88

Сп???нс

преди 4 години

Скоро ми се наложи да си търся кола, в Мадрид продават таксиметрови коли на 4 години с по 450-600 хил км , говорил съм с търговски представители,който навъртат над 120-140 хил км ГОДИШНО, Един познат (също в Мадрид) до работа и обратно плюс някоя разходка края на седмицата върти 50 хил/год и така са много хора . В крайна сметка не знам дали е по-добе една на малко години със 100хил. или една на 8-9 години със стонина хиляди

87

До 92

преди 4 години

За какъв VIN говориш, че по него ще получиш достоверна информация!? Надявай се! Нов автомобил купен в България. Обслужван от собственика, а не от учащ се монтьор в оторизираната ,,морга,,. Никога не му е вкарвана история. Какво ще разбереш? Или смяташ, че това е ,,барутарник,,. А ако си мислиш, че обслужване извън фирмения сервиз губи гаранцията, има много да четеш условията на производителя, които нашите сервизи мислят, че ще могат да променят, както им е кеф.

86

добре.

преди 4 години

добре. в час си. колата е била на 170 хиляди, а тези в представителството са излъгали, че преди година е била на 220, когато и правен ремонт. какво повече може да ти са каже???

85

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 94 "Този който е писал по-долу" продава коли от 25 години, живее в Италия и всеки ден продава по няколко коли на автокъщите в БГ:))

84

Анонимен

преди 4 години

Нашият шеф в Италия идваше всеки ден на работа с колата. Пали, аутосрадата(150 километра в час), 70 километра в посока и обратно вечерта. Отделно пътуваше редовно на юг с огромен пробег. Този мит, че в италия карат по 20 километра в посока на ден си остава мит. Както е писал някакъв по-долу.

83

Анонимен

преди 4 години

До 1111Не можеш да си представиш колко повече съм в час от тебе:)))))))))))))

82

Анонимен

преди 4 години

И какво точно ще постигнете с тази статия ? Сигурно разчитате, че джамбазите не могат да четат ? Сигурно те не знаят, че в моторния отсег виси бележка кога е сменяно маслото ? А за VIN защо нищо не сте посочили ? Това е единствения доказан начин да се провери историята, километрите и други данни на превозното средство, освен ако не е доста стар автомобил.

81

Анонимен

преди 4 години

колите. които са с малък пробег струват скъпо или не се продават. Внасят се предимно магистрални коли, които са на голям пробег и евтина цена. Връткат километража и нашенеца доволен я купува. това е истината..

80

Я

преди 4 години

Много *** коменари. Всяка кола се кара и изминава определени км. според това дали е дизел или бензин, какъв клас е, дали е втора или основна кола в семейството, дали е фирмена и още куп зависимости определящи какъв пробег има. Пишещите, че се карали повечето по40 хил. на година са с ограничен умствен капацитет и нямат никаква представа за нещата...

79

нова кола

преди 4 години

Нова кола купих преди десет години. За осем години навъртях около 55 000 км. Последните две години се наложи да шофирам повече и сега са 78 000 км. Шкода Фабия от 2010-а 55 кВ, бензин. Цената беше около 19 000 лева тогава. Сега не знам колко струва чисто нова подобна кола. Скъпи са каското и фирмения сервиз за годишна смяна на масла филтри и тн.

78

Бетето шъмъзнайш

преди 4 години

Кога колата е на повече от пет години и ти говори за баба с проходилка ходила до супермаркета с нея и е с навъртени под половин млион км трябва да я ясно ,че колата е удряна и за скрап зето от моргото слобено за да се пробута ,а другия варианрт да отговаря километража и е само за индийци и пааткан българи.

77

1111

преди 4 години

До до 1111не си в час. хич! точно на докарана кола от италия на 5 години, която беше на 170к се установи в преставителството, че и е правен ремонт на 220 хиляди преди година.

76

Анонимен

преди 4 години

Различните видове и марки коли се карат по различен начин от различен вид собственици. Бензинова спортна кола или малолитражка е много по-вероятно да се кара малко и да е на реални километри. Волво или Субару комби е по-вероятно да е карано от интелигентен човек, отколкото ВАГ или БМВ.

75

Анонимен

преди 4 години

До 1111Аман от разбиратели. Един нормален работник е Италия например минава 10-20 км. на ден за да отиде на работа и да се върне. 50 000 км на година са над 150 км./ден.

74

1111

преди 4 години

повечето автомобили са прехвърлили 200 хиляди още след 3-4 година. ако купуваш кола, която е под 200к. отиваш при официалния й представител и лесно установяваш, че е правен ремонт на километри над "врътнатите". преди година например. Особено вак групата.

73

Анонимен

преди 4 години

До Е. Е.П...A ti po 40 000 км. на година въртиш?

72

Е. Е.П...

преди 4 години

Браво, Снежанке. Ти най си точна...плюс още едно допълнение. Като се следи постоянно какви нови коли излизат на пазара.Гледаш нов модел и по стар ....Т.е. кола произведена 2010....Сега сме 2020. Възраст на возилото 10 г умножено по 40 000км. за годинка....равно на ......Хайде смятайте...

71

дс

преди 4 години

Двигателя да не вибрира, да работи тихо и равномерно, да се проверят всички предавки с превключване нагоре и надолу, да се види компресията и след загряване дали не е прокапало отнякъде. Въпреки, че го манипулират, трябва да се погледне димът. Аз поне автоматик на старо не бих купил, а вариатор никога.

70

Екдперт

преди 4 години

Автомобилите втора ръка в Швейцария с MFK, т.е. с валиден технически преглед са единствените в Европа които са най изгодни за купуване и внос в България

69

Анонимен

преди 4 години

Първата си кола купих чисто нова - застава ГТ55. На 60000 км беше полужива за оптимистите, полуумряла за песимистите. След това съм си купувал последователни четири стари астри. С първата минах 60000 и я продадох, още я карат. С втората минах 90000 и я продадох, с третата минах 80000 и я продадох, още я карат.Важни са годините, километрите 99,95% не са истински. Важни са купето и салона, че там смените са по-скъпи отколкото по двигателя, а то на последния при всички случаи трябва да се бае.