Аз искам да мога да ходя в столицата на България, когато ми се налага. Това значи, че след 2021г трябва да е различна от тези два града!
До НА ГОЛ КОРЕМ .. НОВАМисля, че тази мярка е по-скоро галене с перце на джамбазите и всички болни кратуни, които искат да карат димящи, с течове на масло и движещи се на магия по пътищата гробници на по 400-500хил км...Предлагам забраната да влезе от 1 Януари 2020 и да касае всичко под Euro 5. А който не може да даде 8-10хил лв за кола няма да кара има и друг транспорт.
До мдамАМи може да си плюете и да кълнете , но вече има ТОЛ система, намалиха данъка за колите с висока ЕВРО категория .. случват се нещата макар и с много бавни темпове ..
ееее най накрая ... разгеле .. :)) Искаме другите да ни уважават , е как , като ние самите не се уважаваме... Ядем им буклуците , търпим всякакви двойни стандарти ...
Допълнително, в София, не може 1 кирлива улица да направи като хората. Да я нивелира, да я отводни, да я почисти. Говоря за Графа. Обаче за разтягане на лукуми сме първи. Дизелите пречат. Ала бала.
Тия приказки ги приказват от 5 години. Те една тол такса не могат да въведат маса време, представям си как ще ограничат дизелови коли. Хората караме дизеляци, заради относително по ниския разход. И дали колата ти ще е на 10 ,15, 20 години няма особенна значка, защото последните 20 години, масово се кара дизел. Как преди 5 години нямаше проблем, ся изведнъж стана голяма драма. Глупости. Но нека си приказват.
Очевидно някои хора не разбират, че забраната на внос на стари коли над определена възраст, води до продължаването на използването на отдавна закупените още по-стари коли и вместо автопарка да се подмлади, той остарява още повече. Точно както стана в едни съседни държави, когато наложиха такива забрани. Едва ли някой в България си купува "нов внос" стара кола на над 15 години, т.е. без поне Евро 4, освен ако не е някой много скъп модел.
На сайта на Столична община има едно изследване, направено по нейна поръчка с очевидно поръчани резултати, но пак не можаха да скрият кой замърсява София. Там пише, че замърсяването с фини прахови частици от движението на един автомобил по неизмитите улици е 24 пъти по-голямо от замърсяването излизащо от ауспуха на дизелов автомобил. Там пише и че само замърсяването с фини прахови частици през зимата е над нормите,а при останалите замърсявания целогодишно е доста под максимално допустимите норми
защо да се чака 2021 да се забрани вноса незабавно сутрин от 5 часа почват датрещат сега е топло прозорците са отворени и един ад под звездите вечер сеприбират от нощна смяна чалга дъни до дупка удрят се врати с всичка сила
Вярна е приказката за жабата и коня.Като ще забраняваме, то да забраняваме въобще вносът на стари бракми над 15 години, без значение от това, с какво гориво са. Идеята е не да преписваме и да изпълняваме нечии лични поръчки, а да спрем да сме кош за обклуците на света. А това далеч не само само старите дизелови автомобили. То продънените бензинови и газове са пък голям келепир, няма що!
До Анонимен"20 лева да направят бензина, мамицата им бедна, таман ще опустеят улиците и само аз и моите приятели да караме. Плебса да мре в кофите, само ше ми кихате и ше разпространявате зараза, безполезници!"
До: пациент номер 102Човече, ти си болен. *** се прегледай. Ама сериозно!Първо, аз например не живея в Люлин. Освен това нямам шкeмбe.Карам една кола и тя се води на името на баща ми, така че реално нямам нищо.А, да, и карам стар дизел. Завирал съм си носа в ауспуха нарочно, за да го тествам - освен че леко мирише на нафта нищо друго вредно не съм регистрирал.А да те питам, как изминаваш всеки ден с някакво скутерче по 25 километра, както правя аз например с моя стар дизел?
Ауди А4, "нов внос ", януари 1997г., на 100 х.км. ,"перфектна", 1,9 тди, "новия мотор" , "малкия дънък ", карана от пенсионер само в неделя до църквата и обратно, само 3900 лв.:)))))))Кой туй "кЪтализатУр"? Кой туй чИсовник? Кой туй "ЕврУ 3"?
Да се забрани вносът на автомобили по-стари от 5 години. Стига толкова! Всеки люлински шкембак с по 2 BMW-та, а уж пари нямал. У нас е прекалено евтино да имаш автомобил. Омръзна ми да ми ревете как 1000лв. били мизерна заплата, а да карате големи немски автомобили. 1000лв. гражданска, огромен данък. Нямате пари- не карате автомобил. Толкова. Това го казвам като човек на ръководна позиция с чисто нов спортен автомобил, ходещ с електрически скутер до офиса в повечето случаи.
Проблема на нашите БГ Управници е - че се правят на по големи европейци -от европейците- Онзи ден бях в Гърция и ми направи впечатление че имат масово автомобили с гръцки номера без евролого- Защо в Бг го направиха задължително? за да правят парички с тяхни фирми за изработка !Ао забранят дизелите и хората не могат да си купят пак отново автомобил- То и данъците им ще намалеят- няма автомобил - няма данъци глоби гориво и ДДС )ахахахха
Наскоро като изгоря комина на ТЕЦ-а, официално оповестиха, че нямало замърсяване на въздуха, въпреки очевидния черен пушек който се издигаше на кълба.Значи, той сигурно е екологично чист и става за дишане?На кого да вярваме?На очите си или на официалната пропаганда?
Лично моят дизел ЕВРО 3 замърсява най-вече с ФПЧ, защото улицата ми не асфалтирана от 7 години, въпреки безбройните ми жалби до СО, така че СО първо да асфалтира улиците, за да намалим праха по тях, а после да ми обясняват колко замърсявам с навъртяни 5000 км годишно !
Проект: Забранява се вносът на стари дизели у нас от 2021 г.