46

Анонимен

преди 4 години

До Новите реалностиНикой няма, да забавя полети, нито да измества пътници, защото 20 заблудени, решили, че ще минат за 10 минути всички проверки.

45

Анджи 1

преди 4 години

"Никой не ни анонсира, че ще има забавяне, за да минем отпред на опашката преди пътниците с по-късни полети"Може, да минете на завеката на багажа, но е абсурд, да ви пуснат, на проверката за сигурност. Все пак, тези пътниси с по-късни полети, за разлика от вас, са били там с час, два, три преди полета ..

44

Анджи 2

преди 4 години

"Служителите на летището не проявиха никакво съчувствие и ни казаха да пишем имейли до самолетната компанияКакво означава, да проевят съчувствие? След вас е имало още 30 000 пътника в този ден. Никой не е тръгнал да умира. Не сте малки деца, че да ви изоставят! Има по 50 компании, които олзват усугите на всяко летище. Работещите там, не са длъжни, да им знаят политиките. Вършели са си работата.

43

Новите реалности

преди 4 години

В Германистан !!!

42

Анджи 3

преди 4 години

"Изумена и разгневена, българската група започнала да търси съдействие, като хората научили, че превозвачът е бил уведомен за това, че чакащите ще се обработват само на един скенер, но те не били предупредени."И какво ще се промени, ако ви уведомят? Ви сте имали 10 минути. Полета е вече бил изтърван. Аз за под 35 минути, никога не съм стигал от входа на летището до портала. Вие сте имали 10!

41

хм

преди 4 години

Уиз еър имат много трески да дялане, за да са "мечтаната" авиокомпания, но описаният случай не е между тях. Пътници закъснели за полета си и изискват цял самолет да ги чака... И заглавието, и текстът ви са изключително непрофесионално и манипулативно написани. Дано нелепата "новинарска" активност да е само на авторката на статията, а не политика на сайта.

40

до до 29

преди 4 години

Това за опашката на гейта ли важи само или и за опашката на секюритито, където е запецнал пича?-------Хм, явно не ти се е налага да летиш по няколко пъти в годината!?Първо - трябва да си на летището Поне Три часа преди полета! Второ- колкото се може по-рано премини проверка на багажа (понякога "навалицата" е огромна!)Трето- намери си гейта, седни и изчакай да го отворят.Четвъто- Ако си заплатил за запазено място, не чакаш, а минаваш с предимство пред останалите на Гейта!

39

Анонимен

преди 4 години

Аз не разбирам две неща. Първо, защо всеки си мисли, че са длъжни да го чакат - както са написали тук колегите, за полет от толкова огромно летище се ходи два часа по-рано, това не е Терминал 1 на летище София. Второ, не разбирам защо хората масово продължават да летят с тия розовите - специално от Франкфурт има по четири полета на ден на Луфтханза, и цените въобще не са толкова космически, колкото преди години - намират се по 80 евро и то в двете посоки

38

Анонимен

преди 4 години

Заглавието е написано с цел да унижи компанията, Wizz Air, никой не е изоставил, а хората са изпуснали самолета, така, че или сменете заглавието или махнете статията и аз веднъж си изпуснах самолета, но не съм обвинявал компанията, че самолета е излетял навреме.

37

Анонимен

преди 4 години

"един от трите скенера или там още нещо ,че й е дошло времето за обяд и никой не го интересува,че има много народ"И теб не те итнерсува, че има ора, които работят там . Ти минаваш и заминаваш.

36

до до Коке

преди 4 години

я ходи да избиваш комплекси другаде, мрънкач. Такива като тебе само в България ги има!!!

35

Анонимен

преди 4 години

Много манипулативно заглавие. "Изоставили", тея ми отишли час преди полета на 4-тото най-натоварено летище в Европа?! При положение, че във Уиз Еър като си купиш билет онлайн и ти изпращат имейл с ориентировъчен график, на който съветват да си на летището поне 2 часа по-рано (и то ако нямаш багаж за чекиране).

34

вар

преди 4 години

Летището във Франкфурт е с лошо управление,там можеш да стоиш и 1-2 часа на опашка и те да затворят един от трите скенера или там още нещо ,че й е дошло времето за обяд и никой не го интересува,че има много народ и някой може да изпусне полета.Работят всякакви - българи ,румънци,араби .... с ниска култура,но .... .Тъй че,нашите може и да са дошли 1 часа преди полета ,но може и да са подранили и отново да не минат.А wizzari нямат нищо общо с обслужването на летището.

33

до Коке

преди 4 години

И каква ще излезе тя, че и в белите държави има мудни служители, проблеми, гафове и какво ли още не, но иначе "това само в България го има". *** са по цял свят.

32

Г

преди 4 години

Wizz Air никого не са изоставили! 25 българи са си закъснели за полета и са го изпуснали! Голяма новина!

31

до Коке

преди 4 години

Твойта задача е да си навреме на гейта, пък самолета ако ще и на два часа от терминала да е. И нещо те учудва, че в едно големо летище разстоянията са големи? Обратното ли очакваше да е?

30

Митко

преди 4 години

Тези пътници са доста неинформирани. На летището във Франкфурт редовно има такива проблеми с всички авиокомпании. Който отиде в последния момент , изпуска полета. Затова хората са казали 2 часа по-рано дава там, а на някой летища и още по-рано, но кой да чете?!?

29

Анонимен

преди 4 години

Ако бяха 25 американски граждани дали щяха да ги оставят?

28

Анонимен

преди 4 години

Демек отишли леко късно на летището, 1 час преди полета ... сега да го лапат и другия път ще се научат.Хахахаха

27

Коке

преди 4 години

Работата е че Уиз са на пирон чак от другият край на летището, около 15мин с автобуса. А друг е въпроса че са и на най_далечният терминал, от секюритито до изхода за автобусчето се фаща и скайлайн и пеш бая.. летя всяка седмица и ми е писнало от немските летища.,цялата им работа е супер калпава, винаги има нещо "непредвидено" и комбинирано със супер нелюбезни и мудни служители, могат да те вбесят поне 15 пъти