Идеален си ви е в Софето въздуха бе. Аз на село си дишам въздух, дълбоко обогатен с крафешки ла*на и си ми е добре.
Спокойно. Няма птоблем.Сега ще се появи бойко, ще пусне няколко шеги в стил бай тошо...матряла ще се изкефи и ще приеме, че няма никакъв проблем с въздуха
Нула съзнание,изкривено чувство за отговорност! На българина да посегнеш на колата или мотора,това е все едно да му отрежеш патката!
А бе къде са еколозите в тая София! Да вземат да затворят Орлов мост,те обичат такива акции само на избори! Да вдигнат патардия против старите коли и мотори ,против броя на превозните средства,против продажбата на дърва и kюмюр в София! И не да правят поръчкови акции против институциите,а да тръгнат да убеждават хората!
Тровят ни и с въздух и с храна и после болничните се увеличили ама не защото живеем в ***, а защото били фалшиви. Машала
Иначе камерите и снимките нямат абсолютно никакво отношение към качеството на обучението. Това е пак една далавера на ИА АА и някои фирми, които ще гушнат едни пари за системата и въвеждането и.
Ами тези коли и мотори без ауспуси и катализатори кой ги позволява!? Съзнание също няма ,градския транспорт е полупразен ! Еколозите се борят май само за кабинките по планините,защото е лесно и доходно! В Китай забраниха едно време повече от едно дете в семейство,ние можем да забраним броя на колите!
Системата не е лоша и сега, само да се спазва от инструкторите и изпитвачите. И сега курсистът трябва да изпълни на изпита някакви изисквания и нормативи, но това не спазва, защото някои от инструкторите не могат да ти покажат, и някои от изпитвачите взимат пари за изпита. Това е. И в тази система, както навсякъде се говори за промени за законите, но докато не се промени съвестта на хората, колкото и законови промени да се приемат, все ще си е така.
За съжаление трябва сами да се оправяме като:* В колата пускаме климатика да върти въздуха само в купето* Инвестираме в климатици за дома които имат функция да проветряват и филтрират входящия въздухИ не, не ви фалшифицираме болничните, вие ни разболяхте и уморихте!
Решение има ама трябват ТОПКИ. Забранете напълно колите без катализатори. Никой няма да монтира катализатор на старите коли щото не си струва. Забранете отоплението на въглища и дърва и го разрешете само на доказано социално слабите и то само на сухи дърва. В дни с безветрие го забранете и на тях.Мерките на са толко страшни ама се иска характер от властта - пък нея я интересува само харченето на бюджета.
Когато в едно общество на никого не му пука, трябва да се намеси държавата с много строги мерки, ако претендира че е държава. Оправяне няма да има, така че, кой до където може да изкара. Не може да се харесваш на всички. Няма го в човешката история, да се харесваш на всички и да им угодничиш. Все едни ще те харесват, а други не. Но, важното е, да вършиш полезни неща.
До МунчоНе си прав. Бройката на населението не е определяща за качеството на въздуха. Берлин е по-голям град от София, а въздуха е по чист.
Ми,така е.Не може да кацат всички в Софето като мухи на *** и да дишат чист въздух.Какво ли не прави човек за пари ! Всяко предимство си има недостатък.Такъв е живота!
Повече контрол на катализаторите при техническите прегледи и по строги норми.Също е и крайно време е да се въведе някакъв ред при дизеловите автомобили. Да сложат на старите дизели под евро 4 едно ограничение и да им забранят да движат във рамките на София. Тогава въздуха ще се поизчисти.
Няма как да сме бедни и да ни е чисто. Трябва доходите да са адекватни за могат хората да карат по нови коли и да не се топлят на дърва. Без пари няма как да стане.
Нали се знае за азотния окис, е този два пъти по-зле в три от пет случая. Разбира ли се сега?
Мръсен въздухът в София: Колко вреден е азотният диоксид?