Смешни и жалки сте!!! Купувате автобуси за милиони а нямате 100 шофьора "на кръст"Рискувате живота на стотици пътници като принуждавате останалите будали да шофират по 16 часа на ден --УЖАС!!
Да се вкара по един паяк по главните булеварди на София и всички спрели незаконно да се вдигат. Ето готови пари за вдигане на заплати на шофьорите. Да се налагат допълнително такси за шофиране в идеален център през деня от 8.30 до 17.30 (по 10 лв. на влизане) - ето допълнителни средства. Да се наложи с данък всички дизели и по-стари от 25 години в държавата - ето допълнително пари (а не да сме коша за *** в Европа). Да има глоби по 50 лв. за фас на улицата веднага от полицай и всичко ще е ОК!
Това, че сте обикновена даскалица го знае цяла БГ. Това, че не ставате за кмет го знаят 2 млн. жители на София. Какво ТИ пречи да направите едно изследване със симулационен модел на пътникопотока като функция на ПРЕНАСЕЛЕНИЯ град. Очевидно ти пречи липсата на експертиза. Насъбахте се разни роднини и съпартийци и...."ремонтирате" Графа вече 1 година.
Всеки ден използвам колата си, за да отида на работа и причината е много проста - нямам удобен транспрот. Разстоянието е 8 км , с автобусите ми отнема 1 час, а с колата два пъти по-малко...и каква е логиката да се кача на градския питам аз. Не мога да разбера едно защо пътната мрежа не бъде преработена и да бъде удобна за хората, с по-чести автобуси и адекватни маршрути. А какво ще стане ако всички ползващи автомобили решим за един ден да слезем от тях и се качим на градския?
Точно обратното е на това, което всеки ден пишеш.Първо по света няма градове с подобно на София устройство. Второ, това, по което може да се сравнява като параметри София, са гъстота на населението, брой на населението, площ, използване на автомобили, удобство за използване на градския транспорт, ниво на организация на движението и паркирането. За съжаление в България сме зле по тези показатели, вкл. и в София. При малка гъстота на населението и малко използване на колите, имаме задръствания.
Тая е лъжкиня. Преди повече от година ИЗЛЪГА, че ще махне мутренската автокъща и чалгарската кръчма от Борисовата градина. ЛЪЖА!!!Не само, че още са си там, но мутрите се построиха и покрив да не им вали на скъпите мутренски коли. КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!
Градовете с подобно на София устройство в Европа разчитат ОСНОВНО на градски транспорт. Колите са притиснати с всякакви данъци такса за влизане в центъра и платено паркиране, а градския транспорт е фаворизиран с бус ленти и предимства на светофарите.Тука госпожата потисна градския транспорт и го направи скъп. Резултата е задръстена с коли София и средна скорост от 15 км/час. тази женица може само да дава поръчките на който и каже Борисов.
Ами точно за такива като теб пишат. Какво се възмущаваш? Водачите на градския транспорт в София от край време са провинциалисти, т.е. твои съселяни, които драпат със зъби и нокти да живеят в София.
До Тинев: Молим се, час по-скоро да ни ДОКАЖЕТЕ, че София не е България, като се приберете по родните си места и оставите малко въздух и за нас, софиянците, защото глътка въздух не остана в хубавия ни (допреди ордите ви да го оцвъкат) град!
А при нас градския транспорт отдавна е разреден. Пристигаш с влак от София, а пред гарата само таксита, градски транспорт няма. За Враца става дума...
Какво ти пука за линиите ***, Фандъчке? Ти си свърши работата, забрани провеждането на Луковмарш, сега вече никой с пръст не може да те пипне! Лоялността ти беше доказана!
А за хората в България кога ще пишете?Но явно тъ***е ви глави не проумяват, че СОФИЯ НЕ Е БЪЛГАРИЯ!
В таз държава нищо не разбирам ??? Колко лева на час ,а инзвънредния труд колко процента 120 % ли 140 % .Колко е нощния труд ??? Бонусите ??? ТАЗИ ДЪРЖАВА В ЕВРОПА ЛИ Е ИЛИ В АФРИКА ???
България произвеждаше:трактор Болгар, камион Мадара, автобус Чавдар, мотопед Балкан, мотокар Балканкар ........, днес ТИКВА!
Фандъкова: Разреждането на линиите не е решение!