Накрая, когато всички коли минат на ток, ще ходите навсякъде с електрическия автобус, защото токът ще е толкова скъп, че едва ще си го плащате за хладилника вкъщи, а какво остава за електрокарчето! Климатик? Забравете!Ще сте в перманентен локдаун, а почивката даже и в Нареченски бани ще е непостижим мираж.
Япончетата както винаги интелигентни и прагматични. Електрокарите и т.нар. веита са най големия замърсител. Доказано !!!
Дрън дрън, който не може да се приспособи замира ....Какво ги интересува от тойота дали има инфраструктура или не, те произвеждат коли ....Да трябва да се правят колкосални промени, но е нормално така да се започне. Човечеството реално до този момент не се е сблъсквало с промяна към нова или по добра технология в подобен мащаб, а това е нужно да се случи .... така че ще се научим
Не разбрахте ли че ерата на къдящите мотори свърши,на локомотива със *** също свърши. Или след мен и потоп.....
"Перките на вятърните електроцентрали след като приключят жизнения си цикъл трябва да се демонтират и унищожат. Енергията за преработката на отпадъците от една перка е съизмерима с цялата енергия която е произвела по време на съществуването си ? Ефективност нула."ХАХАХА.....Доооообре, пълни глупости. Не повече от месец да струва обработката на перката! От какво си мислиш, че се правят???
".... "Енергиен завой", за да започнат да разчитат на слънчевата и вятърна енергия, както и други така наречени "възобновяеми източници". Целта на този ход е била Германия да стане първата индустриална държава, която е "неутрална към въглерода".Стратегията засега към 2021 г. е пълен провал и икономическа катастрофа"ДА И в Германия е ужасно и никой не иска да ходи там и германците бягат от безпаричие....ццц. Друго си е НИЕ ядрените сили!
Трябва да се наложат по-високи данъци за колите. Сега всеки клошар може да си купи таралясник, в който да спи.
Електрическите коли са едно от най-големите измами последните години.Всички форми които ги произвеждат ги продават на загуба и реалният им приход всъщност идва от държавните субсидии. В някой държави дават до 10 000 евро субсидия при продажбата на всяка кола. Тоест бедните плащат на богатите да карат електрически коли които имат ниска ефективност тъй като цялата кола е консуматив, не може да се ремонтира и след 5 години не става за нищо.
Електрическите коли са само около 1%, и при това са много скъпи и неефективни. Купуват се само в джендърските държави защото правителствата предлагат големи данъчни облекчения, почти никакви данъци докато за другите коли са много високи. И пак никой не ги купува.
Обикновените коли ще ги забранят а електрическите ще ги произвеждат в ограничени количества и ще ги продават само на държавните структури и на богати хора с привилегии.Ще има и малко на брой държавни коли пода наем.А нещото наречено "Личен Автомобил" ще остане в историята. Просто в бъдещето няма място за такова нещо както е сега всеки да кара кола. Това скоро приключва.
След въвеждането на идеите на Клаус Сваб няма а можем да си плащаме електроенергията в домовете, какво остава да можем да си позволим да зареждаме електромобил.
Масово преминаване към електрически коли просто няма да има!Големите началници отдавна са решили да забранят личните автомобили. Това е съгласувано с ООН, Билдербергите и Световния Икономически Форум в Швейцария.Постепенно след като забранят автомобилите с ДВГ и ги спрат от производство ще започнат да налагат забрани и регулации и за електрическите коли. Ще има квоти за производителите така че количествата да са ограничени и да се продават на много високи цени.
Правиш зелена скъпа енергия и затваряш цикъла като забраняваш автомобилите с ДВГ и отваряш още клиенти за скъпата ти енергия.
Тойота нямат ел. кола, затова "предупреждават". До сега само саботираха ел. коли, сега явно с новата аминистрация в сащ и остават само предупрежденията. Влака си върви, Тесла ще произвежда скоро повече от тях.
с тия парникови газове само някой хора ще си напълнят гушата и зелените ще ги изберат в парламента
То е абсурдно на фона на зелените енергии от които ел. енергията ще стане и по-скъпа, тогава само богаташите ще имат, автомобил ще се върнем 100 години назад.
Преминаването към е-коли е почти невъзможно