79

Анонимен

преди 4 години

А управниците да проумеят, че България не е София и София не е България!Грижат се само за София, а другото - кучета го яли!

78

Анонимен

преди 4 години

След такова изказване тази Калинка на ГЕРБ трябва веднага да подаде оставка.

77

Анонимен

преди 4 години

София е рядко населен град, а такива градове в Западна Европа няма. Само в Скандинавието има и по-рядко населени градове от София, като Осло например. Престъпление е при толкова рядка населен град да има проблеми с инфраструктурата и с трафика. Преди 140 години, София за колко човека е била проектирана? Коя година е това проектиране за три пъти по-малко хора? А след 20-30 години за колко човека ще е София? София расте и териториално, а това означава възможност за повече хора да живеят в София.

76

Анонимен

преди 4 години

Същия тоя и бандата герб управлява софия над 15г. Унищожиха всички зелени пространства, изсякоха хиляди дървета по булевардите, нацвъкаха строежи през 5 метра и какво ли още не. Кой е виновен?Пак ли някой друг се е насрал?

75

Кметицата

преди 4 години

Този зам кмет по транспорта разбира от транспорт колкото аз от космонавтика. Но няма начин да не оправи нещата. Да станат по зле. То друго не е ставало скоро в европейската столица. Иначе на думи всички много ги бива.

74

Спрете

преди 4 години

Спрете да строите и да заселявате, че и тук ни чака режим на водата...., към всички кметовена общини

73

АБВ

преди 4 години

Тия зам. кметове по транспорта явно ги назначават с изискване да не са добре с логиката и интелекта. Под всяко по-голямо кръстовище (в нормалните държави) се прави многоетажен паркинг. Умно и сравнително лесно !Тука - хората виновни, че живеят в София.....

72

Селянин

преди 4 години

Искам да живея на Софията, ще си купя в Младост и в Манастирски Ливади, че там живеят тарикатите, пък ако требе и у градскио че се бутам па и сам да съм пак че се бутам!!!!

71

😀&#1

преди 4 години

КОЙ разреши презастрояването? КОЙ даваше разрешение за строеж и пускаше в експлоатация сгради без достатъчно парко места?КОЙ планираше кварталите и сградите в тях без да се съобразява с необходимата инфраструктура?КОЙ прибираше рушветите от инвеститорите-строители.Зам-кмете и ВИЕ не сте светец, както и фандъка.И сега когато нещата са вече о##ани да сме дисциплинирали пешеходци и шофьори.След дъжд качулка.

70

До 70

преди 4 години

Младост в София е типичен пример за особено некадърно направена организация на движението. Най-простото решение е да спрат всички светофари по Малинов, като на 43-ти блок направят пасарелка - там подлез май не може да се направи заради тръбите на теца под Малинов Разбира се трябва да махнат всички бусленти. Гарантирано там няма да има задръствания, а включването от страничните улици ще е безпроблемно.

69

Просто е

преди 4 години

Имаме напредък, някой от управляващите е осъзнал че София е пренаселена...евала, еми спрете да давате разрешителни за строежи преди да има изградена инфраструктура...толкова ли е сложно. Не трябва много акъл, ама алчността и корупцията са с предимство!!!

68

Анонимен

преди 4 години

В София гледаш 100 паркирани на улицата коли и си мислиш, ле-ле колко са много. В нормалните държави гледаш на улицата паркирани 20 коли, но не знаеш, че още 400 са в подземни паркинги и си мислиш, че там колите са малко. Същото е и с движещите се коли. В София задръстване и изглеждат много, а в нормалните държави се движат и изглеждат малко, а реално минават много повече коли за единица време.

67

Анонимен

преди 4 години

Младост е блокиран всяка сутрин и ще става все по-зле, като станат готови Garitage park и Garanti koza. Включването към Малинов е невъзможно, а те единственото, което правят е да раздават разрешителни за строежи и да преначертават платната по булеварда.

66

Анонимен

преди 4 години

В Западна Европа големите градове са няколко пъти по-гъсто населени от София, хората пътуват до работните си места на три пъти по-голямо разстояние, предимно с кола, за разлика от София, където 80% отиват на работа с градски транспорт, но там нямат тези проблеми. Защо така? Да не би защото си нямат ГЕРБ?

65

azz

преди 4 години

По света бели са измислили многоетажни паркинги много и начесто в града,естакади на няколко нива и т.н.Това са реални съоръжения,които спомагат за решаване на проблема с трафика.Следват "зелени вълни",еднопосочни улици,жестоки и събираеми глоби за спиране и паркиране на непозволени места.Боко направи две/три/кръстовища на две нива които умножиха,а не решиха проблемите.Иначе хвалби до небесата!

64

Анонимен

преди 4 години

Прочитайки статията разбрабрах само едно, нищо няма да се направи

63

HELL

преди 4 години

Кръстев що не каза на София: ПРАВИМ АВАРИЙНО ПОЛОЖЕНИЕ КАТО "ПЕРНИК"!По достоверно нали планата СОФИЯ да е ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ, защото е РАЗПОДАДЕНА И ЧАКАТ ОКУПАТОРИТЕ! Пълен цирк "Хората да се научат, че София е пренаселена". Сериозен проблем тогава има.

62

Анонимен

преди 4 години

Когато човек е некадърен да управлява си измисля "обективни" причини защо не може да се справи. Фандъкова и бандата й действат на принципа, че една лъжа повторена 100 пъти, става истина. Лъжа е, че автомобилите в София са много. Всъщност са доста малко, но висят в задръствания, заради некадърното управление на трафика и изглеждат много, а реално са малко. София е проектирана за три пъти по-малко хора, но без новите квартали, което е препроектиране, а в новите квартали живеят 3 пъти повече хора,

61

Икомов

преди 4 години

Ами след, като града е проектиран за 500 000 защо давате разрешителни за строеж без инфраструктура.

60

Анонимен

преди 4 години

Ами да си ходи в Ямбол.