36

Анонимен

преди 4 години

Преди 5 години си купих нова кола с Евро 5, която сега е на 15000 км, т.е.средно по 3000 км/година. Няма да обяснявам защо е така, но е факт. Колата е карана редовно, но по малко. Колко бихте дали за нея, ако първоначално е струвала 60 хиляди лева?

35

Анонимен

преди 4 години

Първата ми кола беше Вартбург. Купих го нов през 1986 г. за 7200 лв от Мототехника две седмици след като си направих вноската за кола. Много здрава кола, никакви ремонти до 2004 година, когато го смених с друга кола. После през годините съм сменил други коли и на старо и нови. Всичките бяха добри, но всяка ми се струва по-малко удобна и по-малко маневрена от Вартбурга.

34

Анонимен

преди 4 години

По добре малък пробег.5 год автомобил на 1 милиона километра не звучи много добре.По-добре 15 год автомобил на 300 000 км но реални.Повечето мотори и скоростни кутии с добра и подръжка и спокойно шофиране с ниски обороти изкарват около милион без много ремонти.Разбира се марката също има значение.

33

Златно правило

преди 4 години

В българия гаранция за пробек няма.Нашия *** обожава да манипулира километража.За това от българия автомобил НЕ купувам.

32

бай Спиро

преди 4 години

Първата ми кола беше ЗАЗ 968А. Купия я нова през 1982 г. за 4000 лв от Мототехника на изплащане. Повече я ремонтирах отколкото а карах. После през годините съм сменил десетина други коли и на старо и нови. Коя добра, коя не чак толкова, но всяка ми се струва по-хубава от първата.

31

Замислен

преди 4 години

Автомобил на старо - по добре да е произведен преди 2000-ната година. Точно там е границата в която като че започнаха още при проектирането да залагат 5 години живот на автомобилите. Пък колкото изкара.

30

РАЗМИСЛИ и СТРАСТИ

преди 4 години

Пробег, понеже и автомобил на три години може да е на 210000 км./примерно/.

29

За съжаление

преди 4 години

новите коли са тоалетни,които не могат да минат 200 000

28

Грета

преди 4 години

Ако караш до 10 000 км годишно стара, ако караш по 20-30 000км, нова. Кой си купува нова кола, която след 10г. ще е на 90 000км промерно?

27

Само питам

преди 4 години

Кое е по-важното: коня да е млад или каруцата да е здрава? За един соцЯлнУ слаб питам.

26

Анонимен

преди 4 години

ТРЯБВА ВИ ГОЛЯМО ПАРЧЕ ЧИСТ БАКЕЛИТ И ДО НЕГО ПОВЕЧЕ ГРАФИТ И ЩЕ СЕ ИЗЛЕКУВАТЕ ОТ ВСИЧКО!И ЩЕ Е ВИНАГИ ЧИСТО ВКЪЩИ!

25

Анонимен

преди 4 години

Първите няколко години гледаш километри, после годините.

24

Анонимен

преди 4 години

Километража се записва при всеки технически преглед. Знаеш ли колко лесно ще те изловя.

23

Анонимен

преди 4 години

Най-важното е да не се пазарува кола на старо.

22

Анонимен

преди 4 години

Преди 2 годинй си купих кола на 2 години и 85х. км. Сега колата е на 4г и 180х. км. Когато стане 5 годишна или на 250х. км. я пращам за горубляне да я върнат пак на 85х.км. и да се продава. Само в официален сервиз е поддържана. Дано купувачът да не я провери там.

21

Бмв ловец

преди 4 години

Ауди 80 Quattto с 2.2т и GT35rx, сите бмв - сти рязко стават разсеяно-незаинтересовами след първия старт.Вие карайте красиви и модни коли.

20

Анонимен

преди 4 години

До СтанчоИ аз съм така с мураното - 235 кончета, наказвам и беемвенца

19

Анонимен

преди 4 години

карам 18 годишна кола, за 6 години и 70хил км съм дал 600 кинта за ремонти. Купих я на цената на две каско застраховки на нова кола

18

пролетарий

преди 4 години

Аз пък, понеже навремето си дадох зор да уча, докато моите набори разкарваха мацки с колите на бащите си, сега работя на позиция с персонална служебна кола. От това по-хубаво няма. Лична ще си купя като се пенсионирам.

17

мика хакинен

преди 4 години

До шумахер . . . двете са в пряка връзка - ако немецът почне да купува //втора ръка// ние ще трябва да минем на трета-четвърта . . . . Не че сега няма и такива , де ! ! !