Тези схеми само показват колко се нуждаем от Ф-16ките: прекъсваме възмможността на блатниците да ни цоцат, е и те да решават кога да го направят и да могат да ни контролират. Така като гледам времето откога се влачи критичната ситуация, наш Грипенчо е бил баш шефче тогава. Може и да е станал пРецедент преди няколко години, но вижте откога положението се влачи като критично: 2010, а за да стигнем дотам още преди това явно е било лошо. Не сме забравили и перипетиите с ремонтирането на МиГ-овете.
ЗА ПРЪВ ПЪТ ЧУВАМ,ЧЕ КОМПАНИЯТА "СУХОЙ" ИМАТ ЗАВОД В БЕЛАРУС!!! КЪДЕ ТАМ СЕ ПРАВИ РЕМОНТА,В НЯКОЕ ТКЗС ЛИ?
До Krom ... Говоря по принцип, нямам намерение да споря с авиационните експерти във форума, ако вехтите ни МИГ-ове излезнат от строя, ще се наложи да вдигаме и СУ-тата, поне докато изринем целият руски авиационен скрап и се превъоръжим с надеждни натовски самолети, какъвто е F-16 Блок 70 ... !!!
До Калеко Алеко - тези СУ -та нямат работа срещу изтребители. Това са самолети за поддръжка на пехотата и наземните операции. Извън това, за другото си прав.
И това ако не е парадокс ? ... Щурмовите ни СУ-та ще ги ремонтира страна от Евразийския союз, където всичко става под егидата на товарищ путин, а после отремонтираните самолети ще ги вдигаме да посрещат рушките изтребители, които традиционно нарушават въздушното ни пространство, а когато един бивш военен министър сключи договор с поляците за ремонт на МИГ-овете ни, другарете и товарищи дори го дадоха на съд, че не е предпочел рушката оферта ... и това се случва в страна членка на ЕС и НАТО .....
Никой до сега не е видял полза от руските самальоти. Хем яде бой от противника, хем не може да се наплати на руснаците от ремонти и подръжка. Това не са самолети а бирници.
До Анонимен -за какво са ти 12 000 часа живот на колосална цена /Рафал/Миг- 3/1 /, като в съвременната война един самолет ще излети макс. 3 пъти и ще кацне само 2 пъти поради все по-съвършенните средства за ПВО !
До Makedon - ти гледай да не добиеш рога на сръбските си ментори. Оти да не се сдобиеш набързо с теле. На Путин по приляга на Античната Коминтернска Македония да ги прати топките - ще ги боднете до оня *** на коня в Скопие. Така поне ще добие смисъл. За нас не се грижи, ние си купихме други.
До Анонимен 40 - до постъпване на Ф 16 нещо трябва да носи дежурство. А и тези самолетчета са много стари, но са изпитани и здрави. Ще си изпълнят дълга, но трябва и да се обслужват. Ако не искаме да измират летците ни. За това.
ПЪЛНЕТЕ ГУШИТЕ НА РУСНАЦИТЕ, КОИТО УБИХА ЛЕВСКИ И ПРЕДАДОХА ХАДЖИ ДИМИТЪР НА ТУРЦИТЕ!!!А, НАС НИ НАПРАВИХА БЕДНЯЦИТЕ И ПРОСЯЦИТЕ НА ЕВРОПА!!!
До Нищо ново 33 - пише се СКРАП. Това другото, е СКРЪБ и по подхожда на познанията ти по правопис. И да, от гледна точка на съвременната авиация, тези самолети са музейни експонати. С изразходван ресурс и невъзможност за осъвременяване. Освен това, далеч преди "бате ми Бойко" едни други червени другари нарязаха на СКРАП едни други самолети СУ 22 които имаха доста по голям ресурс. Питай по въпроса Радев, на който съм сигурен, че си фен. Нали е пилот.
До Анонимен: Ами да ги хвърлим за скраб, според теб. Пиши на бат'си Бойко. Той все е до асфалта, но може и за това да се сети.
До Анонимен 27 - да, несъмнено. Тези самолети отиват вече в историята. Турците го демонстрираха в Либия, където направиха за смях прехваления "Панцир". Ние обаче, сме късогледи както винаги. Отдавна трябваше да се кооперираме и да правим собствени дронове. С по малко средства щяхме да имаме съвременно покритие. Някъде пишеше, че ще се кооперираме с израелците, но се съмнявам честно казано.
До Анонимен 24: Хайде и до Лев Качински стигнахме. Откъде ги вадиш тези кьорфишеци? Поляците от години през лупа разглеждаха тази катастрофа с надежда да открият някава причина по вина на Русия, а ти направо я извади както фокусник вади заек от шапката си. Голямо постижение!Не че има връзка с рмонтите на СУ-25. Важно е русофобската пропаганда да върви.
Руските курници са изхвърляне до един. Вместо това нашето МО харчи луди пари да ги възстановява. Колкото и да ги възстановяваш ресурса на руската кошница си остава 300 часа а на Ф-16 12000 часа. Къде е Киро на кирия? Освен всичко руснаците постоянно ни атакуват въздушното пространство за да вдигаме самолетите и да им изяждат ресурса та пак да идат на ремонт в Русия. То стана като в оня филм на Чеплин "Хлапето", което чупеше прозорци, а баща му вървеше след него и ги сменяше за пари.
ВВС още чака ремонтираните Су-25, кризата бави връщането им