50

до 45

преди 4 години

Работната заплата в случая не е определяща.Определящ е размерът на пазара и държавната подкрепа.Имаме 140 млн пазар само за Русия +още около десетина сателитни държави =общо над 200млн пазар.Има малки държави производителки от централна Европа,но там заради географското положение логистикатае много по-евтина(производството е много близо до основните пазари) ,от колкото да речем за държава от южната част на континента.

49

Анонимен

преди 4 години

Тюуу,пак загубилите печелят...

48

Анонимен

преди 4 години

31, влизаш в противоречие с онзи, който твърдеше, че в Русия нямало магистрали и магистрални превози.

47

Слав Караславов

преди 4 години

До SanctionsНе се учудвай, немците имат за подобен случай една поговорка, изпращам ти я в оригинал, обикновено при превод смисъла на съдържанието се нарушава. Поздрав!Wenn zwei das Gleiche tun ist das noch lange nicht dasselbe!!!

46

Анонимен

преди 4 години

Продукцията ще е само за вътрешна употреба, така че руснаците просто за пореден път си купуват малко модернизация, жертвайки собственост.

45

внук Ти

преди 4 години

До дедо ВиПолезно инфо, много интересна история. Надявам се да е истинска... защото вече ще я разказвам на хората.

44

V

преди 4 години

Това е стара работа .Отдавна двете компании имат завод за кабини .А германците в това ги бива. Да залепят четири листа ламарина които да имат търговски вид .Освен това мерцедес има фабрика в Москва .А там заплатите са почти като в Германия. Наща тиква си мисли че като поддържа ниско МРЗ ще дойде някой тук. Нали като е ниско МРЗ то никой няма да може да си купи продукта .Икономиката не за мутри .Законодателството също. Ако не се смени управлението съвсем ще загинем .

43

Анонимен

преди 4 години

Интересно Руснаците винаги си запазват голям % от акциите на стратегически отрасли и пак имат огромни чужди инвестиции в страната си.Ние им даваме всичко на безценица и пак бягат, защо ли?

42

Анонимен

преди 4 години

Там където е Запада в тежката транспортна техника, руснаците ще стигнат след 25 години и то ако някой като Даймлер ги хване за ръчичка и ги заведе като слепи котенца

41

Cybertruck России

преди 4 години

Ще се появи некъв руски cybertruck, кво ше е това чудо не ми се мисли.

40

дедо Ви

преди 4 години

Даймлер-Форд !? Доста интересна комбинация. За по младите. През 1975 г САЩ останаха без избран президент. Първо подаде оставка, заради корупционни практики вицепрезидента Шпиро Егню / Спиро Тодоров Агнев роден в беломорска тракия/. После импичваха президента Никсън заради аферата Уотъргейт. Та САЩ си назначиха за служебен президент Джералд Форд. Същия продаде лиценз и технология за тежкотоварни камиони на Брежнев и на река Кама в СССР бе построен завод КАМАЗ

39

Анонимен

преди 4 години

Какво му е уникалното на Камаз Арктика?Че може да върви по гладка замръзнала земя ли? Може да са печелили и 100 Дакара, но шофьорите гласуват за Скания и ДАФ и никой не иска да се самоубива бавно с КАМАЗ

38

Разумен

преди 4 години

Германеца разбира от коли и техника. Бих инвестирал и аз 15% от моите пари в КАМАЗ, т.е. 150 лева

37

Анонимен

преди 4 години

от единия край пускат части за мерцедес,от другия излизат лади...

36

Анонимен

преди 4 години

Факт е, че 15% от камаз е немски, от кой в кой джоб са прехвърлени акциите няма осибено значение.

35

vlady

преди 4 години

КАМАЗ Арктика е уникален камион, който няма нужда от пътища. Въобще руснаците знаят да правят нормална техника, която не се нуждае от пътища и така спестяват разходи - не е възможно пътно строителство върху глинести или вечно замръзнали почви, тъй като се разрушава много бързо.

34

Анонимен

преди 4 години

Ало разбирачите има едно рали Париж-Дакар му викат та вижте кой е победителят при камионите за 2019 г., а през предишните години Камаз има 12 победи и не пишете глупости колко са изостанали..

33

Анонимен

преди 4 години

до 30,точно така, напред с Германия, франсетата и англетата издишат. Пък Камаз ако не е в ръцете на Даймлер отдавна заводите щяха да са ръждясали. В Русия самун хляб не могат да си изпекат без технологичната помощ на западните корпорации.

32

Анонимен

преди 4 години

Че кой говори нещо за контролен пакет?Просто 15% от печалбата ще отива в Германия.

31

Анонимен

преди 4 години

до 27,Daimler Trucks купуват от Daimler, която е компания майка. Пакета отдавна е купен, сега просто се прехвърля от едно портфолио в друго, стадо неразбрали начело с авторката.