Още дълги години ще си бръмчим със дизелите. Това да тръгнеш с ел. кола на междуградско си е гадна работа. Ако ти се изтощи батерията някъде където няма зарядни наблизо, трябва да викаш пътна помощ. А и тока ще става все по скъп. Да не си мислите че като станат по масови ел колите, цената на тока ще остане на сегашните нива. Със сигурност ще има скок в посока левче на киловат.А дизел и бензин ще има навсякъде и даже ще става по евтин заради намаленото търсене.
тази индустрия се развива с много бързи темпове,след 10-15 години вероятно ще има технологии ,които ще откажат хората от двг,но само ако има революция в развитието на батериите,това е сърцето на ел колата и всичко зависи от него
дори "скапана" батерия да ти изкарва "само" 100 км, за много хора това е седмичният пробег до работа и обратни, и тия 100 км като са ти 1-2 лева вместо 20, сам си направи сметка каква измама е...а и да не забравяме, че замърсяваш в пъти по-малко.
В този сайт коментират едни и същи хора и е просто невероятно как са капацитети по всички възможни въпроси :)) просто невероятно :)
Електрическите коли са пълна измама! Изобщо не стават за сериозни пътувания. Може да се карат само в града но след 4-5 години батерията и им се скапва и трудно изкарват и 100км с едно зареждане.
До жоДа. Вместо 500, ще ми е 400 км... Въъъъъ... Пак зя рушенето - ке го мисли койт ша Г кар след 10 години...
ПРОБЕГЪТ на електромобилите винаги се рекламира за пътуване по равен, сух път без пътници и без включени допълнителни консуматори на ел. енергия. Отопление на купето, фарове, нагреватели на стъкла и седалки, чистачки и т.н. консумират много ел. енергия.При рекламирането на ударно зареждане на акумулаторите за 30 мин. се премълчава, че бързото зареждане на батериите води до по-бързото им разрушаване и съкращаване на техния живот.Цените на кобалта и лития за батериите ще растат всяка година.
По 1200 км съм минавал с 1 спиране за 10 минути - за доливане на нафта и ходене до тоалетна. С тази кия ще трябва да спра поне 2 пъти за по час.
Преди 20-30 години имаше един виц, за един дето отива пред комисия по транспорта и казва че е изобретил ел.автомобил, който може да пътува до Париж.-Браво, какво ви е нужно,за да приведете идеята си в практика?-Първо 3000км кабел... Това по повод немските ел-магистрали.
Абе защо ни правят на мало..умни ще сравняват ел кола с бензинова или дизелова. Зимата като пусна ел.отоплението фаровете чистачките и колко километра ще издържи ще я зареждам на всеки 30 км ли. Ами ако катеря баир какъвто е на Петрохан наполовината път ще здаде багажа прехвалената батерия. Тази ел. кола върви само в градски условия да карат с 50 км в час, настъпят ли я на магистралата с 120 км с пуснато отопление и фарове отиде та се невиде.
това дето пишат е абсурд.....кога електрическа кола го измине това разстояние да додат да ми се обадат...смешници..
Докато някой не направи по добра електричка, ще е само Тесла. Другите производители са все още много назад от американците. Дойде боже бързо да ги настигнат и да стане реална конкуренция на пазара, че да паднат цените.
много ясно, това е лесно. Вижте картата. Лондон е по-нагоре от Париж.По нанадолнището може и без нито зареждане.Я да ги видим наобратно.
От Лондон до Париж с електрическа кола и едно зареждане