До оня с възобновяемите източници. Кати ти гледам как подменяш мегаватите с мегаволти съм на ясно как и колко работиш в еко енергийната индустрия. Тиси диванен Икспертин от панелника в Люлин.
Впрочем, преди месец, заговорха за пробив при Li-On батериите, които ще позволи, без скок в цената, новите батерии, да могат да имат до 4 пъти повече живот. Това значи, че може да имаме батерии с пробег от над милион километра.А преди два дена, едни изкочиха с разбработка, която може д апозволи на батериите, да бъдат зареждани за 10 минути, без да се скъсява живота им.Не че нещо, но ни очакват още интересни нововъведения.
До Анонимен"Мислете за Ел колите като за мобилния си телефон - колко време го ползвате без да сте сменяли батерия!? ...може и 10 години ако се ползва правилно"Старият ми iPhone 6s би желал, да си поговорите, но бързо, зщаото последно траеше по 4 часа батерията ...
До Българин в МоскваЧестно казано, ако сравняваме коли за по 250 000 +, мисля, че никой няма да се тргне от това, че застраховката му била с 3000 лева по-висока и давал по 5000 лева за бензин ...Но иначе съм тотално съгласен с теб. Разходите са минимални. Работата е, че не се знае, колко и как ще излиза, ако трябва, да се сменя батерия. Защото ако си в София и стане сакатлък, овариш колата, карат я в калифорния и след 3-4 месеца и годишния ми доход, може би ще си я видиш.
Ми купих на жена ми една Тесла и като и сметнах разходите за месец излиза, че са около 8лв. Вие си решавайте дали е изгодно. Моята кола е G 63 AMG гори около 20л/100км бензин, изминавам около 100км на ден, една смяна на масло и филтри ми е окло 700лв. Който иска да смята, два пъти в годината сеням масла и филтри...... Така аз за година давам около 15/16лв само за гориво и масла и филтри не слагам гуми, данъци, застраховки и др. разходи, Теслата излиза около 100 лв годишно.
Също огромна част от проблемите се решават по Интернет по въздуха от Тесла софтуерно и не е необходимо ходенето в сервиз винаги когато има проблем. Също така колата се ъпгрейдва сама без да я караш в сервиз със нови софтуери и приложения когота излязат. Мислете за Ел колите като за мобилния си телефон - колко време го ползвате без да сте сменяли батерия!? ...може и 10 години ако се ползва правилноА заради малката територия на бг електрика е перфектен за ползване - с един чардж пекосяваш цяла РБ
На Тесла суперчарджър се зарежда за до 45 минутиВечер докато спиш се зарежда до 80% на нощна евтина тарифаНа практика тази кола няма нужда от ремонт, а подръжката е минимална. Накладки почти не се сменят, защото се кара на един ***,дал- като натиснеш върви, като вдигнеш крака - спира Ел колите имат 3 пъти по малко движещи се елементи е сравнение с ДВГ колите. Следователно 3 пъти по малко нужда от обслужване и чупене/износванеКато пари са 3-4 пъти по евтини от бензина, в бг тока е евтин, можеи5
Ами Тесла не е за бедняци, стига сте я плюли.Никой не ви кара насила да я имате.Зареждането става за 19 мин вече, много други ел коли се произвеждат, и тях ли така ще плюете ;)Тесла е здрав и надежден автомобил.Зареждането му е Безплатно в САЩ.България не е мярка за отношение към автомобилите.
Никога няма да си купя кола, която има телевизор до волана, това автомобил ли е или игрална конзола.
Най-лесен за подръжка за всички времена е АЗЛК-то, без значение от модела. Трябват ти чук, клещи, пирони, бормашина, тел, застраховка живот и мнооооооого креативност.
Направо да паднеш! Гледам и не вярвам на ушите си! Правдива статия за зелените мошеници? Не може да бъде!
Водача и пасажера се отопляват с маслен радиатор с 21 ребра, 1.8кв, а за пътниците на 2рия и 3тия ред е монтирана акумулираща печка 4кв. В случай на повреда е предвидено и парно на пелети.
Tesla Model S е супер, но... аз си предпочитам Mercedes S-Klasse, пичове. А, наздраве за будителите!
Как се топли зимата това чудо при минус 10 градуса?Дали ще издържи и да ме топли ,и да ме вози?
До Анонимен 55Лятото, с климатика S-kata със 110-115 km/h си миниваш спокойно 480 км. И ако имаш зор да зареждаш, за 30 минути, на бързото зареждане, спокойно зареждаш за още 300 км. Ако имапш нужда от повече,препоръчвам Range Rover - много удобни са, макар да горят малко повечеко, ама друго си е.
"И само някой да е казал "СОЛАРНИ ПАНЕЛИ И ВЯТЪР", от години се занимавам професионално с възобдновяеми източници и достатъчно добре разбирам, защо нямат приложение за толкова енергоемка индустрия."Не знам приятел. Работя за Vestas и вече от година имаме 10 MV генератори на пазара. Излиза около 8-9 пъти по-евтино от който и да е АЕЦ, а това е само базовата цена. Подръжката е едва няколко процента, от това, което е за другите. А вече се готвят 16 MV, на още по-ниски цени.
Накрая всички мозъчни тръстове които похарчиха милиярди ще се обединят около тезата че от кола на газ по добро няма - питайте таксиджиите по голями експерти по коли от тях няма :)
Трудни за обслужване, капризни коли... Защо да не си купувате Tesla?