27

Анонимен

преди 3 години

вие от скука дори си преписвае статиите (при това не за първо път). Същата я има в аутомедия ама писана от Пешо... Разбирам да няма за какво да пишете.. ама или не ви дават или прсото грам не четете чужда преса и т.н или прсото не можете?

26

до Митьо хотелиер

преди 3 години

Че ти на всички си купил по-хубави коли от твоята. Да дойда да бачкам при теб? :)

25

Сифилисчо

преди 3 години

Най-лошото, е че и на уж високия клас коли слагат евтини части. Като цяло ако можеш без кола си доста добре.

24

Анонимен

преди 3 години

Причината? Повече от ясна - "оптимизация на разходите", увеличаване на приходите и "бизнес". Клиента? Ще плаща, де ще ходи, нали ги правим да се чупят нарочно, че да грухтим от обслужване.От тая система - толкова.

23

Сенко

преди 3 години

Глупости на търкалета! Жена и кола е на късмет (не важи за тези дето не си поддържат редовно возилото в изправност)! Ама и друго има, в България какъвто и автомобил да имаш, с тези пътища окачването си заминава завинаги. Единствено може би някакъв нов вид марсоход ще се справя добре. Тук във Варна улиците са като в Бейрут след големия взрив.

22

Нешко

преди 3 години

Карам си беемвето от 2000 г. с 4 литровия осмак и ме боли фара за всички с нови коли шир потреба. Спестените пари за нова кола инвестирам в кръчми и ковври

21

Анонимен

преди 3 години

Това не е случайно. Бизнесът с резервни части е много доходоносен и е за много милиарди.Годишният експорт е както следва:1. Германия - 62 млрд $...7. Чехия и Полша - по 15 млрд....14. Румъния - 7 млрд.....50. България- 198 милионаи т.н. Пред нас са напр.Люксембург, Тунис и Мароко

20

Анонимен

преди 3 години

В България и още повече коли ще има при монтьорите, когато наваксаме голямото изоставане в броя на колите според населението от другите държави в ЕС . Сега в България половината домакинства имат кола, а в Западна Европа почти всички домакинства имат кола. Според последното преброяване само 46% от домакинствата в България имат кола.

19

Вуйчо Ваньо

преди 3 години

До Чичо МитьоНищо не разбирам, просто виждам.Смяна крушка на Ситроен С4 иска сваляне на фар, а преди това броня и куп черва.Смяна ремък и ролки на ауди,VW,skoda, сваляш броня,фарове,маска радиоатор. ВСИЧКИ нови от VAGгрупата, са с алумин.ходова част, дето изкарва година.А класата е с 1.5dci двигател на Рено.... който се слага още в Нисан и?!?! И Дачия. Общо взето всички са еднакви- плащаш си за емблемата.Баничарката на Мерц е Рено Канго, само фаровете и цената са различни.та така

18

Анонимен

преди 3 години

Само до преди 10тина години лафа беше за колите преди и слоед 2000. Сега вече линията е 2010. След 10тина год. ще е 2020.Истината е, че това е покупателната способност на българина - 10 годишна кола и това е перфектното оправдание.А това с увеличеното търсене на части се обяснява, че броя на колите постоянно нараства.

17

Анонимен

преди 3 години

Електрониката не е била по надеждна от механиката!

16

Огледалото

преди 3 години

Това се отнася и до нас хората, едно време хората са били по-здрави и щастливи, не са яли химикали и модифицирани храни.Здрав народ, 9 милиона. Сега народа е болен, виси по болниците, така както и колите по сервизите. Едното води другото след себе си, няма нищо случайно.

15

Закари

преди 3 години

В България още живеете в 20-и век и си мислите, че вечно ще имате коли. Навсякъде в прогресивните страни в Европа градовете стават все по-зелени и ориентирани към пещеходци, велосипеди и ел. тротинетки. Като няма къде да си карате колите сами ще слезете от тях.

14

Чичо Митьо

преди 3 години

До Вуйчо ВаньоТи си най-големия разбирач, спор нЕма.

13

Вуйчо Ваньо

преди 3 години

Има негласно споразумение между производителите да се свали рязко качеството и то е още от миналия век.Изведнъж всички в средата на 90те започнаха да слагат пластмасови фарове. Ангренажната им верига като женска гривна, да не говорим за десетките модули, които горят като кибрит.Забележете колко се обезличиха.Преди и децата знаеха кое е опел,кое бмв, кое е рено.Сега само емблемите им са различни- отдалеч погледнати са си еднакви.Колите за мен са до 2000та след това всичко е леш.

12

Анонимен

преди 3 години

До Митьо хотелиерНазад си с материала. Аз съм заложил на Ролс-Ройс Кълинан, на сина съм взел Астън Мартин One-77, на жената Рейндж Ровър SV Autobiography, на любовницата Ферари 812 Суперфаст.

11

Анонимен

преди 3 години

До АнонименСлед 2010 няма Мерцедеси, на които до 600-700 хиляди км да се сменят само консумативи. Вериги на 100 хиляди, проблеми с автоматиците, леки алуминиеви двигатели, по-тънки ламарини, имитации на истински материали вътре. Иначе отвън с АМГ пакети, джанти 19 и 20, ксенони и лампички като на коледни елхи.

10

Анонимен

преди 3 години

Разбирам за бюджетен автомобил да е пестено тук там, но това което го правят за т.нар. премиуми си е престъпление предвид цената им.

9

Анонимен

преди 3 години

Вие какво искате 124 ка мерцедес да кара милион км без да барнат нищо по него умря тая сегашните коли са, еднодневки

8

Новите

преди 3 години

таралясници са като еднодневките. Обаче са голям доход за сервизите яко празнят джоба.Ай честито.