41

Анонимен

преди 5 години

"Никой не те кара насила да работиш ИТ."Той го работи, защото МОЖЕ!Като е толкова лесно, отиди ти да станеш ИТ. Какво завиждаш само?

40

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 40И ти плащат извънредния труд.А на работещите никой не им плаща за извънреден труд.Темата не е за ИТ.Публикувайте си статия за ИТ сектора и там се оплаквайте от извънредния ви труд!

39

Анонимен

преди 5 години

Проблемите са, че масово не им се работи, груби, арогантни и некъпaни са. Все някой им е крив, все реват, защо им даваш жълти стотинки или защо им даваш едри пари. Средно положение няма в което да са доволни, освен ако не им дадеш точно - 1лв+50ст+10ст. (Говоря за София.)И хората долу са си го казали много ясно - трудно им е вече да крадат нафта и затова не искат да работят. Или завиждат на ТИР-аджиите, че взимат по 5000 лева заплати, но в същото време искат да са си вкъщи и да набият жена си.

38

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 38Стига сте навирали навсякъде тия програмисти и инженери! Вече сте досадни с това ИТ и инженери. По цял ден в сайта ИТ и инженери! Кога работите, бе! Като ти е много тежка работата, отивай шофьор, строител или шивачка, да видиш как ще ти "олекне"! Никой не те кара насила да работиш ИТ.

37

Шофер

преди 5 години

шоферите станаха програмисти и ит-специалисти и сега няма кой да вози.

36

Анонимен

преди 5 години

Програмист съм, близо 4 години преди 21:30 не съм си тръгвал от работа! А съм започвал в 08:00 сутринта. С половин час обедна почивка!

35

не се наядоха

преди 5 години

Извънредният труд от 150 часа годишно работодателите си го "вземат" от работника за няколко месеца. За година положеният извънреден труд е много повече от 150 часа. Синдикати и Инспекцията по труда го знаят, но мълчат. Сега искат да узаконят 300 часа годишно извънреден труд. Някой консултира ли се с лекари, психолози и трудова медицина, посилно ли е да се работи по толкова много? До какво ще доведе това ненормално работене? Хората не са машини, ще умират на работа.

34

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 35Като е много лесно да въртиш геврека, що не се хванеш ти да го въртиш?Стоиш на бюро по цял ден, клатиш си краката, чоплиш си носа и чакаш да стане 16:30 часа, за да си тръгнеш. Събота и неделя се чудиш къде да отидеш за релакс, а през това време хората работят яко. И се мислиш за нещо голямо. Но не си. Просто си се оправил с роднинство или партийно членство. Не с кадърност или образованост.

33

Анонимен

преди 5 години

Навсякъде условията на труд са ужасни, навсякъде не се спазва раб. време, навсякъде отношението на управата към работниците е тормоз, издевателства, унижения, обиди и изнудване. После управата твърди, че хората доброволно работели извънредно.Инспекцията по труда е проформа. Ще наложи някаква глоба, която е нищожна в сравнение с печалбата от извънредния труд. Шефовете ще платят глобата и ще продължат по старому. Кучетата си лаят, керванът си върви. Синдикатите къде са?!

32

Анонимен

преди 5 години

Кадри има, други са проблемите. Плюс това заплатата на един шофьор е сравнима със заплатата на един инженер. (Вярно има инженери с повече късмет, с опит и стаж, които се котират и 5 пъти по-добре, но това е друга тема.)Не е ясно какви точно са проблемите на един неук българин. Иска 5000 лева заплата за да върти геврека. Ами да, наистина вози хора и би трябвало да отговаря за животите им, но и това което получава като заплата не е малко, сравнено с друга работа. Да ходи на нивата да копа тогава.

31

шматка

преди 5 години

До чиновникАко им давахте нормални заплати нямаше да крадат.Пак впрягаш каруцата пред коня като типичен чиновник

30

Чиновник

преди 5 години

Шофьорите от градския транспорт рязко намаляха, откакто стана невъзможно да крадат нафта. По същата причина и в БДЖ са закъсали за машинисти. Във всеки бранш, където не може да се краде, има недостиг на кадри. Простолюдието нямате нагласата да си изкарвате парите с труд, а постоянно търсите нещо да откраднете и да въртите далавери.

29

V

преди 5 години

Много са ниски изискванията на кат към мафията герб ,а към народа огромни ;) Що тъй ? Това не е ли опасно ??? Или може да стават катастрофи ,ако ги правят правилните хора от гербавата община

28

IBM FAKE NEWS

преди 5 години

Много трудно от градския транспорт да се преквалифицираш на тираджия. Който иска да взима по 5000 лв нето (чисто) като тираджия за Европа да отиде в job bg и да кандидатсва. Фирмата , в която работя предалага и категория. Плаща за всичко. Фирмата е Акционерно Дружество с капитал - милиони евра. До нас има още 10 такива фирми и всички търся и заплатите не слизат под 4000 лв чисто.ако не вярвате отвори *** bg обявите седят с месеци

27

Старият машинист

преди 5 години

ПО ВРЕМЕТО на СОЦА нямахме право да протестираме.Работехме денонощно, седем дни в седмицата, делник и празник.При норма часове за месеца 208 часа, всеки месец правехме допълнително от 70 до 100 часа извънреден труд.За да получиш 2 дни почивка, трябваше да се молиш на нарядчика. Той правеше разписанието ден за ден и едва в 5 ч. следобед разбирахме кой кога трябва да се яви на работа в следващото денонощие от 0,00 до 23,59 ч.. Месечен график нямаше.ДАНО колегите от Гр. транспорт да успеят!

26

Анонимен

преди 5 години

Има и други проблеми освен финансовите за решаване.Например липсата на тоалетни по спирките или липсата ни химическа тоалетна в автобуса.

25

IBM FAKE NEWS

преди 5 години

И ДА ЦЪКАШ ПО ЦЯЛ ДЕН МИНУСИ... *** В JOB BG И ВИЖ С ОЧИТЕ СИ, ЧЕ СЕ ТЪРСЯТ БЛИЗО 50 МЕЖДУНАРОДНИ ШОФЬОРИ И ЗАПЛАТА ПО 4000К НЯМА.ПОКАЖИ МИ В МЕДИЦИНСКИЯ КЪДЕ ИМА ОБЯВА ЗА ЛЕКАР СЪС ЗАПЛАТА 5000 ЛВ. В БГ БОЛНИЦА ИЛИ БГ ЧАСТНА КЛИНИКА.

24

Чиновник

преди 5 години

До Ф.С.В.Колкото и да се оправдаваш, пак си оставаш неграмотен. А неграмотниците, както сам си знаеш, ви таковат, кой както си иска.

23

Анонимен

преди 5 години

До IBM FAKE NEWSТова може да са били обяви за каране на тир.

22

pa

преди 5 години

ШОФЬОР ЗА ЕВРОПА СЪС ЗАПЛАТА 3000 ЛВ НЯМА ДА НАМЕРИШ. ПРОБВАЙ!