6

Анонимен

преди 4 години

А кога въздухът в самите превозни средства ще бъде чист? Защото в линиите от Люлин е ад, не стига че са гратис, ами им търпим и липсата на хигиена. Не е ли странно, че за 10 години не можаха да направят тикет системата, а сме центъра на IT бранша.... не искат и това е.

5

Анонимен

преди 4 години

В градският транспорт, деветдесет и пет процента от пътниците пътуват безплатно, гратис, или са авантаджии. Ученици, пенсионери, на бойко електората и държавни хрантутници.

4

единедин

преди 4 години

Няма в София дизелови автобуси с разход 100 на 100 :))) Най-много за дълги съчленени стига 60 на 100 при много сняг и студ, а по принцип не надхвърля 50 на 100.

3

Анонимен

преди 4 години

Ако бяха бъдещето от първото ППС до днес щеше да е на ток. Ако няма ток какво правим? Бутаме.

2

Анонимен

преди 4 години

Да каже най-после Фандъкова кога тези които само медиите наричат роми, ще започнат да си плащат пътуването в софийския градски трянспорт.И контролните органи няма да ги подминават без проверка на билет.

1

Анонимен

преди 4 години

Все едно сме хипнотизирани от някоя секта с тези електрически автобуси.