Аз за над 1 милион километра зад гърба си не съм попадал на лятна гума, която да е по-добра през лятото от качествена зимна. 20-тина годишните ютуб експерти могат да си приказват каквото си искат. За гуми никога не пестя средства, защото са едно от най-важните неща по колата.
Задължително си трябват зимни гуми, защото мръсните гербаджийски кметове като Стефчо РадеФффФ не чистят снега, а а снегоринаджиите си носят дървата в кофата на снегорина.Седи си сливенското ***, а хората се натрошиха по непочистените сливенски улици, срам и позор си за сливен Стефане...за никъв *** не ставаш, нищо, че Суджука те гали по празната тиква.
Закона така си е добре. Да не забравяме че зимите в по голямата част от южна България са меки например Сандански Петрич и т.н. Малко Търново, Златоград температури под 7 градуса не се задържат много време.
С каквито и гуми да караш, съобразяването с пътните условия е задължение на водача.Ако това не се прави няма измислени гуми с които да избегнеш проблеми, в т.ч и ПТП
Не мога да повярвам колко глупави хора има по света, но явно голям процент се е установил в България.Първо, такив вид статия в Германия не би била прочетена от повече от 120 000 души( българите живеещи там) и със сигурност нямаше да има и толкова коментара.На принципа на всеразбиращите, може да ползвате миксера за кексове за да си завивате винтове, може да се слагат двулитрови бутилки от кола под тръбата на климатика за да събира водата и също да се карат зимни гуми през цялата година.
Браво! Давайте идеи да карат с летни гуми, а после като се заледи всяка втора новина ви е за катастрофа след изгубване на управление...
Байно, кажи какви гумни си правил в тоя завод, да не купуваме от тях.Зимната гума е от мека смес, за да не губи толкова сцепление през зимата, когато ниската температура втвърдява сместа, но лятото се разкапва, особено при по-високи скорости в жегата по магистралата трябва да си *** да караш със зимна гума. Обратно лятната е по-издръжлива на високи температури, но зимата се втвърдява прекалено много и е опасно, губи много сцепление.
Ти сериозно ли току що каза, че зимните са по-издръжливи от летните през лятото, щото били по-здрави.Браос бе пич, тряя те вземат в Ф1 и всякакви други подобни, да им обясниш, как може да карат 40 обиколки с твърдата смес и да не могад да вържат 20 с по-меката...бунаци нали? Глей *** как си кара а?Няма грам логика и противоречи на всякаква физика, това, което си написал и не е вярно. Зимните гуми се разсипват през лятото, остават по асфалта.
Тук в Бургас миналата година мисля не падна сняг. Положителни средни температури. Основно дъжд. Лятна гума с клас А(В) на дъжд , ще се представи по-добре от зимна с клас С.
Пиша ви неща за зимните гуми и предимството им да се карат целогодишно, които са споделени с мен от човек, който е работил 15 години в завод за гуми. Правя го уж за ваше добро, а вие ми блъскате минуси, неблагодарници такива ! Тук в тоя сайт постват много жени, затова не се учудвам, щот знам, че неблагодарността в тях е закодирана по природа, още при раждането им е вкаран този код, който освен неблагодарни ги прави зли, проклети и неверни.
До СандоПри 40-50 градуса на асфалта лятото, зимната гума става на мекица. Зад колата си ще оставяш 2 черни следи от изтрит каучук. За 10 км ще останеш на оплетка. Та идеята ми е да те питам колко ще спештиш от ремонт на ходовата част и заслужава ли си?
Пропуснато 4-то предимство на зимните гуми използвани целогодишно: Поради по еластичния каучук, който притежават, ще имате двойно по малко хвърлени пари за ремонт по цялата ходовата част, тоест спестени хиляди левчета.
До Краймного точно казано, преди 2г. се самоубедих в това, тогава сложих на жената качествен мишелин, догодина вместо летни - ще купя такива и за мен.
26 - е гумаджя. Знам го на един фургон работи в Банишора и за кампаниите го наемат нищо че е другар с алкохола. Дават му едни мръсновати дрехи и обслужва.Гледайте тестовете и не слушайте гумаджии.Най-богатите с много мощни коли да сменят зимни-летни.Средната класа да кара с нови всесезонни.Бедните да си карат целогодишно със зимни втора ръка.с летни на сняг не карайте.
С Паджеро двувратка зимата в дълбокия сняг и по утъпкани, но непочистени до асфалт пътища кръстосвахме смолянско без никакъв проблем с не толкова добър шофьор.Април смениха зимните с летните и падна изнадващо сняг. На първия завой след Смолян към Пампорово се завъртяхме като пумпал. Всичко същото, само гумите различни. Пак заповядайте разбирачи!
Използването целогодишно на зимни гуми има следните предимства:1. По - добро сцепление с пътя и устойчивост при лоши условия, наклон и остри завои.2. Двойно по дълъг живот от лятната, поради това, че е направена от по здрав, устойчив и еластичен каучук, което е голямо предимство за хора, които изминават по - малко километри. Лятната гума само за 2 - 3 години изгаря и се напуква, независимо, че има още грайфер.3. Не си играете да сменяте летни - зимни и да харчете излишни пари.
АААА не 23 - не съм съгласен. Летни гуми на сняг - НЕ - ГОЛЯМО НЕ.Всичко друго е по-добро. Даже и втора употреба запазени зимни. Летните гуми на сняг трябва да са абсолютно забранени и да глобяват
До КрайГлупости без край. Перил съм със зимни във вода, колата не мърда. Единствено модели на Вредещейн от премиум марките са показвали лоши резултати на студен асфалт и вода. Те са само за сняг. При премиум марките зимната гума е ефективна до около 20градуса. Докато летните стават на пласмаса под 7 градуса. Зимната гума не е само за сняг! При условие, че средните температури зимата варират от -5, до 5 какви летни или всесезонни гуми? Аман от всезнайковци. Фаровете им пречат?
Зимните гуми в България не са задължителни. Защо?