до ТрасетоАйде стига бе !Другите държави да не би да строят пътища само по прави и равни терени ?Наглостта на ГЕРБ е в това, че карат българина са плаща двойни и тройни цени да пчмагистрали, които ще ползват онези, които ще дойдат тук след българите....
БЪЛГАРСКИЯТ ФЕНОМЕН - СУПЕР СКЪПО И СУПЕР НИСКО КАЧЕСТВО И ТО НА ВСИЧКО, КОЕТО СЕ ПРАВИ С НАШИТЕ ПАРИ.И особено откакто ГЕРБ са властта е още по - зле.Егати вампирите
Ами може, ако тези км са през тунели и виадукти. Вие от БСП защо не построихте тази магистрала за по малко пари след като след 1990 г бяхте пет пъти на власт с пълни мандати?
До Анонимен60ПОНЕ ИЗКАРВАТ ПО 20-30 ГОДИНИ. А БОЙКОВИТЕ МЕГАМАГИСТРИЛА И 2 ГОДИНИ НЕ ДОКАРВАТ, НАЛИ?
Е как може по 34 215 100,38 лева на километър ? По-добре да си караме през дефилето. Само аз ли виждам нещо нередно да се хвърлят толкова пари за такъв къс участък ?
В САЩ 1 км магистрала струва средно около 500 хиляди долара, а в България над 41 милиона лева.
До Факт 57Стига лъга:С 410 лева не можеш плати надница дори на 1 строителен работник! Какво остава за Материали, Машини, Архитекти, Инженери и про. ?
При демокрацията и пазарната икономика в България един метър магистрала струва 41058,12 лева с ДДС? А реално колко струва - 410 лева или по-малко?
Как могат по света да строят пътищата качествено, а само мафиотските фирми на демократиет от ГЕРБ не могат?Демокрацията в България е равна на бездарие, неможене, крадене, връзки, идиотизъм, корупция, с една дума мафия.
Как могат всички да строят пътища качествено, а само българите не могат?Комунизъм=бездарие, неможене, крадене, връзки, идиотизъм.
Сметката е просата, май ако този тунел не е готов до 3 години ще трябва да върнем над 2 милиарда пари от ЕС => и повече ще дадат за да не се налага да връщат.Но е интересно как всеки следващ проект е по-скъп и по-скъп и още по-скъп а качеството зле, по-зле, най-зле....
Едно не ми е ясно, как се прави търг без пълна проектна документация. Редът на изготвянето е такъв, че подробните геоложките проучвания се правят в началото, и тогава след геоложкия доклад се приема окончателното трасе и чак тогава се престъпва към проекта. След изготвянето на проекта се изготвят количествените сметки върху, които фирмите участница да представят офертите си. За да има съпоставимост всички играят върху еднаквите количества определени в документацията! Ако е инженеринг е друго!
Проект за 444 796 305 лв. вдъхнови строители. Кой ще строи "Струма"?