20

Ама сте едни ФИТКИ!

преди 3 години

Накрая, когато всички коли минат на ток, ще ходите навсякъде с електрическия автобус, защото токът ще е толкова скъп, че едва ще си го плащате за хладилника вкъщи, а какво остава за електрокарчето! Климатик? Забравете!Ще сте в перманентен локдаун, а почивката даже и в Нареченски бани ще е непостижим мираж.

19

ГосТ

преди 3 години

Япончетата както винаги интелигентни и прагматични. Електрокарите и т.нар. веита са най големия замърсител. Доказано !!!

18

Анонимен

преди 3 години

Дрън дрън, който не може да се приспособи замира ....Какво ги интересува от тойота дали има инфраструктура или не, те произвеждат коли ....Да трябва да се правят колкосални промени, но е нормално така да се започне. Човечеството реално до този момент не се е сблъсквало с промяна към нова или по добра технология в подобен мащаб, а това е нужно да се случи .... така че ще се научим

17

бай работник

преди 3 години

Не разбрахте ли че ерата на къдящите мотори свърши,на локомотива със *** също свърши. Или след мен и потоп.....

16

Тодор Живков

преди 3 години

Приземяване, приземяване, приземяване......това е другарчета самата истина.

15

Анонимен

преди 3 години

"Перките на вятърните електроцентрали след като приключят жизнения си цикъл трябва да се демонтират и унищожат. Енергията за преработката на отпадъците от една перка е съизмерима с цялата енергия която е произвела по време на съществуването си ? Ефективност нула."ХАХАХА.....Доооообре, пълни глупости. Не повече от месец да струва обработката на перката! От какво си мислиш, че се правят???

14

Анонимен

преди 3 години

".... "Енергиен завой", за да започнат да разчитат на слънчевата и вятърна енергия, както и други така наречени "възобновяеми източници". Целта на този ход е била Германия да стане първата индустриална държава, която е "неутрална към въглерода".Стратегията засега към 2021 г. е пълен провал и икономическа катастрофа"ДА И в Германия е ужасно и никой не иска да ходи там и германците бягат от безпаричие....ццц. Друго си е НИЕ ядрените сили!

13

Анонимен

преди 3 години

Трябва да се наложат по-високи данъци за колите. Сега всеки клошар може да си купи таралясник, в който да спи.

12

Анонимен

преди 3 години

Като им спре тока като в Тексас тоази зима, няма да могат и до магазина да отидат с кола.

11

Анонимен

преди 3 години

Електрическите коли са едно от най-големите измами последните години.Всички форми които ги произвеждат ги продават на загуба и реалният им приход всъщност идва от държавните субсидии. В някой държави дават до 10 000 евро субсидия при продажбата на всяка кола. Тоест бедните плащат на богатите да карат електрически коли които имат ниска ефективност тъй като цялата кола е консуматив, не може да се ремонтира и след 5 години не става за нищо.

10

Анонимен

преди 3 години

Електрическите коли са само около 1%, и при това са много скъпи и неефективни. Купуват се само в джендърските държави защото правителствата предлагат големи данъчни облекчения, почти никакви данъци докато за другите коли са много високи. И пак никой не ги купува.

9

Анонимен

преди 3 години

Обикновените коли ще ги забранят а електрическите ще ги произвеждат в ограничени количества и ще ги продават само на държавните структури и на богати хора с привилегии.Ще има и малко на брой държавни коли пода наем.А нещото наречено "Личен Автомобил" ще остане в историята. Просто в бъдещето няма място за такова нещо както е сега всеки да кара кола. Това скоро приключва.

8

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 6Ще чакаме за автомобили по 20 години като про соца.

7

шофер

преди 3 години

Електрокари и котлони имат бъдеще ама НЕ НА ПЪТЯ! ДВГ си е номер 1.

6

Анонимен

преди 3 години

След въвеждането на идеите на Клаус Сваб няма а можем да си плащаме електроенергията в домовете, какво остава да можем да си позволим да зареждаме електромобил.

5

Анонимен

преди 3 години

Масово преминаване към електрически коли просто няма да има!Големите началници отдавна са решили да забранят личните автомобили. Това е съгласувано с ООН, Билдербергите и Световния Икономически Форум в Швейцария.Постепенно след като забранят автомобилите с ДВГ и ги спрат от производство ще започнат да налагат забрани и регулации и за електрическите коли. Ще има квоти за производителите така че количествата да са ограничени и да се продават на много високи цени.

4

Анонимен

преди 3 години

Правиш зелена скъпа енергия и затваряш цикъла като забраняваш автомобилите с ДВГ и отваряш още клиенти за скъпата ти енергия.

3

Анонимен

преди 3 години

Тойота нямат ел. кола, затова "предупреждават". До сега само саботираха ел. коли, сега явно с новата аминистрация в сащ и остават само предупрежденията. Влака си върви, Тесла ще произвежда скоро повече от тях.

2

Анонимен

преди 3 години

с тия парникови газове само някой хора ще си напълнят гушата и зелените ще ги изберат в парламента

1

Анонимен

преди 3 години

То е абсурдно на фона на зелените енергии от които ел. енергията ще стане и по-скъпа, тогава само богаташите ще имат, автомобил ще се върнем 100 години назад.