Естествено, че е милан преглед. У нас всичко минава, щот контрол - никакъв. Сега ако бяхме бяла държава щеше да се отнеме лиценза на фирмата, където е минал този преглед и на управляващите да не се позволява да осъществяват такава дейност. ... Редовно виждам по пътищата абсурдни автомобили. И все това си говорим - "И тоя също е минал преглед!". Това само в България минава!
Онзи на ГТП-то не гледат колко е ръждата в някой случай наистина се държи само на боята, но няма изрично изискване за това.
До Анонимен 9 e колко да е бил в ред, като при теста на спирачките вратите се отварят/затварят? Тия всички ръжди не са на 4 месеца, кой знае отдолу каква скрап е ... да ти се откъсне моста на товарен бус :)
Техническите прегледи в България са наужким.Дори без специална техника се вижда, че от 10 коли поне 2 хвърлят кълбета дим.Доста показателно е и като видите на паркингите за какъв теч на масло иде реч.Около половината от автопарка в България е трагедия.Краят остава за нас, защото това го дишаме.
Има пунктове за гтп в които се учудват, че си дошъл на гтп с мпс-то което управляваш. Т.е. може и без него...Контрол 0
Конфискация на буса, шОфера без книжка до живот, а пункта за ГТП без лиценз за поне 10 години. Така и останалите ще се научат.
На прегледа може да си е бил в ред на един стар автомобил 4-ри месеца са достатъчно време за да му се вземе здравето с дивашко каране.
Деветдесет процента от пунктовете за ГТП са на ченгесаци и даяджии, но по документи се водят на близки техни роднини. Освен да думкат печати,нищо друго не правят. Всичко е опорочено от тази неука банда колибари.
Да не се хваля, но познавам един човек, работещ в пункт за ГТП, където и кола на репатрак да закарам ще мине преглед. Дебело подчертавам, че осъзнавам че това не е правилно и сме на тоя хал, защото подобни изпълнения не са изключение, а ежедневие в БГ. И после тоя излиза на пътя и се хвърля в първата канавка...
Бусът, движещ се по ламарина, минал преглед