80

Анонимен

преди 3 години

Компенсират късите курсове!

79

Лили Иванова

преди 3 години

Ееее големо увеличение, нема що! За едно левче злобните кошари ореваха нета!

78

House M.D.

преди 3 години

Колега #91, изминавам това разстояние почти всеки ден с велосипед. Какъв е проблемът?

77

Анонимен

преди 3 години

"В Холандия е въпрос на култура да се движиш с велосипед. А климата е по-студен от нашия. Време е да станем наистина европейци."Холандия е абсолютно равнинна страна. Предлагам ти да изкачиш един път от хотел Хемус до мола "Черни връх" с колело и ще си говорим И не е вярно, че климатът е по-студен. Зимата никога няма такива минусови температури като тук.

76

Маг Минчо

преди 3 години

Айде оди пеш,бе...

75

София

преди 3 години

От близо една година не съм ползвал таксита, градски транспорт и прочее измишльотини дето не отговарят на никакви стандарти цена спрямо качество на услугата.Ако искат и с десет пъти да си вдигнат цените, нито ще ги ползвам, нито нищо. Да не вземе само да се окаже, че хората ще почнат масово да ползват спарк, тротинетки и прочее, защото им е по-евтино, а тия ще си гъбясват на стоянките

74

Друг Помнещ

преди 3 години

До мнение: каква логика у калинки?

73

До мнение

преди 3 години

Каква е логиката да вдигнат тарифите,за да оцелеят? Нови клиенти ли ще дойдат заради повишените цени или старите няма да избягат?

72

мнение

преди 3 години

Вследствие мерките много хора са без работа и без доходи(аз-също).Все по-малко са ползващите таксиметров превоз и приходът драстично намалява.Нормално е да вдигнат тарифите,за да оцелеят.НЕ КАРАМ ТАКСИ,друга ми е професията.

71

абоната е на ~~~~~~~

преди 3 години

Смееше се бай *** Тарикат на румънците, даже виц беше измислил:Не им трябвало на румънци тоалетна хартия, щото нямало какво да ядят !А вече *** чака румънски турист и го моли да наеме таксито му - румънска "Дачия" ...

70

Коментар

преди 3 години

Какво значи нелоялна конкуренция?Нали е капитализъм,пазарна икономика и всеки да кара както му е изгодно,ако ще и без пари щом има сметка!Пак тиквенски лобистки интереси определени да печелят!На се возете с такситата им да фалират бакшишите!

69

абоната е на ~~~~~~~

преди 3 години

Когато цъфнат герберугите,вози се и прьдни в такси,както и да мрънкат другите,тях на промоция прати.

68

БАЧКАТОР

преди 3 години

В Холандия е въпрос на култура да се движиш с велосипед. А климата е по-студен от нашия. Време е да станем наистина европейци.

67

Анонимен

преди 3 години

Броят на клиентите за такситата намаляват от два до три пъти.

66

БАЧКАТОР

преди 3 години

Има страхотни велосипеди и е-тротинетки. Купете си и ги ползвайте. И въздухът ще е по-чист с по-малко изгорели газове и вие по-здрави

65

Пазарен Икономист

преди 3 години

Аз пък намалявам броя на пътите годишно в които ползвам такси на 0.

64

До 71

преди 3 години

Абе бакшиш,когато натискаш помпичката и вдигаш двойно цената на курса,тогава ти е добре,а когато някой те наеме за 500 м.не ти е изгодно.Ай сиктир.Ще гладувате,ей.

63

прав си

преди 3 години

До ДемократОсобено като се съберат големи вносители и се разберат за цените,и гледаш лимоните посред лято как станали по 8 лева!Изобщо демокрастия и пазар отвсякъде!

62

Анонимен

преди 3 години

Ще има да чакат някой да им се качи.Ще продължават да висят като киаци по спирките с надеждата,някой да ги наеме и да изкарат някой лев.

61

Бакшиша

преди 3 години

Заглавието не просто е подвеждащо ами си е и чиста ЛЪЖА! Което се разбира от текста на дописката. Но предивд, че имаме феномена "80%" , нискочелия задекранен *** няма как да разбере, че нищо не се повишава, нищо не "скача". Променя се единствено корелацията цена на километър - начална такса. Хайде простичко - няма как дойда от 10 км и да ме наемете за 500 метра курс. Т.е. вече има как защото ще си платите високата начална такса. Пък на км може да возя и за 50 стотинки.