64

Анонимен

преди 5 години

Ще издигнат там някой мастодонт и после ще реват защо хората паркират по зелените площи и тротоарите. Сега никой не паркира там по зелени площи и тротоари. На това някакъв тук му вика уплътняване и повишаване на качеството на услугата. Какво повишаване има в това да ти сложат бетон навсякъде около теб?!

63

Анонимен

преди 5 години

Добре ще е на сантиметри пред входовете на всеки блок да издигнат по една триметрова стена, за да ги отделят от останалите хора. В крайна сметка общинската собсвеност е за да краде ГЕРБ, а не да служи на хората.

62

до 48

преди 5 години

До АнонименИмам представа как стават нещата на запад и смело мога да твърдя че не е по-различно. Вярно е че по-често се строи първо инфрастуктурата, но не винаги. Още повече че много точно пресмятат колко хора ще се възползват от дадена инвестиция и това е водещото, а не да се угажда на група бясни пенсионери защото са извикали някой репортер. Това което класическия стар софиянец не проумява е че уплътняването на застрояването категорично повишава качеството на услугите.

61

До 58

преди 5 години

Бъркаш. Имам законна гаражна клетка на общинска земя, като аз съм третият й собственик. Смяната на собствеността е с Договор за покупко-продажба на гаражна клетка при нотариус. За гаражната клетка има издаден така наречения Позволителен билет, издаден от общината. Няма никакъв наем.Все пак в този случай гаражните клетки са маловажна подробност. Същественото е, че пак се строи дивашки между блоковете.

60

Анонимен

преди 5 години

20 години от въвеждането на платените зони за паркиране с цел да се събират средства за обществени паркинги все още чакаме да построят първият.

59

До стар софиянец

преди 5 години

Важното в случая е, че едни хора сами са си направили свинщина пред блока и затова обвиняват една стена, а тя просто ще ги разделя от по- възпитаните граждани. Всяка а жаб а да си знае гьола

58

Анонимен

преди 5 години

До АнонименА когато някаква част от прилежащата земя към и под сградата е вписана в нотариалния акт, дали я прави частна собственост? Или "Вся власть Советам"...

57

Анонимен

преди 5 години

43, като си толкова запознат, какво ще рекнеш за онази история отпреди няколко седмици в Св.Троица, където ЦГМ набързо накова табелите за новата разширена зелена зона на места без изградена улична мрежа?Там се оказа, че част от прилежащата земя около блоковете е вписана в нотариалните актове за собственост и не е общинска, а частна и затова хората протестираха. И там имаше от ония с папките, за които и се оказа, че не лъжат, а ги поканиха на сгледа в СО. Така, че нека не прибързваме с изводите

56

Гашо

преди 5 години

Какво междублоково пространство ве ей, то е част а собственост, ще си строят Кот си искат собствениците там. Това че ти я са се набили с по 100000 евра за панелка в престижен квартал си е техен проблем. Да се огледат първо около блока си каква клоака е, после да им пречи стената

55

Анонимен

преди 5 години

До Стар софиянецТова че е била разрешена към някакъв момент да бъде поставена и ползвана срещу наем не я прави законна при промяна на регулационния план камо ли да я прави Ваша собственост.

54

Анонимен

преди 5 години

Строежът законен ли е или някой от ГЕРБ в общината е прибрал голяма сума пари под масата, за да разреши презастрояването там?!

53

Анонимен

преди 5 години

Има и законни гаражни клетки на общинска земя. Аз имам такава.

52

До 52 зелена зона

преди 5 години

Защо не го предложиш това за забрана на колите на над 15-20 години на останалите държави по света. Все в някоя държава ще те излекуват. Май няма държава, която да е забранила използването на коли на над определена възраст.

51

Напред към пещерите

преди 5 години

До 52Много половинчато го даваш. Зелената зона не ограничава броя на автомобилите. По-добре отиди до край в щенията си и искай пълна забрана на всякакви моторни превозни средства в София. После поискай и бетон да няма и да се върнем да живеем в пещерите.

50

Анонимен

преди 5 години

А защо изобщо се строи там? Пространството там не е предвидено за повече сгради.

49

Зелена зона

преди 5 години

Цяла София трябва да стане зелена зона за да се ограничат автомобилите.Също да се забранят автомобилите над 20 години - бих казал дори 15 - но 20 години е един здравословен минимум.Не може хора с един апартамент да търкалят по два три трийсегодишни таралясника, паркирани по зелени площи и тротоари.А е отделен въпроса ,че общинарите са яко корумпета и позволяват всякакви строежи.

48

Анонимен

преди 5 години

Заради такива презастроявания, ГЕРБ махнаха Иванчева. Сега никой не смее да протестира против презастояването до блок 42, защото веднага си представя как ГЕРБ му слагат прангите насред София и го дъражат няколко часа на поакз по изфабрикувани от ГЕРБ обвинения.

47

Стар софиянец

преди 5 години

Там не стъпкаха ли едно цветенце? Предлагам дискусията да се съсредоточи върху стъпканото цветенце, като най-същественото при това презастрояване на квартала. Разлика с дискусията за гаражните клетки няма.

46

Стар софиянец

преди 5 години

Гаржаните клетки не са важни в слчуая. Важното е, че пак се презастроявява. Строи се в междублоково пространство, върху зелени площи и паркинги, после защо хората паркирали, където намерят. Те затова - втренчили сте се като зомбирани в тези няколко гаражни клетки, с които ви отвличат вниманието, и не виждате важното в случая.

45

Анонимен

преди 5 години

До до 41, но не от Цецо МенА пък ония загубените на запад в повечето случаи първо правят инфраструктурата... Иначе лакърдиите за облагородяването ги слушаме още от Хепи Соц-а. Както и обичайното оправдание с липсата на пари за тази и онази нужда в момента, но ако сме потърпели до догодина, видиш ли, рогът на изобилието щял да се изсипе върху ни. После става някаква инфекция с широк обществен отзвук и тутакси някакви пари спешно и веднага се намират, за да се тушира напрежението