100

179

преди 4 години

Няма как да сме 4 милиона. Гледката ще бъде апокалиптична. Дано не си прав. Не знам от къде черпиш информация но аз влизам във чужд сайт и там има показани данни различни от статистиката на НСИ за България.

99

До 179

преди 4 години

Не се увличай!Според статистиката България има 7 милиона български граждани, но колко от тях са постоянно в чужбина? Предполагам, че са над 3 милиона, което означава, че в България са останалите под 4 милиона. Няма как в София да са 2 милиона, т.е. половината население на България. По скоро в София са около 800 хиляди, плюс още 500-600 хиляди са в чужбина с постоянен адрес в София. От тези 4 милиона може би само 2-2,5 милиона сме българите.

98

179

преди 4 години

По статистика са 22 % но реално са повече. Няма как да се изчисли всичко със точност особено във България. До последно казваха ,че не сме паднали под 7 милионна. Протакаха информацията 1 година уж да не шокират хората. Ромите по БГ статистиката са 300 000 хиляди но реално вече са над милион. И София се води 1 милион и 200 хиляди но във делничен ден със сигурност надхвърля 2 милионна.

97

До 99

преди 4 години

Дефинирай таралясник!*Регистрираните в КАТ автомобили към 1 февруари 2019 година са били общо 3265902:2771653 леки автомобила387241 товарни автомобила35486 специални автомобила20331 автобуса51191 влекача--Ти за кои 4 милиона "таралясника" пишеш?

96

До 96

преди 4 години

Всъщност бъркаш.Стремежът към София го има още откакто София става столица на България, т.е. от 1879 година. Не случайно заселването в столицата е ограничено през 1942 г. с Наредба за предотвратяване на жилищната криза в София. Член 1 от нея изрично казва: Забранява се заселването в гр. София и записването на нови софийски жители.Колкото до младежите на възраст 18-25 години - 22% са в София, а не 60%.

95

Анонимен

преди 4 години

При наличието на близо четири милиона таралясници какво очакваме!

94

До 95

преди 4 години

Да, паркираше се и по тротоарите през 80-те години, паркира се и сега. Като няма къде, се паркира където не трябва. За разлика от София, във Виена и на практика във всички големи градове на Западна Европа, обърнал ли си внимание, че всяко възможно за паркиране място е направено на паркомясто, асфалтирано и очертано? За целта има стеснени тротоари и асфалтирани бивши зелени площи. Отделно, че там има много подземни и надземни многоетажни паркинги, каквито в София на практика няма.

93

Анонимен

преди 4 години

До 179Преди няколко години, от статистически данни стана ясно, че в Софиямладежите под 30 г. са над 300 000. Днес вероятно са повече.

92

179

преди 4 години

Напълно нормално е да става така. Цяла България е във София. Лъжовно клише е ,че Русе Бургас и Пловдив се увеличават. Въобще не е така ! Само във София могат да се видят много хора на 1 място докато останалата ни територия пустее. Мечтата на Българина е да прати детето си да учи във София и е престиж то да остане там и това се е появило още от времето на комунизма а не след него. Аз съм обеден ,че от възрастовата група 18-25 години едно 60 % е временно или постоянно във столицата.

91

Анонимен

преди 4 години

До До разбрахте ли ...Помниш ли автомобилите, паркирани по тротоарите в периода на късния социализъм и през първите години след 10 ноември?В центъра имаше тротоари, за които живущите наоколо казваха, че близо четвърт век не са минавали по тях, защото били превърнати в денонощни паркинги. Не вярвам във Виена да е било така.

90

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 73И като боднат сега многоетажния хотел "Мариот" точно на площад "Македония", ще те питам какво ще стане там. И без това вече набучиха няколко сгради дето не им е там мястото, та да няма въздух между тях.Сега като щръкне и един почти небостъргач, ще цъфнем и ще вържем.Какво трябва да се направи, за да проумеят кр..атуните на потомствените га..ло..ши и ка..ск..ети, че такива сгради би могло да бъдат строени по северния ръ..б на София, за да не хвърлят сянка върху никоя сграда?

89

До разбрахте ли ...

преди 4 години

По организация на движението София не беше по-зле от Виена преди 1989 година. След 1989 година нещата се влошиха.

88

Разбрахте ли сега,а?

преди 4 години

Затова бай Тошо не ви пускаше по-далеч от Калотина.Когато ви пуснаха да обикаляте света, почнаха капризите. Във Виена било така, в Париж онака, в Мюнхен пък еди как си! Ако не бяхте отишли да видите, щяхте дапродължавате да си мислите, че "от нашето по-убаво нема, е нема, е па нема!"

87

Анонимен

преди 4 години

Абе имат висшу , но нямат средно. И се получило задръстване. Франкфурт е с население 4 мил. И с 3000 действащи архитекти. !

86

Анонимен

преди 4 години

Преди 100г. Плана на А. Мусман включваше в дворчетата на къщите и гаражно място . В Соца. Със заповед ги национализираха насилствено заедно с колите в дворовете и построиха блокове без ГАРАЖИ. Сега олеле , колите на улиците. Но всичко е мислено от елит с ВИСШУ.

85

До 86

преди 4 години

Виена - население 1 888 776 човека, при площ 414,8 кв.км и средна гъстота на населението 4553 човека/кв.км.София - 2526 човека/кв.км.

84

Анонимен

преди 4 години

Община Слатина е с население 70 000 население. Колкото един град. Но с улиците тесни. Село Селановци 3000 насел. общ. Оряхово е с улици централни като бул. П. Евтимии в София.

83

Анонимен

преди 4 години

Виена е с 230 самостоятелни кметства с население по малко от София.

82

Селтак

преди 4 години

А кой ще ви строи бе суфианци това не е да сядаш у кръчмата и да гледаш селтака как ти върши работатаАбе суфянеца е препечен къртоф

81

Курти

преди 4 години

На добър път С е ляни и не идвайте повече в София