нальот е от времето когато бяхме дружки със СССР. Сега сме солташ.к на американците, даже два таш.ка сме, руски думи вече нямат място в тези високи взаимоотношения.

42

анализатор

преди 1 година

До: номер 46 "ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем."Освен това самолетът няма кормило. Бойните изтребители имат само ръчка за управление, на английски side-stick или center-stick, в зависимост къде е разположена.Аналогично на руски е боковая ручка управления, и ручка управления.Аналогично е на компютърните игри, където пък ръчката се казва joy-stick.Понятно, товарищ?

41

Анонимен

преди 1 година

Супер.. имахме 4-ри останаха 3-ти птици. Добре, че е добре пишман летеца !

40

Анонимен

преди 1 година

До Ауу Възможно ли е да си толкова т ъ п?

39

Ауу

преди 1 година

този министър на отбраната е руски шпионин - използва руската дума нальот, а правилно е да използва американската, не я знам каква е.

38

На

преди 1 година

репортажите видях тотално остаряла руска военна техника. Всичко - самолети, АПА, РЛС, РСП, РСБН, Б и Д приводна. А бе, ние натовска държава ли сме? Или за ''партньорите'' сме само буфер пушечно месо и ниска категория хора

37

анализатор

преди 1 година

"ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем." А ти къде си карал СУ-25? Питам де, щото явно ги знаеш наизуст тия самолети, имаш богат опит с тях? Или пък си авиомеханик? Къде си ги ремонтирал? Колко на брой?

36

Анонимен

преди 1 година

Това е бил първия полет за тази година на този човек. Просто си е заработвал за песия някакви добавки за около 3000лв. Обаче е успял да унищожи самолет за 3 млн. Да е жив и здрав. Простите българи ще му купят нов. Само да оздравее! Молим се!

35

Работата е ясна!

преди 1 година

Ремонтиран в Беларус... това изчерпва разследването.

34

Анонимен

преди 1 година

ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем. Тези самолети полуразрушени успяват да се приберат след бой, че отказ на машу ата е изключен, при това всичко в него е дублурано. Не пишете лаишки глупости. Не случайно оня Кулеба се тръшка тук да му ги подарим.

33

Анонимен

преди 1 година

До 39хайде някой журналист да пита МО - колко е полета има този пилот през последните 5 години?))))))))По 30 часа годишно, и са напълно достатачно да имат способност да приземят самолет, нещо което не се отдава на пилот ветеран със 750 летателни часа!

32

Асан

преди 1 година

Голфа не може да са разбие сам виновен е задкормилното устройство :)))

31

Анонимен

преди 1 година

Гербаджийският "Ас" Коцето Попов години наред цялото пилотстване му беше да се вози във втора кабина на самолета. Документацията от полетите сигурно се пази, а какви пари е взимал за това си "осигуряване на въздушния суверинитет на страната" - да каже НОИ.

30

Анонимен

преди 1 година

Т00ЛУПА каракачански да си види "ремонтите"!

29

Анонимен

преди 1 година

ВВСто да се разпуска, нищо не става от нашите пилоти, за 30 години цяла ескадрила самолети разбиха. Стотици милиони хвърлиха за ремонти и заплати, последният ремонт на 8 броя Су-25 струва над 40 млн. евро!!!Родното небе много по-добре ще бъде пазено от качествено ПВО, за него трябва да бъдат влагани средства.