Нали се рабрахме на този клоун да не му показвате снимката???!!!Само от вида му вече пукнаха няколко човека.Това и живо олицетворение на нищожество от рода на амгъл.
Но трябва да се оценяват учителите на база постиженията на децата. И децата и родителите трябва да могат да дават обратна връзка за учителите. Имам и едно притеснение: как МОН ще гарантира, че учителите няма да гонят децата, които не се справят? Защото има иззроди, които са напълно способни на това и наистина го правят. Имам и конкретни имена :) Та, добри намерения, но какви са гаранциите, че учителите няма да тормозят несправящите се, а ще им помогнат да напреднат?
До Учител, какво е наблюдението ви извън големите градове? Нараства ли броят на смесените училища? А на малцинствата? Каква е етническата карта? И имат ли желание млади учители да работят в такива училища?
*** уважаеми министър, те им подсказват на външните оценявания.В моя град има няколко ромски училища и все отличници там,женени ги водят на училище.Взимат си даскалите по 2 бона и всички са доволни.Ная практика ако спрете евала.Ама трябва проверки от нови хора ,че се познават и уговарят с директорите.
Само като прочетох " ... по методика на световната банДа" и ми става ясно за какво безумие иде реч!
Ромите до 4 клас учат,но после нещата рязко се променят,независимо усилията на учителите.И сега какво-учителите от прогимназията ще ги изкарат некадърни защото нивото на НВО -7 е по-ниско от 4-ти клас.После същото с 10 клас.Хайде сега сравнете децата в едно софийско училище и резултатите им от 4 и 7 клас.Тук има желание, стремеж,курсове и най-вече има какво да надстроиш. Децата от преди първи клас четат,имат много информация.Ще излезе,че учителите по-селата не работят,което е далече от истината.
И сега ще започне едно писане на шестаци и подсказване на матурите, за да се изкарат по-високи оценки. Махнете делегираните бюджети и започнете да оставяте двойкаджиите да повтарят. Стегнете дисциплината, но не само за учениците, но и за учителите.
При 3ка по математика средно за страната след 7 клас (но реално 2ка, при оценяване 50%+1 за 3) как ще стане? И сега е ясно в кои училища учат деца, които наистина учат и останалите, които работят за някаква уравниловка, за някакъв среден успех. :)
Що не ги оценяват на база продуктивност на учителите Щом учителите са ги научили на нещо и показват добри резултати е ок що ученинижите са за основа
Нашето образувание е най-ниското в Европа, само Албанското е по-ниско... Направо си е тъпозование, вместо образувание... За какъв напредък на ученици приказват и ние не знаем...
МОН оценява училищата според напредъка на учениците