До Да ни е честито ! Да колабира! Да се изкарат на светло всички тъмни, мръсни сделки на ББ. Да се потърси сметка за некачествените магистрали, след няма и година вече има проблеми по тях, като зейнали дупки или пропадане. Да ги питат защо отсечката Пловдив-Ст.Загора стоя толкоз време не ремонтирана, събираха се глоби, и, което е по-важно, станаха една камара катастрофи. Не може да се остави това, 12 г безотговорно управление и да няма наказани. По-сринато от това което ГЕРБ остави няма накъде!!
Като цяло си прав, но в България има и другата крайност. Всички търгове по които участваме са международни. Как по дяволите унгарските ни конкуренти плащат 2000 евро заплата, а нашите 1500 лева?
Прокуратурата да се задейства и да разследва министър Комитова за умишлено нанесени щети на държавата.
Поддръжка?? Хемус прилича на треторазряден селски път!Вечно е в ремонт,а става все по-зле!Цялата е в бабуни и кръпки,табелите не са сменяни от 30 години,масово са потънали в ръжда,да не говорим каква руска рулетка е шофирането вечер или в дъжд или мъгла.Колко години ще тормозите още хората с неспиращите и некачествени ремонти???Безобразие и срамота!
И дано не окошарят Боко до края на годината, че не можем да му смогнем с цигарите и вазелина в Централен Софийски...
На бас, че ако сложат Боко начело на Швейцария, пътищата им ще станат африкански! Без значение колко плащат и колко са им застраховките...
Пътищата в България трябва ад се построят от чужди фирми. Това е очевидно. Взема се заем и след 5-6 години всички пътища ще бъдат оправени. Като не я умееш една работа и пари да ти дават, няма как да я свършиш.
Братле, не си добре с главата да твърдиш, че румънските пътища били ужасни.... 1992 наистина бяха дроб, сега са мноооого напред с материала...
До Анонимен 71 За 15 години мът между България и Западна Европа само 2 пъти съм минавал през Румъния и .... пътищата им бяха УЖАСНИ. По-ужасни от прословутия път от Сръбската граница до София. Не знам за какво си дават парите, но ако е за това - мерси. А иначе, те са някъде 20 милиона, което означава, че между 3 и 4 пъти повече народ плаща за едни и същи пътища.
До Анонимен 63 "Или хайде Швейцарските за 72 лева годишна винетка?" Хохохохохо. Пробвай да разбереш от какво се финансират пътищата в Швейцария. Виж колко са застраховките на колите им и така нататък. Най-ми е забавно някой, който си няма идея как се финансират пътища да обяснява колко малко струва винетката: да те светна: винетките финансират около 1/9 от общото финансиране на пътното строителство и поддръжка. Отваряш НАФ и четеш.
Имам опит с изкарването на хрантутници и шуро-баджанаци от отдел за разработка на софтуер в частна компания. Пъро се правят че всичко им е наред и са големи професионалисти. После се опитват да държат фирмата в заложник, че ако някой им държи сметка, ще саботират работата дружно. После пеят в глас "Ами ние си работихме перфектно, а новият шеф тръгна да клати лодката и затова е провалът."
А не може ли пътища като в Румъния за 56 лева винетката? Или хайде Швейцарските за 72 лева годишна винетка? Щото тук за 96 лева какво получаваме? В колапс били мизерниците, от 1 месец им спрели парите и вече край...
До да бе "Кое им е хубавото на пътищата в Пакистан. Главното шосе което го свързва с Иран не навсякъде има асфалт, а там където има е като междуселски път." Нищо, но българина много обича да говори неща, за които не знае нищо, ей така, за хиперболата. Директно е свързано с факта, че не умее да цени това, което има.
Колко трябва да си увреден в сивото вещество, да си мислиш, че трябва да продължи строенето на магистрала, която вече е платена, от където ще се точат пари, ще има хиляди хрантутници, които ще строят некачествено, за да може народа да се трепе после и да правят ремонт на новата магистрала, за да източат още толкова?
"Автомагистрали": Пред колапс сме, сметките са блокирани