До КметицатаРазходът на гориво при скорост 30 км/ч нараства значително ! какво правим с емисиите на парникови газове ?
Това ли беше проблема ? Скоростта като е 30, и да може тъ пия полицай да спира да взима руш вети !
По малките и тесни (и разбити) улички в центъра не се кара и много по бързо от 30, така че реално нищо няма да се промени. Но да се пробутва като безопасност и екология са абсолютни глупави и популиски мерки. Из западна Европа ги въведоха преди години, лошото е че и по нчкои основни градски артерии. Резултата е, тегав трафик, задръствания, което по никакъв начин не водо до безопасност или по ниски емисии.
На бул. Христо Ботев ако караш с 30 най-много някой да те засече и да те пребие, за това, че се влачиш и образуваш колона.
Мен ми е интересно кога ще сложат двама полицая да се разхождат по Стамболийски между Шератон и Ботев и да глобяват и гонят колите спряли за малко, така там така ще се отпуши трафика, или на пазара в Люлин дето през 20 метра има пешеходна и пешеходците пак пресичат между тях, кога един мильо ще застане да ги спира, ако полиция а не паяци следят за паркиране на няколко места в София трафика ще литне
така се прави, с 30 км в час на първа, да *** дизелите колкото може повече сажди. Да може отворените умни и красиви от зелени спаси сосфии и вся осталная своулуч да се нагълтат колкото се може повече сажди. Така се прави.
Стига глупости, на кола евро 6 не можеш да махнеш катализатора, че вътре има толко електроника та всичко ще светне (освен по евтините коли като Дачия, но те са служебни повечето), за по старите коли може... Като цяло тва с 30те км ми се струва глупост от тия дето ги мислят Спаси София
После ще се опитат да решават възникналите проблеми от това неадекватно решение като увеличат таксата за синя зона. Това разбира се няма да помогне с нищо, но ще се мотаят така няколко години, след което ще поискат в центъра да се влиза само с електрически коли. След това изцяло ще забранят другите коли за градовете.
Е тамън! Още повече газове и още по-мръсен въздух....някакви десетки хиляди бяха умрелите от лошия въздух в БГ....ай БАН да изчисли колко ще са сега!
сега се кара с 10 км/ч, а в пиковите часове и с по-малко. Пеша "изпреварвам" два тролея и стигам по-бързо на работа.
Реално погледнато безопасността няма да се намали драстично, защото не скоростта е главния виновник за това, а две основни неща:- малоумната организация на движението на места- арогантността на голяма част от шофьорите поради неефективните санкцииНамаляването на скоростта ще допринесе само за повечето вредни емисии от автомобилите. Честито да им е на хората живеещи и работещи в идеалния център които след месец ще започнат да дишат още по-мръсен въздух.А да...и пак си гласувайте за Фандъчката
Карат в лява лента с 200, при това по малките часове, когато няма много хора. На теб какво ти пречат? Кротуваш си дясна лента с 80 км/ч и това е. На повечето места дори имаш 3 (три) ленти. Като им се плаща бензин, ще карат и с 300, ако могат. Що да не?
Болния с евро 66 пак се обади. Всеки кара каквото е преценил, че може да си позволи. Има други проблеми за оправяне преди този. Колата ми е евро 5 по документи, но реално покрива евро 6, 3.5 кубика, турбото и дава още коне, така ми харесва. Ти си карай малката консерва и си трай.
до 23 "А може ли да слизаме и да тикаме колата в Зона Тикме?" Само за силистренските и добричките чо.ба.ни може
Айде, още една евроатлантическа ценност за софия. :) мятайте се на колелетата - бойко направи велоалеи - слънце.
Това ще предизвика намаляване на пропусквателната способност на улиците. В резултат на което ще се образуват тежки задръствания. В резултат от което ще се увеличи смога в центъра. Да, някои ще си оставят колите в къщи. Но останалите по-малко коли ще работят по-дълго, за да изминат същото разстояние като преди. Но да, безопасността за пешеходците ще се подобри. С малко, защото тежките произшествия изобщо не се случват денем и в центъра.
ТАКА Е МНОГО УДОБНО ЗА ФАНДЪКОВА, НО НЕ И ЗА ШОФЬОРИТЕ !! ТАЯ ТРЯБВА ДА Я МАХНЕМ, ДОКАТО Е ВРЕМЕ И ТО С ПРОТЕСТИ И КАМЪНИ !!
Шофьорите ще карат с 30 км/ч в части на центъра на София