Когато за всяка обществена поръчка Чкмедже-паша прибира по 50% ще е така.пропаднало метро, нагънати като акордеон "магистрали" и т.н.Ама вие да не забравите пак да гласуватИ за негУ!!
Дъртият номенклатурчик е поредният,който смята да живее с орлите!Не пуска кокала до последно!Няма ли да го пенсионират,някой млад образован кадър да седне на стола му
Освен това да знаете, че на много места по света строителството на нови линии е по-евтино, отколкото в София. Как става този номер не знам. Мирише ми на заговор срещу Борисов и Фандъкова. Мата Хари удари отново. Този път да по най-милото на премиера - метрото. Вие какво си помислихте?... "Това метро ли е?" "Да, метро е." "Тогава защо плува в Перловската вада?"
В много трудна природна среда - вода и скали, е построено метрото в китайския град Циндао. Счита се за истинско чудо на инженерните и строителните умения. В Хелзинки, Финландия, е построена най-дълбоката станция на метро под вода в света. Не тече, няма разместени подове. Това е положението. Никъде не се откриват данни за втечнен пясък, нито за издънки с бетона.
И понеже тези дни премиерът е на вълна Навални и Русия, да го светнем, че Московското метро пресича на 18 места река Москва. А тя е река, а не като Перловската. Но няма течове, ти да видиш Петербургското метро минава под Нева цели 125 км, а станция Адмиралтейская е на 84 метра под земята. Досега са се разваляли само ескалатори.
Как е по света, питат се мнозина.Тунелът под Ла Манш преминава на дълбочина 50 m под дъното на морето. Дълъг е 50 км. Влаковете летят със 160 км в час в двете посоки между Франция и Великобритания. И много странно няма никакво втечняване на пясъка! Нито подът на тунела е поддал. Лондонското метро е минало под Темза две години преди Априлското въстание.
Където е имало метро пак ще има, нищо че като вали се наводнява тука едни парички има за усвояване. Щиб щиби ди диб, пипни ме по чекмеджето.
"Плаващ пясък и водата от Перловска река спрели метрото"ХА-ХА-ХАНа Боко-тиквата извънземните му прецакаха мИтротУ.И пресъхналата Перловеска река.........В Лондон са строили метро под Темза 1850 година без проблем ама *** все някой друг му е виновен.
Тръбите на Витиня не са под земята,а повече след построяването им неработят и двете.Така и метрото.Лоши геоложки проучвания,вземанепредположенията на "капацитети"за реалност,липса на резерв от здравина,минаване по най-евтиния строителен вариант...Логични причини,има и други.А не съм убеден,че и евтините варианти за построяване са изпълнявани в цялобем.Просто сме свикнали да работим джаста-праста и да се прикриваме задчужди решения и колективна отговорност,което си е лична безотговорност.
А пък прocтaците от Венеция тъй и не си построиха метро, явно още не могат да си намерят добър архитект, който да ги отърве от реките и плаващите пясъци. Хората във Венеция не си чистят сметта и улиците им са наводнени.
не съм добре с математиката, ама и този герой явно няма втори клас... как е инж, не е ясно... "проблемната отсечка е 200-250 м.", сондирали са на всеки 50 метра... питам, как точно "проблемният участък е останал извън сондажите?
Тоя г-н Братоев да гледа по ваясат експлорър строежа на Лондонското метро,белким му просветне нещо в празната манерка.
Знаех си аз че водата е виновна тая гадна вода.Трябваше да да сложат релсите отгоре и да пуснат един трамвай .Недейте се занимава с метро много е сложно тва е цела нАука.
"Засега основната носеща РЕКОНСТРУКЦИЯ няма индикации за дефекти"И освен това 'плаващия пясък' има свойството да Поглъща не да Избутва.Ама какво друго могат да кажат и напишат Калинките?
Плаващите пясъци от реката се надигат, започва пясъчен апокалипсис, хора бягайте от София, докато не се ви погълнали плаващите пясъци.
Плаващ пясък и водата от Перловска река спрели метрото