133 само дето никой не отчита колко замърсяващи са батериите. В тях има такива химии и отрови, че бензина е направо ангелче. Абе целта е да ни върнат в каменната ера.
Браво бре! Направиха най-мобилни ония с каруците. Направо ще ни върнат в 15 век. Колко народ мислите, че ще може да си купи електромобил? А градския транспорт дали ще може да си купи автобуси електрички? А междуградския? С нашия ЖП транспорт Направо сме си в ерата на коня и каруцата. За цената на електричеството няма и да питам. Екак да не обичаш ЕС!?
И откъде идва тока за електромобилите и какво става с батериите след това, насвинячването никак няма да е малко, екологичната им прехваленост ще ни излезе през носа!
До Анонимен: Samo Kanada i SASHT zaedno dobivat pove4e nikel ot Rusia, ima i drugi darjavi sas serizen dobiv, ne pishi gluposti.
НАд 35 % от БЪлгарите нямаме пари за живот в България. Повече от милион български граждани нямаме никакви доходи!!Да се провери терористите на власт още ли харчат милиарди за палати,сараи,къщи за гости по списъци в Министерство на земеделието програма развитие на селсктие региони.НАвремето плащаха с ограбени милиарди от народ апрез бюджета - Яхти,самолети,вертолети,супе скъпи джипове,басейни,джакузита..
До Боби ==== Невъзможно е да зареждаш колата си от домашния електромер, ако живееш в 15-етажен блок и си паркирал на 200 метра от блока. Зареждането ще се прави на специални колонки, ако има свободни. А, бързото зареждане съкращава живота на батерията.
Защо само със забрани се действа в ЕСССР? Няма ли пазар, няма ли хората да решат какво искат ??? Хей комунизма на Тато изглежда 100 % демокрация в сравнение с тия...
А според мен, два са важните момента - "налагане" и "забрана". Най-демократичното отношение в най-демократичния съюз.
Колкото повече се увеличава броя на електромобилите в Европа, толкова по-нерентабилни ще стават добива, производството, транспорта и пласмента на горива. Или ще са безкрайно скъпи или просто ще изчезнат от пазара на дребно. Така че не се гответе да карате ДВГ-та още дълго след 2035 г.
Трудно ще издържи електропреносната мрежа в София вечер, когато хората се завърнат от работа и 300 000 коли, бусове, камиони, камиончета, автобуси и др. се включат в ел-мрежата да се зареждат. А, минути след това, хората се прибират вкъщи и включват кухненски печки, перални, бойлери, климатици и т.н.
До Анонимен 103 Сравнението ти е некоректно, защото сравняваш разход на консуматив с разход за производство. Ти да не мислиш че производството на традиционно ДВГ е много еко, знаеш ли колко леярни леят детайлите и колко CNC машини ги обработват после. Да не говорим пък за хилядите тонове обработено масло което се чудят какво да го правят сервизите. Има много още темата е дълга.
Искам да видя екп-атата в Зона Б5 с по 100 апартамента как ще си зареждат електричките пред блока.
Тази идея ще замърси природаа. защото тук ще караме само стари коли с двигатели с вътрешно горене поне още сто години. Щом няма да има нови, значи след 20 години ако имаш 20 годишна кола ще си ултра турбо мега газар, защото другите ще карат коли по на 30, 40, 50 години
Като цяло болшинството от масите трудно приема новото, добре че все пак има новатори. Едно време са твърдели че автомобила няма как да измести коня ама...Ако зависеше от повечето от вас прогрес нямаше да има и още щяхме да живеем в пещери.
До ПроСоТо a пък американците още 57ма изоставиха концептуалния форд нуклеон, щото видяха, че няма смисъл.
В момента в Русия разработват малък ядрен двигател за автомобили.Първоначално ще бъде тестван на Лада Нива.
Аз карам кола на метан. Води се че е ЕКО. Мисълта ми е че има по лесни и достъпни начини за намаляване на замърсяванията спрямо подмяна на целия автопарк в ЕС - МПС на метан, добавяне и задължителни филтри на МПС с ДВГ, катализатори и тн, по добър петрол. По лесно е това, от подмяна на целия автопарк на 500млн души в ЕС
ЕП забранява стандартните автомобили