42

Анонимен

преди 5 години

До ПерничанинТака ще е, докато E-Golf е някаква шега, BMW i3 е прилича на рисунка на някой прекалил с коефеина 17 годишен фен на Блейд Рънър, а и е по-скъпо от Модел 3, а най-добрата европейск ел.кола е Рено Зоуй (Zoe). До 2-3 години ще се има и луксозни модели, и бюджетни и средни, който не те карат, да се чувстваш като девствен фен на Стар Трек. До тогава, обаче, ще слушаме коолко лоши са ЕК.

41

Анонимен

преди 5 години

До ПерничанинМи чи ней ли?

40

Перничанин

преди 5 години

Още малко ще изкарат, че сегашните автомобили са по-екологични от електрическите. С тази пропаганда няма спасение.

39

Анонимен

преди 5 години

Абе една кола ней ли да я ИЗРЕЖЕШ яко пред клуба и напомпаните пичове да викат респект батка, а жените да се редят на опашка, не е кола...

38

Анонимен

преди 5 години

Не много топло и равно у нас... Иначе колелото с батерийката и гледай как фъркам с по 60 км :).... Смао да нема дървета, че Дв пъти по 3 месеца у болницу

37

Анонимен

преди 5 години

До сс. Батериите може да се сменяват в сервиз а задаваш ли си въпроса този сервиз къде ги изхвърля сменените батерии. Затова става въпрос. А не че ти ще можеш да си смениш сам батерията и да я хвърлиш на сметището. Мисли бе човеко.

36

Анонимен

преди 5 години

Елетрическите ?!?!?

35

Анонимен

преди 5 години

България няма и няма и да има инфраструктура за транспорта на бъдещето, защото самата България няма бъдеще

34

Анонимен

преди 5 години

Бъдещето е в градски транспорт и индивидуални превозни средства- имаш ел-тротинетки с обсег 40-50 км за по 700-1000 лв, или велосипеди с ел двигател.

33

до 24

преди 5 години

Европа е най-големия лицемер, вкараха енергоспестяващи крушки и после ги пратиха за 'преработка в Индия, купуват всякаква техника- после се праща в Африка, Нека прехвалените швейцарци да кажат къде отиват старите им уреди/автомобили.Но Китай, Индия и Африка взеха да се усещат и да спират вноса на технологични отпадъци.и тогава ще го ядем немит

32

Дзъ

преди 5 години

Аз пък питам безопасни ли са за човешкото здраве тези батерии? Ей така си караш електричката 20 години и здрав ли си, с тумори ли си или какво? Защо не извадят доводи за ползвателя-човек? Щото и рентгена е бил за забавление началото на 20ти век пък сега не се забавляваме с него

31

Панов

преди 5 години

За да се произведе само един автомобил от класа на Ситроен ц5 например, се употребяват около 20 тона петрол. след това тази кола работи средно около 20-на години, в общият случай. За произвеждането на една ел.кола, и то малка се изразходва по-малко петрол, но много и дефицитни минерали и суровини, освен самата технология, щото тя вече е изцапала света дотолкова, колкото конвенционалната кола за около 30 години употреба, със все производството. Консуматорско общество, което ще си яде батериите.

30

Анонимен

преди 5 години

Водороден двигател ще е след като се изтискат напълно печалбите от батериите, а те имат още дълъг период на доработки, а после грифенови батерии. Отдавна се въведе при цип новите технологии се държат до пълно износване на старите. Шепата управляващи света платиха на белязания Горбачов да им продаде соц блока за да им отвори пътя към световно господство и да елиминират алтернативата и конкуренцията. Още дълги години няма да въведат технологии които ще се държат в чекмеджетата.

29

42

преди 5 години

До 20Да те светна, че Русия не е от изключително големите производители на нефт. А най-големият сега е Канада.

28

42

преди 5 години

Така е, защото спряха разработките на водородния двигател, който изгаря напълно и не замърсява.

27

Fred Flinstone

преди 5 години

За екологичните коли трябват здрави крака.

26

Анонимен

преди 5 години

Когато в бг се произвеждаха и говореше за кари, в САЩ още оседлаваха конете и лъскаха шпорите, а да и бичиха дизел докато оцапаха всичко. Те туй сега е на мода, ама в бг вече се прпизвеждат само дебилници.

25

сс

преди 5 години

Ехааа... По-*** не-статия не бях чел. Автомобилните батерии се изхвърляли безконтролно... Те са по "1 тон" бе. И най-често се сменят в сервиз...

24

анонимен

преди 5 години

Това е пропаганда в услуга на големите автомобилни концерни, произвеждащи бензинови и дизелови автомобили! Те ще трябва да да изградят нови поточни линии за електромобилите, което струва много пари! Иначе всичко е вредно вече: и въздухът, и водата, и почвата!

23

шматка

преди 5 години

Само като си представя каква инфраструктура трябва да се изгради от нулата за тези коли и виждам в далечното бъдеще.Зарядни станции паркинги между блокове и по магистрали и селски пътища.....Кой ще пази станциите от вандали.Как ще се прибират "издишалите" коли от междуградските пътища.Първите години ще е цирк