62

О С Т А В К А !!!

преди 5 години

до ТрасетоАйде стига бе !Другите държави да не би да строят пътища само по прави и равни терени ?Наглостта на ГЕРБ е в това, че карат българина са плаща двойни и тройни цени да пчмагистрали, които ще ползват онези, които ще дойдат тук след българите....

61

Анонимен

преди 5 години

Тиквата в пандела за всички злини които е направил, южен поток, белене и много много други

60

ТКА

преди 5 години

БЪЛГАРСКИЯТ ФЕНОМЕН - СУПЕР СКЪПО И СУПЕР НИСКО КАЧЕСТВО И ТО НА ВСИЧКО, КОЕТО СЕ ПРАВИ С НАШИТЕ ПАРИ.И особено откакто ГЕРБ са властта е още по - зле.Егати вампирите

59

Анонимен

преди 5 години

Ами може, ако тези км са през тунели и виадукти. Вие от БСП защо не построихте тази магистрала за по малко пари след като след 1990 г бяхте пет пъти на власт с пълни мандати?

58

Анонимен

преди 5 години

Напротив, това което е построил Борисов не е мръднало до момента.

57

ххх

преди 5 години

До Анонимен60ПОНЕ ИЗКАРВАТ ПО 20-30 ГОДИНИ. А БОЙКОВИТЕ МЕГАМАГИСТРИЛА И 2 ГОДИНИ НЕ ДОКАРВАТ, НАЛИ?

56

До 62

преди 5 години

34 милиона без ДДС, 41 милиона и нещо с ДДС.Голямо крадене ще падне.

55

ХА-ХА-ХА !!!

преди 5 години

Тези магистрали на ГЕРБ явно са със златни нишки и инкрустирани диаманти в асфалта... :)

54

О С Т А В К А !!!

преди 5 години

Голяма кражба !

53

Анонимен

преди 5 години

Докато не изчистите червените няма да имате нито пътища като хората нито живот като хората.

52

Скъпотия

преди 5 години

Е как може по 34 215 100,38 лева на километър ? По-добре да си караме през дефилето. Само аз ли виждам нещо нередно да се хвърлят толкова пари за такъв къс участък ?

51

Анонимен

преди 5 години

В САЩ 1 км магистрала струва средно около 500 хиляди долара, а в България над 41 милиона лева.

50

Анонимен

преди 5 години

Каквито бяха "магистралите" от комунизма, такива са и сега, криви, на бабуни, некачествени.

49

Анонимен

преди 5 години

До Факт 57Стига лъга:С 410 лева не можеш плати надница дори на 1 строителен работник! Какво остава за Материали, Машини, Архитекти, Инженери и про. ?

48

Анонимен

преди 5 години

Важното е да върви КРАЖБАТА.

47

Факт

преди 5 години

При демокрацията и пазарната икономика в България един метър магистрала струва 41058,12 лева с ДДС? А реално колко струва - 410 лева или по-малко?

46

Факт

преди 5 години

Как могат по света да строят пътищата качествено, а само мафиотските фирми на демократиет от ГЕРБ не могат?Демокрацията в България е равна на бездарие, неможене, крадене, връзки, идиотизъм, корупция, с една дума мафия.

45

Анонимен

преди 5 години

Как могат всички да строят пътища качествено, а само българите не могат?Комунизъм=бездарие, неможене, крадене, връзки, идиотизъм.

44

Анонимен

преди 5 години

Сметката е просата, май ако този тунел не е готов до 3 години ще трябва да върнем над 2 милиарда пари от ЕС => и повече ще дадат за да не се налага да връщат.Но е интересно как всеки следващ проект е по-скъп и по-скъп и още по-скъп а качеството зле, по-зле, най-зле....

43

Строител

преди 5 години

Едно не ми е ясно, как се прави търг без пълна проектна документация. Редът на изготвянето е такъв, че подробните геоложките проучвания се правят в началото, и тогава след геоложкия доклад се приема окончателното трасе и чак тогава се престъпва към проекта. След изготвянето на проекта се изготвят количествените сметки върху, които фирмите участница да представят офертите си. За да има съпоставимост всички играят върху еднаквите количества определени в документацията! Ако е инженеринг е друго!