вие от скука дори си преписвае статиите (при това не за първо път). Същата я има в аутомедия ама писана от Пешо... Разбирам да няма за какво да пишете.. ама или не ви дават или прсото грам не четете чужда преса и т.н или прсото не можете?
Най-лошото, е че и на уж високия клас коли слагат евтини части. Като цяло ако можеш без кола си доста добре.
Причината? Повече от ясна - "оптимизация на разходите", увеличаване на приходите и "бизнес". Клиента? Ще плаща, де ще ходи, нали ги правим да се чупят нарочно, че да грухтим от обслужване.От тая система - толкова.
Глупости на търкалета! Жена и кола е на късмет (не важи за тези дето не си поддържат редовно возилото в изправност)! Ама и друго има, в България какъвто и автомобил да имаш, с тези пътища окачването си заминава завинаги. Единствено може би някакъв нов вид марсоход ще се справя добре. Тук във Варна улиците са като в Бейрут след големия взрив.
Карам си беемвето от 2000 г. с 4 литровия осмак и ме боли фара за всички с нови коли шир потреба. Спестените пари за нова кола инвестирам в кръчми и ковври
Това не е случайно. Бизнесът с резервни части е много доходоносен и е за много милиарди.Годишният експорт е както следва:1. Германия - 62 млрд $...7. Чехия и Полша - по 15 млрд....14. Румъния - 7 млрд.....50. България- 198 милионаи т.н. Пред нас са напр.Люксембург, Тунис и Мароко
В България и още повече коли ще има при монтьорите, когато наваксаме голямото изоставане в броя на колите според населението от другите държави в ЕС . Сега в България половината домакинства имат кола, а в Западна Европа почти всички домакинства имат кола. Според последното преброяване само 46% от домакинствата в България имат кола.
До Чичо МитьоНищо не разбирам, просто виждам.Смяна крушка на Ситроен С4 иска сваляне на фар, а преди това броня и куп черва.Смяна ремък и ролки на ауди,VW,skoda, сваляш броня,фарове,маска радиоатор. ВСИЧКИ нови от VAGгрупата, са с алумин.ходова част, дето изкарва година.А класата е с 1.5dci двигател на Рено.... който се слага още в Нисан и?!?! И Дачия. Общо взето всички са еднакви- плащаш си за емблемата.Баничарката на Мерц е Рено Канго, само фаровете и цената са различни.та така
Само до преди 10тина години лафа беше за колите преди и слоед 2000. Сега вече линията е 2010. След 10тина год. ще е 2020.Истината е, че това е покупателната способност на българина - 10 годишна кола и това е перфектното оправдание.А това с увеличеното търсене на части се обяснява, че броя на колите постоянно нараства.
Това се отнася и до нас хората, едно време хората са били по-здрави и щастливи, не са яли химикали и модифицирани храни.Здрав народ, 9 милиона. Сега народа е болен, виси по болниците, така както и колите по сервизите. Едното води другото след себе си, няма нищо случайно.
В България още живеете в 20-и век и си мислите, че вечно ще имате коли. Навсякъде в прогресивните страни в Европа градовете стават все по-зелени и ориентирани към пещеходци, велосипеди и ел. тротинетки. Като няма къде да си карате колите сами ще слезете от тях.
Има негласно споразумение между производителите да се свали рязко качеството и то е още от миналия век.Изведнъж всички в средата на 90те започнаха да слагат пластмасови фарове. Ангренажната им верига като женска гривна, да не говорим за десетките модули, които горят като кибрит.Забележете колко се обезличиха.Преди и децата знаеха кое е опел,кое бмв, кое е рено.Сега само емблемите им са различни- отдалеч погледнати са си еднакви.Колите за мен са до 2000та след това всичко е леш.
До Митьо хотелиерНазад си с материала. Аз съм заложил на Ролс-Ройс Кълинан, на сина съм взел Астън Мартин One-77, на жената Рейндж Ровър SV Autobiography, на любовницата Ферари 812 Суперфаст.
До АнонименСлед 2010 няма Мерцедеси, на които до 600-700 хиляди км да се сменят само консумативи. Вериги на 100 хиляди, проблеми с автоматиците, леки алуминиеви двигатели, по-тънки ламарини, имитации на истински материали вътре. Иначе отвън с АМГ пакети, джанти 19 и 20, ксенони и лампички като на коледни елхи.
Разбирам за бюджетен автомобил да е пестено тук там, но това което го правят за т.нар. премиуми си е престъпление предвид цената им.
Вие какво искате 124 ка мерцедес да кара милион км без да барнат нищо по него умря тая сегашните коли са, еднодневки
таралясници са като еднодневките. Обаче са голям доход за сервизите яко празнят джоба.Ай честито.
Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?