8

Easy A

преди 4 години

Най-вероятно както и преди 15 години.Чакаме днешното производство да се амортизира и някъде там между десетата и петнадесетата година, кривата на паричната стойност се пресича с правата на дохода.Така е поне при 90% от населението.

7

Хемус

преди 4 години

Аз като не изпитвам удоволствието от шофирането,за какво да взимам автономен автомобил!?То като оная работа да я правиш с кукла

6

Анонимен

преди 4 години

Ниско качество с мощен мотор за малко пари?...Италианците пробваха тва с фиат и ланчиа в резултат на което и двете фирми фалираха

5

до 3

преди 4 години

Верно ли? Ами, ако стои млад и перспективен програмист, добре сложен и симпатичен, какво ще кажеш? Защото новите коли у нас масово такива ги караме.

4

Анонимен

преди 4 години

Никак няма да ги избираме. Всеки ще си кара това, с което разполага в момента. Ще си го пази, ще си го поддържа. Крайно време е животът да стане нормален!

3

Анонимен

преди 4 години

Отивам в дилършипа и избирам... От години карам само нови автомобили. Под 250к.с. на тон и 700 за мен не е кола. Харесвам мощни, качествени автомобили- карам и сменям на 2, макс 3 години. Никакви пари за ремонти, красота. Жена ми кара електричка, нула разходи, нула данък.

2

Анонимен

преди 4 години

Важното е кифлоча да кълве на мепесето. Няма какво да се лъжем. Колите се делят на служебни и кифлоизвозващи.

1

Анонимен

преди 4 години

Едва ли ще има автомобили за избиране. По скоро ще зачисляват такъв, щом започнеш работа и ще го ползваш до пенсия. А може и въобще да няма лични такива.