До Анонимен 61 "Не знам къде ги гледате тия германци, дет си сменят на всеки 5 години колите, автопаркът тук масово е от 2014-2016" Приятел, 2016 + 5 =2021 Сега сме 2022. Ясно, има вариация по темата, но разбра какво казах, и като гледам при теб е същото. Шкода е Фолксваген, което си е една МНОГО прилична кола в класовете си. Няма нищо общо вече с Вагенчето от зората на 50те години, когато беше просто нешо, с което да се придвижиш. Сериозно големи и комфортни автомобили са.
До Анонимен 60 Интересно , къде са били германците , когато варварите от САЩ съсипваха държава след държава . Траеха си , защото участваха редом с тях ли ? Кой знае ? С какво стотици хиляди избити мирни жители от Ирак , Афганистан и т.н . са по-малко значими от украинците ,. Защо германското население го проспа това . Казваш нацистки режим .Винаги може да се запознаеш , како е това " нацизъм" . И после лесно може да видиш , има ли нацизъм в Русия . Да на би пък да има в Украйна ...
Заради поскъпването на газа, търговския излишък на Германия ще падне от 210млрд. евро за 2021г., до 160млрд. евро за 2022г. .....да ги оплачеш.
Не знам къде ги гледате тия германци, дет си сменят на всеки 5 години колите, автопаркът тук масово е от 2014-2016, аз тук около мен познавам доста малко хора, които го направиха, броят се на пръстите на едната ми ръка. Чакаха си колите около, 7-8 месеца, разбира се, бензинови, и сега трима от тях реват за старите си дизели, щото им било по-икономично. И си взеха Шкоди, и други подобни, далеч не скъпи коли. В магазина месото от 2.70 сега е 6 евро, млякото от 80 цента е на 1.15...нз, нз.
До Анонимен 58 Германия се намира в това положение, защото разсъждава като нормална държава - т.е. такава, която смята, че варварщини, каквито вършат руските терористи в момента, са неуместни в Европа в 21ви век. Никой не може да се пази от ВСИЧКО, и германците също не го правят. Сега Руския нацистки режим им създаде нов проблем, и германците, понеже такъв им е манталитета, ще си го решат, а няма да стоят и да се тръшкат колко било зле положението. Други държави предпочитат да клекнат на Раша.
Само човек, който никога в живота си не е имал досег с хидравлично окачване, говори за "гръмнали сфери", "мноооогоо скъпа поддръжка", "ама че тва ако вземе да се строши...". и т.н. Посмяхме се тук с приятелите :))))))Другият с С6- да не се доказа, щото дизайна му е отвратителен, въпреки прекрасната возия, и му сложиха двигател за колело, на цената на истински. А да не говорим, че след ХМ, няма истински Ситроен. В немското мобиле се беше напълнило по едно време с С6 със моторшаден.
До Анонимен 54 Ами каква е реалността в момента в Германия ? Призиви за икономии , за студуване , няма газ = няма работа и т.н. Отделно , кой нормален човек ще тръгне да се отказва от почти всички енергоизточници едновременно . Видяхме миналата зима в САЩ - не може да се разчита на ВЕИ-та да спасяват хората при екстремно ниските температури . А е лесно за проумяване - има една " зелена мафия" , която върти десетки милиарди евро /долара и промива умовете на лековерните хора
До Анонимен 52 Мен Ц6 адски ме кефеше. Напълно в унисон с филосфията на марката да правят изчанчени модели с авангарден дизайн. Даже още не съм се отказал напълно да си купя един ей така, за гаража, ама засега ми са много 3 коли. Иначе, ако не си близо до КАЧЕСТВЕН сервиз на Ситроен, НЕ си купувай такава кола.
Мерцедеси карат - Хитлер , Бойко , Ким чен ун и мутрите . А българина дава 5 бона за трошка втора употреба от Германия която кара по 20 години и нагоре . Всяка година дава по два бона на Путин за бензин и за 20 години става 40 бона на Путин и 5 бона на Германеца . Е как германците да спечелят война срещу Русия ? Заради б.ай Г.аньо не могат :)
До Анонимен 50 Откъде ви идва това нагло самочувствие да коментирате как на Запад били глупави, а вие все умните? Нещо в реалността ви не ви ли подсказва, че ЖЕСТОКО грешите?
С6 не се доказа като истински Ситроен? Може би защото цената му беше колкото на S-klasse? Или дори отгоре. Не ме разбирай погрешно, хидропневматичното окачване е добро, само че за маркуче от 2 лв, оставаш на пътя...сферите са допълнение... Благодаря.
До До анонимен 44/47 Спряха го, щото системата е скъпа и щото се измислиха същото толкова добри, но без сложната поддръжка, затова. Идеята беше, че тия излитания кой какво бил измислил си имат контекст, а ти напълно го забрави, та реших да ти го припомня. И спрете с тия "руски суровини" защото ставате смешни. Ако със суровини се правеше качествен живот руснаците щяха да са върха, вместо това те кретат на опашката на развитите държави.
Германците явно са открили нов източник на енергия - отказаха се от въглищата , АЕЦ , сега искат и газа да махнат . Как може такива хора/политици да управляват 80 млн души . С толкова промити мозъци ли са на Запад .
Като гледам коментарите, масово трябва в България да спре и интернета, не само газът. Да вземат да се съберат всичките тия спорещи на по бира, и скара в кръчмата, и да решат проблемите на маса :))))))
До Mad Men Понеже имам германска рода ... тия хора откакто аз съм в Германия (вече колко станаха, 10 години и отгоре) досега купиха чистак бърсак от шоурума цифром и словом 8 (осем) автомобила (между 3 семейства). Значи, средно сменят на 4-5 години. А пък нека русофила пише за "точките" и за "бедните" европейци. Дано поне на него му става по-добре от това :)))) Защото на европейците не им е известно, че "мизерстват". :)))
Никак даже не се и пъна. Спряха го по съвсем други причини, мисля, че ако си пораснал, не е нужно да ти ги обяснявам. От един автомобил се печели основно от следгаранционна поддръжка. Сега си помисли какво искам да ти кажа с това. С5 Х7 беше последният с такова окачване, и макар, че не е екзекутив, е най-доброто след ХМ, СХ, и ДС. С6 беше някаква измислица, която никъде не се доказа като истински Ситроен. Но всичко е правено и с руски суровини. Лоша работа, а?
С6 с избушен преден капак от заминала сфера си е класика! Над 150 кс на предно предаване е т***к. Седиш на едно място, сцепление почти никакво. Не случайно, нагоре са поне 4х4. Това че задното не е за всеки, си е отделен въпрос.
Германия трябва да намали най-много потреблението на газ в ЕС