71

НЕКОЙ

преди 3 години

Възрастта на автопарка няма никакво значение. Най-"виртуозните" катастрофи са ставали с чисто нови мощни автомобили. Причината е в манталитета на задкормилните "устройства".

70

Анонимен

преди 3 години

Голяма грешка е да се мисли, че шофьорските курсове влияят на броя на загиналите и катастрофите. Това може да е вярно само в първите 2-3 дни след взимането на книжката и началото на шофирането. Същото е навсякъде по света.

69

Един от Северозапада

преди 3 години

А оня, който ми препоръчва да работя за да карам БМВ, възпитанието ме спира, да кажа, какво мисля за него. Млади момко, когато аз съм работил, и със знания опит и работа съм изкарвал пари, возил съм се и в БМВ, ти си бил под масата още, да си играеш с камиончето, което ти подариха за рождения ти ден... Бъди жив и здрав, ние нашето сме си го изработили, твой ред е.

68

Анонимен

преди 3 години

100-150лв струва да си купиш книжка, за какво повече да говорим. На моите изпити двама абсолютно некадърни шофьорчета си платиха и ги пуснаха от първия път. След две години единия за малко да ме блъсне в една пресечка. Има хора, които и стажа не ми помага поне малко да развият някакви способности.

67

КАТ да се закрие

преди 3 години

Поредното прехвърляне на вината от болната глава на здравата. Основният проблем при безопасността на движението в България е КАТ. Останалите проблеми взети заедно са в пъти по-малки от проблема КАТ. Възрастта на автопарка няма значимо отражение на броя на катастрофите и броя на загиналите.

66

Един от Северозапада

преди 3 години

До Анонимен"Старите коли не са проблем ,ако се поддържат добре , основните проблеми са слабите шофьори и лошите пътища.."---Много точно казано. Аз бих добавил-системата на обучение е направила шофьорите слаби. Едно време за любител се минаваше психо, после-задължителен полигон, да свикне с автомобила, и тогава -извънградско, после-градско. Сега за 45 дни , съкратено, и документ със същата тежест, например.Като добавим и построеното от Бойковите пътни строители-картинката е ясна.

65

Анонимен

преди 3 години

В София малък процент са хората с много високи доходи, останалите са далавераджии и измамници. Масовия българин не взима хубава заплата, която да му осигури средна класа за да има възможност за придобивки, като нов автомобил. Пък и да си купиш нов малък автомобил никак не става за семейна кола, съгласете се.

64

Един от Северозапада

преди 3 години

Аз празни приказки, не говоря.Говоря това, което съм виждал с очите си. А вас, Софиянците, с голямите заплати, сме ви виждали.Всички тук сте IT специалисти, с поне 5К заплата.Всички карате минимум Инфинити, някои и Тесла. Интересно, защо тогава, в задръстванията в пикови часове в София виждам друго? Да, има и нови, но лизингови.А за легендите за голямите заплати-погледнете само обявите за работа, с обявена заплата там.

63

Анонимен

преди 3 години

Ако някой от Евросъюза ми обясни, как с 1000лв на месец да живееш и да имаш възможност за нов автомобил еваларка ще му кажа. И аз искам да карам нов автомобил, ама няма, как с тези доходи.

62

Анонимен

преди 3 години

Старите коли не са проблем ,ако се поддържат добре , основните проблеми са слабите шофьори и лошите пътища..

61

ааа

преди 3 години

Преди няколко дни карам по магистрала Тракия през нощта от Пловдив към София. Има супер много насрещен трафик, карам на къси с ограничението 140км/ч. В един завой маркировката просто изчезва за около километър. И проблема не е, че маркировката е изтрита, просто няма такава. И това не е нов асфалт, защто беше на бабуни.И това е масово по пътищата на България.

60

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 75Аз имам три коли , жена ми -две. Не се шегувам! Ти??

59

Анонимен

преди 3 години

Старите автомобили не са виновни, а онези които ги карат! Българите сме разлигавен и недисциплинирана народ! Май, трябва и КАТ да приватизират!

58

SS

преди 3 години

Никога не съм имал кола,, не мисля и да имам! Нито съм умрял, нито ми е изтребвала!

57

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 71Виждал си Испания само на карта. Живея е Западна Европа и прекрасно знам какви са заплатите.

56

Анонимен

преди 3 години

До Един от СеверозападаНамери си свястна работа Адрианчо. С тролене БМВ няма да си купиш никога:)

55

Един от Северозапада

преди 3 години

До Анонимен66За испанския работник-не бъди сигурен. За същата работа, там взимат това, което писах, тук-половината число, но в лева.Знам от опит.Дачия не е фалирала все още, нали? А да си виждал младо семейство с дете да купува мова дачия?

54

до Един от Северозап

преди 3 години

При вас средната заплата може да е 1000 лв, но тук в София е доста по-различно. 1000 лв взимат само най-големите т.ъпаци, всичко е със супер къщи, апартаменти и коли, а заплатите са далеч над 1000 лв, да не говорим колко хора взимат по 10-20 бона на месец

53

Анонимен

преди 3 години

До Един от СеверозападаИспанския работник взима 1400-1500 евро. И Лада няма как да си купи щото всичките дилъри на тези таратайки фалираха безславно.

52

Един от Северозапада

преди 3 години

Преди време, ми попадна информация, че една Дачия, базов модел, е около 17000 лева.Лада някаква-14000.Нова новеничка, от магазина.И се замислих. Заплатата на испански работник, не много квалифициран, е 2000-2500 ЕВРО на месец.За колко време може да си позволи нова кола той, и за колко време нашенеца, със средна заплата 1000 ЛЕВА, при положение, че гледа и семейство, деца, поддържа и къща, а и нещо трябва да задели за черни дни или бяла почивка? И спрях да мисля, ясно е.