19

До Бобчо

преди 5 години

Не ми казвай откъде е статистиката, и за Теслата, и за обикновения водач.Но съм любопитен, как я виждаш тая работа с описването в алгоритми, не на условията по пътищата и възможните ситуации - там нещата са ясни, а на манталитета и поведението на нашенеца, участник в движението. Как и кой може да допусне и предвиди, че посред нощ на главен път ще се движат неосветени каруци или как в участък, където спирането е изрично забранено, ще има спрели на 2-ра линия в насрещното на аварийки, и т.н.

18

Анонимен

преди 5 години

Софтуерът е като Партията: Никога не греши.

17

не може да бъде!

преди 5 години

В самолетостроенето,както и други важни отрасли на машиностроенето,е неуместно да се правят преждевременни изводи.Първият закон на Мърфи гласи,че всичко ,което може да се повреди ,се поврежда.В Боинг със сигурност ще намерят решение на проблема. Разбира се,на имиджа на фирмата е нанесен удар-доколко е сериозен,ще видим.Но има друг по-сериозен въпрос - като се има пред вид какво представлява фирмата Боинг,този инцидент говори ли за някакъв упадък в производството в САЩ!?

16

КРАВАРИТЕ

преди 5 години

скоро ще возят само г.оведа от единия бряг на океана до другия както е тръгнало. Китай окончателно ще победи технологично след няколко години когато пуснат съвместния руско китайски магистрален самолет

15

Анонимен

преди 5 години

"Това и аз се опитвам да обясня. - няма софтуер, кото да не греши."---И като си представя, че такива карикатури като тебе имат правото да ползват компютър и да пишат коментари.......

14

ЗАЛЕЗЪТ НА ИМПЕРИЯТА

преди 5 години

фалитът на БОИНГ е фалит на САЩ

13

Анонимен

преди 5 години

Всяко корпоративно падение на Боинг създава малка буря от радост в душата ми! Жалко само за жертвите на техните машини.

12

Китайската компария!

преди 5 години

Щом китайската комунистическа партия е решила - това е краят на БОИНГ! Мир на праха му и жертвите му!

11

aa1830

преди 5 години

Дано причините станат ясни и бъдат взети мерки възможно най-бързо!

10

мда

преди 5 години

Абе, верно е най-сигурния транспорт. Само да не си вътре, когато нещата се прецакат.

9

Анонимен

преди 5 години

как да не може да се твърди, че двата случая си приличат? Кой ви плати да говорите такива глупости? Дори от Boeing признаха за грешка в софтуера.

8

Анонимен

преди 5 години

Проблемът е в МАКС. Лудият Макс, поредното менте и маркетингово портфолио.

7

Ziro

преди 5 години

Ами недей да се качваш на самолети, влакове и автомобили. Карай на каруцата и внимавай да не те ритне коня. Злополуки е имало и ще има. Нормално. Доста по опасно е да се движиш по Бокова магистрала. Няма опция катапулт.

6

Паметлив

преди 5 години

Спомнете си колко катастрофи имаше Локхийд Мартин и в крайна сметка минаха само на военна техника.ДС също загробиха бая народ,преди да ги вземе Боинг.Боинг са общо взето най-надеждните самолети,но както и всички други имат проблеми с най-новата техника.Може би проблемът е в масовото изпростяване на населението и това,че инженер вече не е престижна професия-оттам недостиг на кадри...

5

Анонимен

преди 5 години

Ф-35 летяща пука имат същите проблеми като на тези ковчези.

4

Професор

преди 5 години

Може пък катастрофата да е предизвикана от външни сили. Какъв е по националност пилота? Да не е руснак?

3

Бобчо

преди 5 години

Незапознати да не се изаккват където не разбират. През 2017г има превозени 4 милярда пътници с въздушен транспорт и има 400 загинали. Това е заради автоматиката.Сам си отговори колко загинали има при превозването на толкова хора по пътищата. Една Тесла в автономен режим прави средно 1 ПТП на 4 милиона км пробег. Средностатистическия водач прави 1 ПТП на 700 хил. км - 6 пъти по-често.

2

Анонимен

преди 5 години

Още не са приключили разследванията и "експертите" започват да гадаят. Много разбирач, много нещо.

1

Becker

преди 5 години

Най-сигурният транспорт зависи от променливите, по които се сравняват данните.