Грехота е да дадеш близо 2 лева за билет за скапания градски. Прави са хората. Сега с глупостите им даже и климатиците не работят - в автобусите е задух, смрад и 50 градуса жега. А е пълно с откачалки със зимни якета, които и прозорците не дават да се отворят, че "ще настинат". Отделно шофьорите са злобни комплексари и карат като ненормални, а ако се стигне до контрола ви третират като животно.
Има електронни билети, в 21 век сме. Хората така и да защитават крадците, все пак са гладни и трябва да ядат. Е.ба.ти и простото племе щом защитава нарушители. Заслужавате си и управниците, и бизнесмените, които ви осигуряват на минималната.
"От ЦГМ апелират гражданите да се качват в градския транспорт с предварително закупени превозни документи, а когато се стигне до глобяване, да се проявява разбиране от страна на пътуващите."ХХАХАХАХАХААХАХ
цената на дизела отдавна падна и то драстично!!!!!....цената на билета за градския транспорт защо не падна???????...някой по веригата *** яко!!!
Единия от контрольорите удря жената с щанга?! Какви са тия насилници и неонацисти от цгм?Кой и защо им позволява да дърпат бият и насилват жени. Защо????
До ВасилеваПреди време билетчета се купуваха във всяка будка за вестници. Първо бяха 4 ст., после 6... Имаше и карти за целия градски транспорт. 5 лева за месец.
А някой замисля ли се тези перфоратор колко човека ги пипат? Кой от какво и кого предпазва?!?
Защо никой не глобява ромите, които имат осигурен БЕЗУСЛОВЕН БАЗОВ ДОХОД в размер на 553 лв месечно и заедно с останалите помощи, които им се полагат, МЕСЕЧНИЯТ ИМ ДОХОД СТАВА ОКОЛО 1 000 ЛЕВА, но никога не перфорират билети?!От работещите българи и трудовите пенсионери, колко са онези,които получават 1 000 и повече лева? Колко процента от работещите и от трудовите пенсионери имат 1 000 лв месечен доход или повече? Но пенсионерът е длъжен да си купи карта, макар и за 8 лева, а е работил 40 г.!
Темата няма нищо общо с описаната от теб шоферска спрела ситуация, мухъл глупав. Ходи се оплаквай в някой шоферски форум, тук нямаме нужда от ***.
В цивилизованите страни: Качваш се САМО от първа врата, чекираш се или плащаш на шофьора и се возиш. Контрольори няма.В България: Трябва предварително да се снабдиш с билет, незнайно откъде, за да не нарушиш комфорта на шофьора, защото той не бил продавач, нито на контрольорите, защото и те не били продавачи.
тцтц българите за нищо не стават.Дори не могат да създадат една организация на градския транспорт като продажби на билети....Единствения им плюс е хубавите деца щото не ползват ръцете си.......
Преди време имаше автомати в градския транспорт в София,пускаш стотинките и си взимаш билета. След като няма от къде да се закупи билет или контролата продава или се слага техника, от която да може човек да си закупи билет.
Това не е нормална държава. В Шумен спрях в синята зона за 10 минути след 17 часа. Връщам се скоба! На стъклото неграмотно написан телефонен номер. На третия път уцелих номера. Машините не работят. Няма служители. На машината залепили малка бележка че се плаща само с СМС. Аз длъжен ли съм да имам телефон и откъде да знам че се плаща и след 17 часа? Взеха ми 15 лева и си заминаха.
Скандал в градския транспорт – контрольори се опитаха да свалят жена