Скоро ми се наложи да си търся кола, в Мадрид продават таксиметрови коли на 4 години с по 450-600 хил км , говорил съм с търговски представители,който навъртат над 120-140 хил км ГОДИШНО, Един познат (също в Мадрид) до работа и обратно плюс някоя разходка края на седмицата върти 50 хил/год и така са много хора . В крайна сметка не знам дали е по-добе една на малко години със 100хил. или една на 8-9 години със стонина хиляди
За какъв VIN говориш, че по него ще получиш достоверна информация!? Надявай се! Нов автомобил купен в България. Обслужван от собственика, а не от учащ се монтьор в оторизираната ,,морга,,. Никога не му е вкарвана история. Какво ще разбереш? Или смяташ, че това е ,,барутарник,,. А ако си мислиш, че обслужване извън фирмения сервиз губи гаранцията, има много да четеш условията на производителя, които нашите сервизи мислят, че ще могат да променят, както им е кеф.
добре. в час си. колата е била на 170 хиляди, а тези в представителството са излъгали, че преди година е била на 220, когато и правен ремонт. какво повече може да ти са каже???
До Анонимен 94 "Този който е писал по-долу" продава коли от 25 години, живее в Италия и всеки ден продава по няколко коли на автокъщите в БГ:))
Нашият шеф в Италия идваше всеки ден на работа с колата. Пали, аутосрадата(150 километра в час), 70 километра в посока и обратно вечерта. Отделно пътуваше редовно на юг с огромен пробег. Този мит, че в италия карат по 20 километра в посока на ден си остава мит. Както е писал някакъв по-долу.
И какво точно ще постигнете с тази статия ? Сигурно разчитате, че джамбазите не могат да четат ? Сигурно те не знаят, че в моторния отсег виси бележка кога е сменяно маслото ? А за VIN защо нищо не сте посочили ? Това е единствения доказан начин да се провери историята, километрите и други данни на превозното средство, освен ако не е доста стар автомобил.
колите. които са с малък пробег струват скъпо или не се продават. Внасят се предимно магистрални коли, които са на голям пробег и евтина цена. Връткат километража и нашенеца доволен я купува. това е истината..
Много *** коменари. Всяка кола се кара и изминава определени км. според това дали е дизел или бензин, какъв клас е, дали е втора или основна кола в семейството, дали е фирмена и още куп зависимости определящи какъв пробег има. Пишещите, че се карали повечето по40 хил. на година са с ограничен умствен капацитет и нямат никаква представа за нещата...
Нова кола купих преди десет години. За осем години навъртях около 55 000 км. Последните две години се наложи да шофирам повече и сега са 78 000 км. Шкода Фабия от 2010-а 55 кВ, бензин. Цената беше около 19 000 лева тогава. Сега не знам колко струва чисто нова подобна кола. Скъпи са каското и фирмения сервиз за годишна смяна на масла филтри и тн.
Кога колата е на повече от пет години и ти говори за баба с проходилка ходила до супермаркета с нея и е с навъртени под половин млион км трябва да я ясно ,че колата е удряна и за скрап зето от моргото слобено за да се пробута ,а другия варианрт да отговаря километража и е само за индийци и пааткан българи.
До до 1111не си в час. хич! точно на докарана кола от италия на 5 години, която беше на 170к се установи в преставителството, че и е правен ремонт на 220 хиляди преди година.
Различните видове и марки коли се карат по различен начин от различен вид собственици. Бензинова спортна кола или малолитражка е много по-вероятно да се кара малко и да е на реални километри. Волво или Субару комби е по-вероятно да е карано от интелигентен човек, отколкото ВАГ или БМВ.
До 1111Аман от разбиратели. Един нормален работник е Италия например минава 10-20 км. на ден за да отиде на работа и да се върне. 50 000 км на година са над 150 км./ден.
повечето автомобили са прехвърлили 200 хиляди още след 3-4 година. ако купуваш кола, която е под 200к. отиваш при официалния й представител и лесно установяваш, че е правен ремонт на километри над "врътнатите". преди година например. Особено вак групата.
Браво, Снежанке. Ти най си точна...плюс още едно допълнение. Като се следи постоянно какви нови коли излизат на пазара.Гледаш нов модел и по стар ....Т.е. кола произведена 2010....Сега сме 2020. Възраст на возилото 10 г умножено по 40 000км. за годинка....равно на ......Хайде смятайте...
Двигателя да не вибрира, да работи тихо и равномерно, да се проверят всички предавки с превключване нагоре и надолу, да се види компресията и след загряване дали не е прокапало отнякъде. Въпреки, че го манипулират, трябва да се погледне димът. Аз поне автоматик на старо не бих купил, а вариатор никога.
Автомобилите втора ръка в Швейцария с MFK, т.е. с валиден технически преглед са единствените в Европа които са най изгодни за купуване и внос в България
Първата си кола купих чисто нова - застава ГТ55. На 60000 км беше полужива за оптимистите, полуумряла за песимистите. След това съм си купувал последователни четири стари астри. С първата минах 60000 и я продадох, още я карат. С втората минах 90000 и я продадох, с третата минах 80000 и я продадох, още я карат.Важни са годините, километрите 99,95% не са истински. Важни са купето и салона, че там смените са по-скъпи отколкото по двигателя, а то на последния при всички случаи трябва да се бае.
Съмнявате се за манипулиран километраж, как да го разпознаем?