До аз-ътАз пък съм специалист, без кавички и ще ти кажа, че говориш пълни измишльотини. На базата на какво можеш да потвърдиш твърденията си ?
Аз пък съм "специалист" и ще ти кажа, че българските пилоти са много зле подготвени и с всякаква липса на професионализъм, както липсва етиката, така им липсват и знанията и уменията. И причините масово са в това, че са или пенсионирани военни пилоти, които са супер слабаци (понеже са връзкари и нямат умения поради това), или са потомствени пилоти (понеже пилоти стават 90% богаташи).---с какво се занимаваш че такъв специалист се извъди и си запознат с материята?
Забележете само подоготовката на летището - 100 линейки, не знам си колко пожарни, изтребители оглеждат самолета във въздуха. В рамките на минута стигнаха до самолета и започнаха да го обезопасяват. Жалко за жертвите на запалилия се полет в Русия. Ако не бяха *** излизащи с куфарите си при евакуация, и ако пожарната беше дошла на време, нямаше да изгорят толкова много хора. Браво на пилотите на БГ полета, надявам се да разкажат какви мерки са взели при приземяването, за да не се подпали.
Още повече, че в не-българските компании като Райън еър и Уизеър подготовката на пилотите е на съвсем друг принцип и няма как пилот на изтребител да започне да лети на Боинг или на Аеърбус. Т.е. българските пилоти на тези компании няма как да не са на нивото на всички останали пилоти в компаниите. За Бъгария Еър нямам представа, там се случват всякакви "чудеса", но искрено се надявам да не правят компромиси в обучението на пилотите.
И би ли искал да ни осведомиш от къде точно знаеш, че са некадърници? Не можеш просто да плюеш по хората без никакви аргументи. Не знам за какви военни пилоти говориш, повечето бг пилоти с които съм летяла са били млади, т.е. в никакъв случай не са пенсионирани военни. Тия твърдения съм ги чувала за руските пилоти, но там има логика, защото имат огромна армия. В България числеността на армията е смешна, колко военни пилоти да могат да подготвят, че чак и да ги прехвърлят в индустрията.
"не съм специалист, чувал съм че бг пилотите са доста добре подготвени и като цяло се котират и на чуждия пазар"Аз пък съм "специалист" и ще ти кажа, че българските пилоти са много зле подготвени и с всякаква липса на професионализъм, както липсва етиката, така им липсват и знанията и уменията. И причините масово са в това, че са или пенсионирани военни пилоти, които са супер слабаци (понеже са връзкари и нямат умения поради това), или са потомствени пилоти (понеже пилоти стават 90% богаташи).
БГ пилотите са едни от най-добрите, единствените, които не спират на пистата след заход за излитане :)
Един единствен път, се воэих на самолет. Но бях малък и не раэбиращ, втори път няма да се кача.
Е, дано някой награди пилота и екопажа презимили самолета. Знам, че много ще се изговори за подръжката и т.н.
с такива неща шега не бива, хубаво е че всичко е минало. не съм специалист, чувал съм че бг пилотите са доста добре подготвени и като цяло се котират и на чуждия пазар ...
Ей ама пак заглавието ви е "топ"! Колесникът се взривил! Незнам какви хора работят и пишат статии в този сайт! Принципно да се спука гума с взрив и да се взриви колесникът има ОГРОМНА разлика!
Български самолет кацна аварийно в Тел Авив