73

яервам ти

преди 4 години

До оня с възобновяемите източници. Кати ти гледам как подменяш мегаватите с мегаволти съм на ясно как и колко работиш в еко енергийната индустрия. Тиси диванен Икспертин от панелника в Люлин.

72

Анонимен

преди 4 години

Впрочем, преди месец, заговорха за пробив при Li-On батериите, които ще позволи, без скок в цената, новите батерии, да могат да имат до 4 пъти повече живот. Това значи, че може да имаме батерии с пробег от над милион километра.А преди два дена, едни изкочиха с разбработка, която може д апозволи на батериите, да бъдат зареждани за 10 минути, без да се скъсява живота им.Не че нещо, но ни очакват още интересни нововъведения.

71

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен"Мислете за Ел колите като за мобилния си телефон - колко време го ползвате без да сте сменяли батерия!? ...може и 10 години ако се ползва правилно"Старият ми iPhone 6s би желал, да си поговорите, но бързо, зщаото последно траеше по 4 часа батерията ...

70

Анонимен

преди 4 години

До Българин в МоскваЧестно казано, ако сравняваме коли за по 250 000 +, мисля, че никой няма да се тргне от това, че застраховката му била с 3000 лева по-висока и давал по 5000 лева за бензин ...Но иначе съм тотално съгласен с теб. Разходите са минимални. Работата е, че не се знае, колко и как ще излиза, ако трябва, да се сменя батерия. Защото ако си в София и стане сакатлък, овариш колата, карат я в калифорния и след 3-4 месеца и годишния ми доход, може би ще си я видиш.

69

Българин в Москва

преди 4 години

Ми купих на жена ми една Тесла и като и сметнах разходите за месец излиза, че са около 8лв. Вие си решавайте дали е изгодно. Моята кола е G 63 AMG гори около 20л/100км бензин, изминавам около 100км на ден, една смяна на масло и филтри ми е окло 700лв. Който иска да смята, два пъти в годината сеням масла и филтри...... Така аз за година давам около 15/16лв само за гориво и масла и филтри не слагам гуми, данъци, застраховки и др. разходи, Теслата излиза около 100 лв годишно.

68

Анонимен

преди 4 години

Също огромна част от проблемите се решават по Интернет по въздуха от Тесла софтуерно и не е необходимо ходенето в сервиз винаги когато има проблем. Също така колата се ъпгрейдва сама без да я караш в сервиз със нови софтуери и приложения когота излязат. Мислете за Ел колите като за мобилния си телефон - колко време го ползвате без да сте сменяли батерия!? ...може и 10 години ако се ползва правилноА заради малката територия на бг електрика е перфектен за ползване - с един чардж пекосяваш цяла РБ

67

Анонимен

преди 4 години

На Тесла суперчарджър се зарежда за до 45 минутиВечер докато спиш се зарежда до 80% на нощна евтина тарифаНа практика тази кола няма нужда от ремонт, а подръжката е минимална. Накладки почти не се сменят, защото се кара на един ***,дал- като натиснеш върви, като вдигнеш крака - спира Ел колите имат 3 пъти по малко движещи се елементи е сравнение с ДВГ колите. Следователно 3 пъти по малко нужда от обслужване и чупене/износванеКато пари са 3-4 пъти по евтини от бензина, в бг тока е евтин, можеи5

66

Анонимен

преди 4 години

Ами Тесла не е за бедняци, стига сте я плюли.Никой не ви кара насила да я имате.Зареждането става за 19 мин вече, много други ел коли се произвеждат, и тях ли така ще плюете ;)Тесла е здрав и надежден автомобил.Зареждането му е Безплатно в САЩ.България не е мярка за отношение към автомобилите.

65

АЗЛК фен

преди 4 години

На дедо ми ракията не се получи тая година, та налива в осмака, върви без забележки.

64

Анонимен

преди 4 години

Никога няма да си купя кола, която има телевизор до волана, това автомобил ли е или игрална конзола.

63

Анонимен

преди 4 години

Най-лесен за подръжка за всички времена е АЗЛК-то, без значение от модела. Трябват ти чук, клещи, пирони, бормашина, тел, застраховка живот и мнооооооого креативност.

62

Handel

преди 4 години

Направо да паднеш! Гледам и не вярвам на ушите си! Правдива статия за зелените мошеници? Не може да бъде!

61

до 67

преди 4 години

Водача и пасажера се отопляват с маслен радиатор с 21 ребра, 1.8кв, а за пътниците на 2рия и 3тия ред е монтирана акумулираща печка 4кв. В случай на повреда е предвидено и парно на пелети.

60

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 67Да, ще издържи.

59

Анонимен

преди 4 години

Tesla Model S е супер, но... аз си предпочитам Mercedes S-Klasse, пичове. А, наздраве за будителите!

58

Анонимен

преди 4 години

Как се топли зимата това чудо при минус 10 градуса?Дали ще издържи и да ме топли ,и да ме вози?

57

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 55Лятото, с климатика S-kata със 110-115 km/h си миниваш спокойно 480 км. И ако имаш зор да зареждаш, за 30 минути, на бързото зареждане, спокойно зареждаш за още 300 км. Ако имапш нужда от повече,препоръчвам Range Rover - много удобни са, макар да горят малко повечеко, ама друго си е.

56

Анонимен

преди 4 години

"И само някой да е казал "СОЛАРНИ ПАНЕЛИ И ВЯТЪР", от години се занимавам професионално с възобдновяеми източници и достатъчно добре разбирам, защо нямат приложение за толкова енергоемка индустрия."Не знам приятел. Работя за Vestas и вече от година имаме 10 MV генератори на пазара. Излиза около 8-9 пъти по-евтино от който и да е АЕЦ, а това е само базовата цена. Подръжката е едва няколко процента, от това, което е за другите. А вече се готвят 16 MV, на още по-ниски цени.

55

Краварска факла

преди 4 години

дай купчина пари да изгориш в модерната душегубка

54

Анонимен

преди 4 години

Накрая всички мозъчни тръстове които похарчиха милиярди ще се обединят около тезата че от кола на газ по добро няма - питайте таксиджиите по голями експерти по коли от тях няма :)