До 14Има зарядни станции и хората си зареждат колите там. Под хората говоря за хора от чужди и добре развити страни. Един ден, ние също ще станем хора, но пътят в дълъг и мъчителен.
За електромобил първо трябва да имаш гараж с ток в който да го вкарваш всяка вечер, второ да го караш предимно градско. И забравяш за неща като ходене по диви места и планини, а ако все пак ходиш с него на почивка трябва да се чудиш къде да паркираш и да зареждаш, въобще пълна идиотия е със сегашната инфраструктура. Друго е ако си калифорнийски милионер и имаш шофьор и още няколко коли в гаража освен електромобила.
България е толкова рядко населена, че автомобилите не могат да предизвикат някакво ощутимо замърсяване, вкл. и в София. Непрекъснато ни лъжат за замърсяването от автомобилите, за да отклонят вниманието от истинските замърсители - битовото отопление през зимата, ТЕЦ-овете на въглища, а вече и самолетите прелитащи или казащи над/в България
у тия автомобили нема нищо еко просто бизнес и парета а и кола дет може да мине само 100-150км хич ама хич не ме итересува
Колите на ток са по-замърсяващи от колите с двигатели с вътрешно горене. Защо ни ги пробутват?
Дп 6Като тръгнеш, да се блъскаш някъде, гледай да не е в друго возилло, нечий дом или пешеходци ... моля те.
Аз пък карам с 300 к.с. 650 Nm 8-скоростна и 300 км/ч.Абсолютен кеф! Бях даже в Бг. ама гледаха машината като летяща чиния. Два пъти ме спира полицията, ама от интерес. Всички бг-джигити искаха да се надбягват и стояха на светофара с 4000 оборота до мен. Тъжно беше като ги видя в огледалото от 0-30 км/ч, щото по бързо в града карат ***. Т.е.такива които си купуват коли с крадени пари.Моята тортонетка струваше 92к?, сега малко повече.За разлика от плебейте в Бг сам съм си я финансирал.Ха познайте каква марка е?
Любимата ми кола на ток е Køenigsegg 1:Øne .Но сааамо няколко милиона не ми достигат да си я купя.
По пътищата родни: 980 коли на ток, хибридите – 6631