116

До Не съм доволен!

преди 4 години

А готов ли си за война, ***?

115

Сепаратизъм

преди 4 години

Аз искам да мога да ходя в столицата на България, когато ми се налага. Това значи, че след 2021г трябва да е различна от тези два града!

114

Не съм доволен!

преди 4 години

До НА ГОЛ КОРЕМ .. НОВАМисля, че тази мярка е по-скоро галене с перце на джамбазите и всички болни кратуни, които искат да карат димящи, с течове на масло и движещи се на магия по пътищата гробници на по 400-500хил км...Предлагам забраната да влезе от 1 Януари 2020 и да касае всичко под Euro 5. А който не може да даде 8-10хил лв за кола няма да кара има и друг транспорт.

113

хохо

преди 4 години

До мдамАМи може да си плюете и да кълнете , но вече има ТОЛ система, намалиха данъка за колите с висока ЕВРО категория .. случват се нещата макар и с много бавни темпове ..

112

ееее

преди 4 години

ееее най накрая ... разгеле .. :)) Искаме другите да ни уважават , е как , като ние самите не се уважаваме... Ядем им буклуците , търпим всякакви двойни стандарти ...

111

cinik

преди 4 години

Некадърниците си измислят нови причини да не работят

110

мдам

преди 4 години

Допълнително, в София, не може 1 кирлива улица да направи като хората. Да я нивелира, да я отводни, да я почисти. Говоря за Графа. Обаче за разтягане на лукуми сме първи. Дизелите пречат. Ала бала.

109

мдам

преди 4 години

Тия приказки ги приказват от 5 години. Те една тол такса не могат да въведат маса време, представям си как ще ограничат дизелови коли. Хората караме дизеляци, заради относително по ниския разход. И дали колата ти ще е на 10 ,15, 20 години няма особенна значка, защото последните 20 години, масово се кара дизел. Как преди 5 години нямаше проблем, ся изведнъж стана голяма драма. Глупости. Но нека си приказват.

108

Анонимен

преди 4 години

Очевидно някои хора не разбират, че забраната на внос на стари коли над определена възраст, води до продължаването на използването на отдавна закупените още по-стари коли и вместо автопарка да се подмлади, той остарява още повече. Точно както стана в едни съседни държави, когато наложиха такива забрани. Едва ли някой в България си купува "нов внос" стара кола на над 15 години, т.е. без поне Евро 4, освен ако не е някой много скъп модел.

107

+++

преди 4 години

На сайта на Столична община има едно изследване, направено по нейна поръчка с очевидно поръчани резултати, но пак не можаха да скрият кой замърсява София. Там пише, че замърсяването с фини прахови частици от движението на един автомобил по неизмитите улици е 24 пъти по-голямо от замърсяването излизащо от ауспуха на дизелов автомобил. Там пише и че само замърсяването с фини прахови частици през зимата е над нормите,а при останалите замърсявания целогодишно е доста под максимално допустимите норми

106

баба мара

преди 4 години

защо да се чака 2021 да се забрани вноса незабавно сутрин от 5 часа почват датрещат сега е топло прозорците са отворени и един ад под звездите вечер сеприбират от нощна смяна чалга дъни до дупка удрят се врати с всичка сила

105

Юлиана

преди 4 години

Крайно време беше!

104

Анонимен

преди 4 години

Вярна е приказката за жабата и коня.Като ще забраняваме, то да забраняваме въобще вносът на стари бракми над 15 години, без значение от това, с какво гориво са. Идеята е не да преписваме и да изпълняваме нечии лични поръчки, а да спрем да сме кош за обклуците на света. А това далеч не само само старите дизелови автомобили. То продънените бензинови и газове са пък голям келепир, няма що!

103

Pesho

преди 4 години

До Анонимен"20 лева да направят бензина, мамицата им бедна, таман ще опустеят улиците и само аз и моите приятели да караме. Плебса да мре в кофите, само ше ми кихате и ше разпространявате зараза, безполезници!"

102

Доктор Хаус

преди 4 години

До: пациент номер 102Човече, ти си болен. *** се прегледай. Ама сериозно!Първо, аз например не живея в Люлин. Освен това нямам шкeмбe.Карам една кола и тя се води на името на баща ми, така че реално нямам нищо.А, да, и карам стар дизел. Завирал съм си носа в ауспуха нарочно, за да го тествам - освен че леко мирише на нафта нищо друго вредно не съм регистрирал.А да те питам, как изминаваш всеки ден с някакво скутерче по 25 километра, както правя аз например с моя стар дизел?

101

Голф

преди 4 години

Ауди А4, "нов внос ", януари 1997г., на 100 х.км. ,"перфектна", 1,9 тди, "новия мотор" , "малкия дънък ", карана от пенсионер само в неделя до църквата и обратно, само 3900 лв.:)))))))Кой туй "кЪтализатУр"? Кой туй чИсовник? Кой туй "ЕврУ 3"?

100

Анонимен

преди 4 години

Да се забрани вносът на автомобили по-стари от 5 години. Стига толкова! Всеки люлински шкембак с по 2 BMW-та, а уж пари нямал. У нас е прекалено евтино да имаш автомобил. Омръзна ми да ми ревете как 1000лв. били мизерна заплата, а да карате големи немски автомобили. 1000лв. гражданска, огромен данък. Нямате пари- не карате автомобил. Толкова. Това го казвам като човек на ръководна позиция с чисто нов спортен автомобил, ходещ с електрически скутер до офиса в повечето случаи.

99

Ф.С.В.

преди 4 години

Проблема на нашите БГ Управници е - че се правят на по големи европейци -от европейците- Онзи ден бях в Гърция и ми направи впечатление че имат масово автомобили с гръцки номера без евролого- Защо в Бг го направиха задължително? за да правят парички с тяхни фирми за изработка !Ао забранят дизелите и хората не могат да си купят пак отново автомобил- То и данъците им ще намалеят- няма автомобил - няма данъци глоби гориво и ДДС )ахахахха

98

човек

преди 4 години

Наскоро като изгоря комина на ТЕЦ-а, официално оповестиха, че нямало замърсяване на въздуха, въпреки очевидния черен пушек който се издигаше на кълба.Значи, той сигурно е екологично чист и става за дишане?На кого да вярваме?На очите си или на официалната пропаганда?

97

Дизел

преди 4 години

Лично моят дизел ЕВРО 3 замърсява най-вече с ФПЧ, защото улицата ми не асфалтирана от 7 години, въпреки безбройните ми жалби до СО, така че СО първо да асфалтира улиците, за да намалим праха по тях, а после да ми обясняват колко замърсявам с навъртяни 5000 км годишно !